Strips and breeches

Różne dziedziny, kultury itp były inspiracją w modzie. Począwszy od uniformów rockowych motocyklistów, wojskowego moro przez marynarskie akcenty, indiańskie frędzle. Długo można by tutaj wymieniać. Od pewnego czasu znowu wróciły bryczesy, które przecież są spodniami do jazdy konnej. Sama się w takie zaopatrzyłam bo ile mogę chodzić w czarnych legginsach. Za jeansami już od dawna nie przepadam. Marynarkę, którą mam na sobie szukałam od dłuższego czasu. Miała być w pionowe, grubsze biało- czarne pasy. Pomógł niezawodny H&M. Reszta już była. Zdjęcie robione na szybko, zaczynało padać. Zapowiada się na koniec zimy! Wreszcie! Chociaż pewno jeszcze sypnie porządnie i temperatura znowu spadnie poniżej -10stopni.

Edit: Za szybko pochwaliłam pogodę, ok 10min po opublikowaniu posta, sypnął śnieg:(





Blazer H&M
Top Cubus
Breeches Cubus
Wedges H&M
Rings H&M
Bag Camaieu %




33 komentarze:

  1. you look amazing darling love this outfit<3 xx

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podobają mi się leggi i koszulka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaaaakie świetne te bryczesy! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Proponuję odwiedzić fryzjera- to, co masz na głowię jest totalnym nieporozumieniem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochałam się w Twoim zestawie. ;)
    niesamowicie podoba mi się żakiet. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy 23:20 rozumiem, że może Ci się nie podobać ale chodzę do dobrego fryzjera, który zna się na rzeczy, więc co do nieporozumienia się nie zgodzę za to nie musi Ci się podobać i to szanuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny żakiet, ogólnie cały zestaw bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  8. I want to invite you to check out my fashion blog.

    With love, Samm
    @ www.afterstylecomesfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam ten tiszert, jest świetny :-) I bardzo fajna torba!

    OdpowiedzUsuń
  10. o, moje osiedle :D miło popatrzeć.. że i na naszym szarym, smętnym blokowisku jest ktoś z artystyczną duszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne te legginsy! czy były może przecenione? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie, bryczesy są z nowej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  13. jaka cena tej torebki? dawno ja kupowałas?

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy 13:09 kupiłam ostatnią w grudniu. Zastanawiam się nad sprzedażą, także jakby ktoś był zainteresowany to czekam na propozycję na e-mail: anies00@gmail.com może ktoś mnie skusi żebym oddała:) Bo jeszcze nie jestem pewna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ahw thank you! U have a kick ass style too, love that striped jacket :D

    And guess what, I'm following u now!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  16. oj juz są przecenione! ;D Agi słabo się orientujesz ;D

    Pony ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. marynarka jest świetna, ostatnio sama miałam ją kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Am in love with your jacket so much!!! Cant believe its from H&M
    <3
    http://reserveradefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. love ur jacket !!!

    follow me !
    http://rosapelsblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne spodnie, kolor i krój- niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ciekawy outfit ;) mój wzrok szczególnie przykuł pasiak (:

    OdpowiedzUsuń
  22. też mam tą bluzkę :D ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. It's soo warm at ur place!! love u r hairstyle and the T-shirt!

    OdpowiedzUsuń
  24. this is so uber chic. you look amazing

    OdpowiedzUsuń
  25. Pasuje ci ten blazer. Zapraszam też do mnie

    OdpowiedzUsuń
  26. i am completely in love with those stripes!!!!;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion