Sunshine

Dzisiejszy set całkiem codzienny, na "luzie". Krótka biała bluza z Top Shop to mój najnowszy zakup z SH za całe 8PLN. Jest krótka i o kroju oversize tak jak lubię. Kupiłam także niby to miętową marynarkę o męskim kroju ale o niej w następnym poście. Co do bluzy- kupując ją nie wiedziałam czy ujrzy światło dzienne, ponieważ musiałam ją doprowadzić do porządku Vanishem ;-) (niestety uroki SH). Udało się i jest śnieżnobiała, jak nowa.
Pod bluzę włożyłam krótki koronkowy tee z New Look. Kupiłam go na dziale dziecięcym. Moja pierwsza rada: nie możesz nic akurat znaleźć w ulubionej sieciówce? Zajrzyj na inny dział ;-) Zdarza mi się zaglądać od czasu do czasu nawet na męski no i dziecięcy.
Reszta stroju to biały tank top i legginsy ze skórzanymi wstawkami, dla mnie alternatywa zwykłych bawełnianych czarnych legginsów. Swoją drogą ubóstwiam je ponad wszystkie spodnie (nie pamiętam nawet kiedy miałam jeansy na nogach). Do tego ostatnio moje ulubione koturny, niezawodna duża torba i zegarek na łańcuszku.
Enjoy!

 
Oversize blouse Top Shop SH
Lace short tee New Look
Tank top Cubus
Leggins Cubus
Wedges H&M
Bag etorebka.pl
Watch River Island
Ring H&M

4 komentarze:

  1. Dodaję do obserwowanych i zabieram się do przejrzenia poprzednich postów;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestes bardzo fotogeniczna, nie kryj twarzy za grzywka :)

    pieknie. milo sie czytalo.

    pozdrawiam

    zabkaaa4

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion