Winter sale

Jestem po dosyć udanych zakupach. Zazwyczaj w moim wypadku kupowanie nowych rzeczy jest spontaniczne, nieprzemyślane, po powrocie do domu dopiero myślę w co mogę to łączyć. Z reguły włożę nowy obiekt raz i potem ląduje na allegro. Rzeczy, które kupiłam o dziwo pasują do siebie i już mam kilka gotowych zestawów. Dzisiaj mam na sobie sweter z outletu, za duży o 2 rozmiary- ale co tam. Jest luźny, z tyłu zapinany na złoty zamek i idealnie pasuje mi do równie asymetrycznego panterkowego t-shirtu. W końcu kupiłam coś w ten deseń mimo, że uważam, że jest "niebezpieczny" albo łatwo z nim przesadzić albo jest kiczowaty. Zauważyłam, że to moje pierwsze zdjęcia, na których się uśmiecham. Pewno to automatyczne przez aparat, który noszę już od ho ho ho. Już za kilka miesięcy go ściągam i już bardzo się cieszę:)






Sweater Vero Moda outlet
tee Bershka %
Clutch Cubus
Heels Stradivarius



27 komentarze:

  1. genialne połączenie, obserwuje Twojego bloga od pewnego czasu, i jestem zachwycona Twoimi pomysłami łączenia ciuchów;)

    świetny sweter bardzo mi sie podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosze o wiecej takich stylizacji z rockowym smaczkiem dla Siwca:D




    M.

    OdpowiedzUsuń
  3. jeeeej cudowny ten sweterek (:
    bardzo udany outfit
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. panterka spod tego sweterka prezentuje się bardzo korzystnie :)
    fajne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  5. nietypowa uroda, bardzo fotogeniczna osoba. Chętnie tu zaglądam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. buty i sweter są super, a aparat uroczy - też nosiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cuuuudownie! Genialnie połączyłaś ten prześwitujący sweter z panterką <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się Twój blog i Twoje stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie spodziewałam się takich opinii:) Dziękuję, a co do fotogeniczności od kąt pamiętam nie lubiłam siebie na zdjęciach i tym bardziej nie myślałam o sobie, że jestem fotogeniczna, ale jeszcze raz dziękuję, to miłe:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful outfit..love the boots and the little peak of leopard underneath your sweater.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia na których się uśmiechasz są ciekawsze : D
    pozdr : >

    OdpowiedzUsuń
  12. o kurczę.jesteś prześliczna, przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  13. I like the way you connect leopard and this lovely sweater!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba, jak zawsze! Ja jednak bym się tak nie ubrała, źle się czuję w takich luźnych rzeczach i nie mam głowy żeby tak kombinować:(

    OdpowiedzUsuń
  15. ten sweter jest rewelacyjny!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietna torebka.

    Pozdrawiam.

    eve-r-green.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie jestem przekonana do butów ale sweter z panterą zestawiłaś MISTRZOWSKO!

    OdpowiedzUsuń
  18. u look fantastic here,i like everything,especially hidden leopard print!!!!!:))) thank u so much for all your lovely comments!!!i've started to follow u,google & bloglovin!;)

    OdpowiedzUsuń
  19. idealnie !! :)

    bardzo podobają mi się Twoje stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion