Cebularz

Dzisiaj na cebulkę. Spadł śnieg, już powoli wpadam przez to w depresję. O dziwo dzisiaj w samych swetrach naprawdę było mi ciepło. Oversize'owy sweter w norweskim stylu znalazłam w SH. Wszystkie sieciówki pełne są takowych wzorów, splotów, grubych swetrów. Nie czułam przymusu nabycia takiego ale skoro sam wpadł w moje ręce w dodatku za małe pieniądze to czemu nie?:) Jest wielgachny i naprawdę ciepły. Wełniana czapka to robota mojej babci:)




 Cardigan Cubus
Oversize sweater KaapAhl SH
Leggins H&M
Wool socks H&M
Heels Stradivarius
Double ring C&A
Cap my grandmother's handmade



8 komentarze:

  1. masz naprawdę wspaniałe stylizacje:)

    dodaję do obserwowanych i zapraszam:)
    http://styloly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny zestaw. Uwielbiam te buty!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog :)!Będę wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. babcia zdolniacha!
    świetnie wszystko się komponuje, ale coś nie chce mi się wierzyć, że te ubrania wystarczyły by zapewnić Ci ciepło :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Było wówczas 0 stopni i robiąc zdjęcia nawet było mi gorąco:P Swetry naprawdę grzały:) W dodatku świeciło słońce:) Za to teraz pogoda mnie nie rozpieszcza, w mojej szafie jest sporo nowych rzeczy i nie mam jak zrobić zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  6. idealnie pasują tutaj te oksy ;)

    zainteresował mnie Twój styl ;p zaczynam obserwować ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion