Mint blazer

Uwielbiam marynarki, mam ich pełno w wielu kolorach. Moja najnowsza to ta z Oasis kupiona w SH. Nie dość, że była w moim rozmiarze to jeszcze miała fajny kolor. Dzisiaj bardzo ciepło, więc spokojnie mogłam tak latać, bez zbędnych "wierzchniowych" ubrań- oby tak jak najdłużej.
Moim nowym zakupem są także dwustronne rajstopy, z przodu prześwitujące, z tyłu kryjące. Od dawna szukałam takich lub rajstop- zakolanówek. Znalazłam ciekawe w Asosie ale koncepcja zapłacenia za rajstopy (które i tak pewno potargam) ok 70zł w z wyż jakoś mnie nie przekonała. Swoje kupiłam w Cubusie za w miarę przystępną cenę:)
Od jakiegoś czasu bardziej interesuję się topami z nadrukami, lubię luźniejsze fasony i kupuję o 1-2 rozmiary za duże. Zamiast noszenia gładkich białych tank topów t-shirty, topy z nadrukami dają żywszy efekt.
Na nogach mam skórzane botki z New Look, które wg wielu osób wyglądają jak 'buty dla bezdomnej' ale ja je lubię, przez to, że są trochę inne:)

Życzę wszystkim miłego i przede wszystkim ciepłego, słonecznego długiego weekendu!





Mint blazer Oasis SH
Top Cubus
Shorts Amisu
Tights Cubus
Boots New Look
Rings H&M, C&A


7 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba. Ciekawa marynarka i rajstopy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny zestaw, super marynarka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks for one's marvelous posting! I seriously enjoyed reading it, you may be a great author. I will be sure to bookmark your blog and may come back someday. I want to encourage yourself to continue your great posts, have a nice weekend!
    Review my blog post :: Great Movies

    OdpowiedzUsuń
  4. Aw, this was an extremely nice post. Finding the time and actual effort to produce a superb article… but what can I say… I
    put things off a whole lot and don't manage to get anything done.
    My web page ; Status Symbols

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi, afteг reаԁing this аωеsome piece of writing i am
    as wеll happy to ѕhare my experience here with
    mаtes.

    Also visit my homepage :: skin lightening

    OdpowiedzUsuń
  6. Hеу juѕt wanted to giνe you a bгief heаds up anԁ let you
    know a few of the ρicturеѕ аren't loading properly. I'm not suгe why but I thіnk іts а linkіng
    issue. I've tried it in two different web browsers and both show the same results.

    Feel free to surf to my web page: skin lightening surgery

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion