Honey

Święta tuż tuż a za oknami temperatura +2 stopnie, ciągle wzrasta, śnieg topnieje. Nie najlepszy moment na taką pogodę. Mój zestaw może nie jest świąteczny ale idąc tak przez miasto (oczywiście w płaszczu) czułam się trochę jak bym wyglądała co najmniej jak elf Świętego Mikołaja. Ciągle czułam na sobie spojrzenia, czyżby moje spodnie wywoływały aż takie emocje?! Co do butów, pewno już jestem przez nie nudna, przewijają się niemal w każdym poście. Co zrobię, że pasują mi do wszystkiego co rano włożę? Swoją drogą szukam czarnych, prostych botków najlepiej z platformą. Jak już znajdę takie bez żadnych klamerek, fikuśnych szwów, dodatków czy zip-ów- to mają obcas 14cm! Litości! Kto ma w tym chodzić?!



Tee Vero Moda outlet
Watch-bike @
Printed pants Cubus
Bag SH
Scraf from my grandma
Coat Amisu


15 komentarze:

  1. oryginalnie i stylowo :)

    spodnie przykuwają spojrzenia, bo nie każdy ma odwagę w takich chodzić - Ty wyglądasz w nich świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm, buty i szalik świetne!
    p.s dodaję do obserwowanych, fajny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh my god I love this look. The sweater and pants are gorgeous, and so are you.
    You just gained a new follower with google friend connect (:
    xo

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiesz jaaaaaaaaaaaaaaaaaak bardzo zazdroszcze Ci butow! Zakochalam sie w nich juz kilka miesiecy temu, ale wtedy moj portwel na to nie pozwalal, a w czasie kiedy staralam sie je poskromic, brak rozmiaru sprowadzil mnie na ziemie -.-

    OdpowiedzUsuń
  5. anies, a może pokażesz jakiś mało skomplikowany zestaw świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Amazing outfit, the trousers are perfect!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mało skomplikowany?:) Spróbuję:)
    Thanks Thanks Thanks a lot!

    OdpowiedzUsuń
  8. te spodnie są super, chciałam je kupić. Fajny set. Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  9. A i pokaż włosy! Jestem bardzo ciekawa, na pewno super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastic*_*!!!

    www.paolinasspace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. cutes look!!! :) snow everywhere but not in Bali :s ofc lol
    come here soon. maybe you can follow me if you like, or we can follow each other? i would love too :)
    merry christmas :)

    http://upworldbykc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion