Świąteczna zmiana

Zielona choinka, czerwone bombki- z tymi kolorami kojarzą mi się Święta. A więc dzisiaj świątecznie. Oliwkowa koszula i ognista torebka. Swoją drogą ścięłam włosy, które zapuszczałam i zapuszczałam, niestety efekt był marny. W końcu potrzebując zmiany- padło na nie. Mam na sobie gruby puchowy płaszcz, który kupiłam ze 3 lata temu. Kupienie ciepłego (ciekawego) okrycia wierzchniego na zimę graniczy z cudem. Mimo, że nie jest "z moich snów" to wkładam go gdy temperatura spada poniżej 0 stopni. W takich warunkach jest niezawodny. Przy okazji szczęśliwego Nowego Roku! :)





Top Cubus
Shirt H&M %
Necklace New Look
Pants Reserved %
Wedges H&M
Clutch Tk Maxx %
Rings H&M, C&A
Coat Allegro.pl


10 komentarze:

  1. Genialnie, jak zawsze;) Bardzo podoba mi się połączenie oliwkowego z czerwienią!
    Ja też potrzebowałam zmiany, ścięłam włosy 10-30cm i pofarbowałam...

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie, baaardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie - luźno, ale elegancko. no i dodatki świetnie dobrane. ta czerwona kopertówka - mniam!

    ja już się pożegnałam z tym żeby ciepła kurtka była jednocześnie jakaś przepiękna. -.-

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne,ale nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Upatrzyłam sobie w tym secie koszulę i buty. Podobają mi się najbardziej. A torebeczka ma super kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam te koturny! ;) świetny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się bardzo.
    Czerń&szarość&dodatki ... mmmm.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion