Brak pomysłu ;)

Zabrałam się dzisiaj za małe przeróbki ubrań. Efekt pokażę w najbliższych postach. Znalazłam pasmanterię z różnymi ciekawymi dodatkami. Mój pomysł na dzisiejszy zestaw był całkiem inny. Wyszło jak wyszło, efekt możecie zobaczyć poniżej. Źródłem zmiany planów była torebka kupiona dzisiaj w SH (całkiem przypadkiem zwróciła moją uwagę na wystawie). A więc zwykły sweter, zwykły top z nadrukiem, zwykła spódnica. Dla urozmaicenia mam na sobie dwustronne rajstopy, z przodu prześwitujące, z tyłu kryjące. W zasadzie nie mam na sobie nic nowego oprócz dzisiejszego lumpeksowego zakupu i bransoletki z zawieszkami. Uwielbiam biżuterię dla mnie im większa tym lepsza. Pierwotnie miało być jej w zestawie więcej, została jednak tylko bransoletka.




Cardigan SH
Top Cubus
Skirt H&M
Tights Cubus
Boots SH
Bag SH
Bracelet Opia




6 komentarze:

  1. cuudna bransoletka w ogole cały zestaw jest jak najbardzej udany:)) I oczywiscie gratuluję zdobyczy ja sie musze również wybrac do SH dawno tam nie byłam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. SYMPATYCZNY BLOG:)MOŻE SIĘ WZAJEMNIE POOBSERWUJEMY?ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna torebka! Prosze o nowy wpis !!!:D
    M.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion