Złota jesień

Nienawidzę mrozów, upałów. Z pogodą ciężko mi dogodzić. Wykorzystałam słoneczną i w miarę ciepłą dzisiejszą sobotę i wyszłam z domu bez płaszcza (bez którego ostatnio z warstwą ubrań pod spód nie ruszałam się nigdzie). Jako alternatywa spisał się świetnie nowy sweter z Cubusa, jest naprawdę ciepły i gruby. Z zestawu wyszedł taki misz masz czyli jakby za dużo wszystkiego, a czasami tak lubię. Włożyłam go na sweter o podwójnym kroju waterfall.


Waterfall sweater H&M
Cardigan Cubus %
Belt Vero Moda
Leggins Tally Weijl
Wedges H&M
Bag shop in Bulgaria


6 komentarze:

  1. bardzo fajny outfit ;) podoba mi się twój styl , dodaję do obserwowanych mam zamiar częściej tu zaglądać, ile kosztowały te buty z h&m ? są w tej samej cenie co te czarne ?

    OdpowiedzUsuń
  2. tak są w tej samej cenie ale mi je kupiła dziewczyna w Warszawie, bo szarych ledwo gdzie było, na pewno w Krakowie i w Wawie, ale dałam za nie więcej, za powiedzmy 'prowizję za fatygę'

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny zestaw! Bardzo podoba mi się ten sweterek:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion