Na niepogodę

Przedstawiam Wam długo szukane kalosze. Chciałam żeby były proste i nie przypominały zbytnio obuwia przy pracy na roli. Może to dziwne ale latam w nich po każdej kałuży- może to jakiś powrót do dzieciństwa:) Żeby nie było zbyt ciemno włożyłam spódnicę bandażową dla mnie w niezidentyfikowanym kolorze. Nie lubię brązowego ale ona ma dosyć specyficzny odcień. Sweter oversize z H&M to mój kolejny upragniony, już dawno wypatrzony w sklepie worek. Początkowo jego cena mi się nie podobała, teraz zobaczyłam go przez przypadek na wyprzedaży. Wisiał tak sam w dodatku w moim rozmiarze. Takie swetry można nosić na wiele sposobów wkładając pod niego nawet inny swetrzasty ciuch. Tak warstwowo można uzyskać całkiem ciekawy efekt- a przy tym jest całkiem ciepło. Mój mały optymistyczny (wśród ciemnych jesiennych kolorów, które niemalże doprowadzają w depresję, zwłaszcza przy takiej pogodzie) akcent to marchewkowy lakier do paznokci. Pierścionek- jaskółka na 2 palce to także jeden z elementów mojej obowiązkowej listy. To by było chyba na tyle.



Sweater H&M %
Skirt Stradivarius
Wellingtons Allegro.pl
Double ring Parfois




7 komentarze:

  1. mam tą samą spódnicę! świetny ma kolor ;))
    i uwielbiam takie oversizowe swetry.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny kolor spódniczki! :D
    pozdrawiam
    DaisyLine
    http://daisyline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. I discover only now your blog & that post! I love your outfit! I own a blog for riding boots fashion, check it, I would like to know what you think!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion