Printed

Dzisiaj na szybko chciałam pokazać dwie rzeczy. Oczywiście latając po za domem miałam na sobie dodatkowo gruby sweter, płaszcz, czapkę i rękawiczki. W roli głównej "printed pants". Szukałam jakiś czas pantalonów we wzory, widziałam, mierzyłam wiele ale to nie było to. Wszędzie można spotkać w zebrę, panterkę. Nie chciałam zwierzęcego motywu, nie jestem do niego przekonana, może jako dodatki ale nie cały element stroju. Numer dwa to kamizelka z kożuszkiem. Mój kolejny udany obiekt poszukiwań. W bitwie futra i kożucha od razu stawiałam na ten drugi. Mam awersję nawet do sztucznego futerka- może dlatego, że sama mam pluszowego zwierzaka w domu. Plusem jest fakt, że naprawdę grzeje. Co prawda w łopatki ale zawsze coś, prawda?:)



Printed pants Cubus
Vest Tally Weijl



19 komentarze:

  1. urocza kamizelka :)
    i ten pierścionek *.* skąd jest? :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierścionek po raz kolejny okazuję w zestawie, więc nie chciałam po raz kolejny go podpisywać. Jest z C&A za 17PLN.

    OdpowiedzUsuń
  3. udało ci się.
    spodnie są bardzo oryginalne.
    pierścionek i buty cudne .

    OdpowiedzUsuń
  4. o jaka króciutka :) fajna!
    a spodnie bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam Twoje zestawienia z białą koszulą w roli głównej... MEGA.

    OdpowiedzUsuń
  6. Coraz bardziej lubię Twojego bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za konstruktywną krytykę i radę. Będę miała to na uwadze, aczkolwiek obecnie "czarna chmura" wisi nad moim aparatem-co nie sprzyja mojemu blogowi. Radzę sobie jak mogę w owej opresji. Obiecuje poprawę, może już niebawem pod choinką znajdę coś co mi to umożliwi ;) Pozdrawiam, Kaerax:)

    OdpowiedzUsuń
  8. witaj!!!zadałaś dziwne pytanie w związku z obserwowaniem;)to proste jak Ci się jakiś blog podoba to dodajesz do obserwowanych(jeśli nie,nie jest w Twoim stylu to tego przecież nie robisz),czasem warto kogoś spytac czy się "wzajemnie poobserwujemy?"wiele blogerek tak pisze i wydaje mi się to miłe:)myślisz że to złe???
    Masz fajny styl!!!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojj, co do 'dodawania do obserwowanych a dodanie do obserwowanych' - nie wiem, nie rozumiem, ja w ogóle nie praktykuję 'obserwowania', jedynie dodawanie do linków. Myślę, że chodzi o dość prozaiczną chęć zwiększenia popularności bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się twój blog;]]
    wpadnij do mmie i zostaw po sobie jakiś ślad,
    jak chcesz dodaj do obserwatorów ;DD
    pozdrawiam, Poppy xoxo
    www.myliveaspoppy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. marionachic nie pomyślałam, że złe:), mi się wydało tylko dziwne takie dodawanie się do obserwowanych w zamian jak ktoś też Cię doda. Ale do Ciebie i tak będę dalej zaglądać (mimo, że strasznie wolno mi wchodzą Twoje zdjęcia:() i skradnę pomysł na bluzkę a'la skórzaną:) już widziałam podobną ale krótszą w H&M:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ANIES-JA DODAJĘ DO OBSERWOWANYCH BO PODOBAJĄ MI SIĘ TWOJE OUTFITY!!!POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  13. caly outfit oczywiscie swietny. ale ja zwrocilam uwage na pierscionek:P szkoda tylko,ze nie srebrny.. (ale to moja mania;p )

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiekny pierścionek <3

    nikosview

    OdpowiedzUsuń
  15. amazing pants
    lovely blog!
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  16. swietne, tak delikatne kolory i mocny print. uwielbiam te buty!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion