Worker jumpsuit?

Od dłuższego czasu szukałam kombinezonu. Widziałam wiele ale to nie było to. Pierwotnie ten strój roboczy w latach 70 tych zmienił swoje przeznaczenie i zagościł w damskich kreacjach. Ten ze Stradivariusa kupiłam na portalu szafiarskim. Gdy do mnie przyszedł, wyciągnęłam go z opakowania mój entuzjazm automatycznie zniknął. Nie byłam przekonana, wyglądał właśnie jak wielgachny strój robotnika. Jak go włożyłam, połączyłam z wysokimi butami i luźnym, ciepłym swetrem poczułam się w nim lepiej. Tak więc jednak zagości w mojej szafie. Już mam na niego kilka pomysłów. Tak jak w tym zestawieniu będę go nosić na co dzień. Na jakieś większe wyjście dodam marynarkę o męskim kroju i więcej biżuterii.






Cadrigan Cubus
Jumpsuit Stradivarius @
Necklace Cubus
Ring Bouju Bridge
Wedges H&M



7 komentarze:

  1. swietne kolory!!masz bardzo fajnie pofarbowane włosy:)
    zapraszam do mnie:
    http://anna-ruciaprada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. masz świetne stylizacje:) uwielbiam Twoje zestawy:) będę odwiedzać:)
    zapraszam:
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny zestaw :) uwielbiam kolory ziemi.
    zaobserwuję, podoba mi się twój styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie w takich zestawach lubię Cię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba ten zestaw ! A na buty nie mogę się napatrzeć ! haha : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion