Black&White

Wspominałam już, że lubię biżuterię. Ten "dollarowy" naszyjnik jest owocem z zimowej wyprzedaży. O dziwo mało z niej korzystałam, niestety nie chciało mi się przebijać przez dzikie tłumy w sklepach. Drugim powodem to moje wydatki w wysyłkowych sklepach na które nie mogę się doczekać. Na przesyłkę z TopShop czekam dokładnie 59dni i dalej jej nie mam. Za to Asos bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Zawsze przy zamówieniu podają termin kiedy przesyłka powinna być u kupującego. Na swoje buty miałam czekać 9dni i tak się stało ani dnia opóźnienia. Wracając do stroju, biała marynarka to zakup w SH. Od dawna polowałam na białą i jak na złość nigdzie nie było. Skórzane botki z Asosa to dla mnie alternatywa dla obcasów, w których chodzę non stop. Szukałam płaskich, wiązanych, uniwersalnych botków i znalazłam na sporej przecenie:)

Edit: Bardzo się cieszę, że grono odwiedzających mojego bloga poszerzają zagraniczni bloggerzy. Dlatego zamieściłam translator. Wiem, że nie wszystko tłumaczy dokładnie ale chyba jestem zbyt leniwa, żeby tłumaczyć na angielski i nie martwić się o błędy:)





Blazer second hand
Tank top H&M
Necklace Cubus %
Leggins Cubus
Leather boots Asos
Bag Camaieu


15 komentarze:

  1. Hi dear! Looking great!

    Your blog is amazing! Following, follow back? <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ten zestaw mega!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny naszyjnik, nadaje charakter całości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie naszyjniki, bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. torebka świetna,dawno ją kupiłaś? u mnie w mieście nie ma jej w tym sklepie,a szukam od pół roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebkę kupiłam po Świętach na wyprzedaży, była ostatnia.

    OdpowiedzUsuń
  7. i loveeee ur blazer!!i need a white one as well:)xxxx &the bag is amazing:)


    http://inablondeworld.blogspot.com/ check it out if you want,appreciate it:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję:)
    Thekla thanks! I really like your blog!

    OdpowiedzUsuń
  9. I love your look! The blazer is <3
    Your style is amazing! xx

    I'm following you! Follow back if you like:)

    http://mademoiselleconomist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję za odpowiedź odnośnie torebki,u mnie widocznie sprzedały się przed wyprzedażą.
    ps.zestaw na 5+

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem pod wrażeniem tego, jak dobrze Ci w jasnych kolorach,
    i jeszcze ta świetnie dobrana biżuteria... :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion