Formal winter

Korzystając ze słońca zrobiłam kilka zdjęć. Od jutra zapowiadają w moim regionie śnieżyce, więc nie wiem jak będę pokazywać kolejne zestawy. Powoli zwiększam swoją tolerancję do brązowego koloru, którego nie lubiłam odkąd pamiętam. Ostatnio zaopatruję się w drobne dodatki właśnie w takich odcieniach. Mam na sobie wełnianą kamizelkę. Ma ciekawy splot i nadaje białej koszuli mało formalnego charakteru. Swoja drogą od dawna szukałam takiej. Miała być luźna, dobrze skrojona i nie gnieść się za bardzo. Kolejną rzeczą, którą chciałam nabyć to skórzane i ciepłe rękawiczki z jednym palcem. Identyczne widziałam TU w Cubusie ale- 99,90zł. Swoje właśnie dostałam od babci. Są idealne, w środku z kożuchem. Warto czasami wziąć pod uwagę szafy, strychy, schowki naszych mam, cioć, babć, zawsze znajdzie się coś ciekawego.







Coat Amisu
Vest Tally Weijl %
Shirt Cubus
Harem pants H&M
Necklace H&M
Heels Stradivarius
Bag Cubus
Leather gloves my grandma's



2 komentarze:

  1. Koszula z kamizelką wygląda naprawdę fajnie :) Ale masz widoki cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam połączenie brązu z bielą! Świetna kamizelka i naszyjnik! Nic dodać nic ująć!
    Pozdrawiam!
    kaerax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion