With denim

Korzystając ze słońca i w miarę cieplejszej pogody zrobiłam na szybko kilka zdjęć. Dzisiaj jestem chodzącą reklamą H&M. To jedyna ogólnodostępna sieciówka, w której zawsze coś znajdę. W dodatku w niewygórowanych cenach. Mój najnowszy zakup to łańcuch. Jestem "gadżeciarą " i uwielbiam biżuterię. Im większa tym lepsza. Nie kolekcjonuję złota czy srebra, zadowolę się zwyczajnym metalem, plastikiem itp. Ważne żeby miało ciekawy kształt i było duże! Mam na sobie jedną z ulubionych części garderoby- jeansową kurtkę. Mam ją już dosyć długo. Zawsze jak nie wiem co włożyć na siebie- sięgam po nią. Był to dosyć udany zakup w SH za całe 2PLN.





Shirt H&M
Pants H&M
Jacket SH
Necklace H&M
Clutch Tk Maxx %
Wedges H&M


7 komentarze:

  1. czerwona koperta dodaje smaczku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. w moim hm nie ma takich cudownych koturn :(
    wygladasz swietnie, a czerwien faktycznie dodaje pazura calej stylizacji :)

    http://shavil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. shavil ja je kupowałam dzięki dziewczynie na portalu szafiarskim bo u mnie w H&M-ach także ich nie było, tylko czarne z eko skóry. Dodam, że mam już je kilka miesięcy.

    OdpowiedzUsuń
  4. anies pokazesz swój strój sylwestrowy? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej nie bo nie byłam na żadnej wielkiej imprezie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie : )
    dodaję do obserowwanych i liczę na to samo :*

    OdpowiedzUsuń
  7. nice pants !

    follow me !
    http://rosapelsblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion