Jak kupować w lumpeksach?

Sklepy z drugiej ręki przezywają bardzo duża popularność. Według mnie w Polsce teraz od jakiegoś roku są o wiele bardziej znane jak np 3-4 lata temu. Chciałabym podzielić się swoimi radami dotyczącymi kupowania w second handach. Wiele osób pytało mnie do tej pory jak to robisz, gdzie kupujesz itp itd. Słyszałam komentarze w stylu: ja nie umiem szukać, nie mam na to czasu ani cierpliwości.

Najważniejsze to nie zniechęcać się gdy wejdziemy do sklepu i wyjdziemy z pustymi rękami. Nie w każdym znajdziemy od razu oryginalne ciuchy. Warto zwiedzić ich jak najwięcej w swojej okolicy żeby potem moc wybrać te 'ulubione'.

Zaczynając penetrację między wieszakami, nie przyglądam się po kolei każdej rzeczy- zabrakło by mi dnia. Zwracam uwagę głównie na materiał i kolor ubrania. Jeśli jakiś przyciągnie moją uwagę- oglądam daną rzecz. Co jeśli okaże się w porządku a jest stanowczo za duża? Nic nie szkodzi. Taką rzecz możemy łatwo przerobić czy pokombinować z nią. Za szeroką tunikę, koszulę, sukienkę czy sweter można spiąć w talii cienkim paskiem i już wygląda inaczej. W dodatku fason oversize jest lubiany przez wiele osób.

W najnowszych kolekcjach sklepowych jest teraz bardzo dużo grubych, plecionych, babcinych swetrów. Za o wiele mniejszą kwotę takie swetry można teraz łatwo znaleźć w SH. Poczynając od różnych kolorów, ciekawych vintage'owych krojach, guzikach, przez norweskie (przeżywające swój 'renesans') wzory.

Zakupione rzeczy możemy też łatwo przerobić nie będąc wcale zawodową krawcową. Wystarczy kupić w pasmanterii ozdobne naszywki, frędzle, guziki, sznury i doszyć je ręcznie. Można z nich zrobić pagony, ozdobnym grubym sznurkiem wyszyć wzór np na bluzce. Gdy efekt nie uda się taki jaki chcieliśmy, przynajmniej nie będziemy mieć wyrzutów sumienia, że wydało się na daną rzecz fortunę:)


8 komentarze:

  1. Ja nigdy nie mam cierpliwosci,i zwykle nie udaje mi sie ,,upolowac" czegos ciekawego,jednak ten wpis zacheca (zachecil i mnie :D) do tego aby sie nie poddawac w ,,lumpeksowych poszukiwaniach"
    Buziaczki najlepsza stylistko swiata:*
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo przydatne rady.
    ciekawy wpis :]

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za rady, na pewno się przydadzą :) nigdy nie byłam mistrzem w wyszukiwaniu fajnych ciuchów w second handach.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym jeszcze dodała radę - NIE PATRZEĆ NA ROZMIAR :) wiem to z doświadczenia, że czasem rozmiary są tak dziwne, że nie należy sugerować się napisem na metce... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie:) Dlatego właśnie pisałam, że jeśli coś nam się spodobało a jest za duże- nie szkodzi. Dodać pasek w talii i gotowe:)

    OdpowiedzUsuń
  6. też zawsze patrzę na kolory i wzory a potem na reszte. fajne rady. wiecej takich. ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, this post is nice, my younger sister is analyzing
    these kinds of things, therefore I am going to inform her.


    Also visit my weblog ... plus de retweet

    OdpowiedzUsuń
  8. Heya i am for the first time here. I found this board and I find
    It truly useful & it helped me out a lot. I hope to
    give something back and help others like you helped me.

    Feel free to visit my webpage - acheter vue youtube

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion