Yeti

Poszukiwania kamizelki zakończone. Nie chciałam żeby była z futerka, których wszędzie pełno (nawet sztuczne futerko mnie odstrasza). Idealną a'la yeti znalazłam w SH. Dosyć szybko przyszły do mnie koturny zamawiane w Asosie. To moje najwyższe buty i zarazem najwygodniejsze (oczywiście oprócz płaskich cichobiegów). Tak na marginesie teraz w Asosie okazja- darmowa wysyłka. Jeansowych szortów także długo szukałam i znalazłam na wyprzedaży w Zarze. Ostatnio mam szczęście:)





Shirt H&M %
Vest Second Hand (Bik Bok)
Shorts Zara %
Wedges Asos
Rings H&M

36 komentarze:

  1. LOVE the whole outfit sweetie:)x

    http://inablondeworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. o rany, rany. marzę o tych koturnach odkąd je zobaczyłam jeszcze przed przeceną. *.*
    tylko ja bym chyba wzięła brązowe, bo czarne już mam.
    są cudowne! przed zakupem wstrzymuje mnie jedynie ich wysokość - 11cm to dla mnie dość sporo. żałuję że nie jestem niższa. >.<

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie kamizelkę można zaliczyć do oryginalnych

    OdpowiedzUsuń
  4. Love the outfit, especially those wedges, they're awesome!
    Cute blog, I love it, I'm glad I discovered it!
    How about following each other?
    xoxo
    Freya

    OdpowiedzUsuń
  5. utnij nogi !!! heloool teraz juz sie nog nie posiada;d


    a tak powaznie to jak zawsze piekniusio!
    <3

    siwcowo

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne te koturny, od dawna o takich marzę;) ja z kolei nie przepadam za futerkami itp
    hype ode mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. To nie jest FUTERKO! :P raczej okrycie kamizelkowate dywanopodobne:P

    OdpowiedzUsuń
  8. In love with the whole outfit!

    OdpowiedzUsuń
  9. super zestaw! taki codzienny szyk! bardzo mi się podoba! prowadzisz świetnego bloga i chętnie poobserwuję cię dłużej jako twoj nowy followers!

    pozdrawiam
    http://mikalafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. buty!!!!!:))))

    http://m-kosar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW i wish was could pull of that vest so very chic!
    I love your blog! <3
    Following you!
    Follow me too?
    http://cutenerdglasses.blogspot.com/
    xox

    OdpowiedzUsuń
  12. the vest and the boots are rad !
    and something about you that i find really original: you're not afraid of showing who you really are, that's really good !

    OdpowiedzUsuń
  13. Świtne buty :) Wiesz może do kiedy jest darmowa wysyłka ? Bo może z niej skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Susie niestety nie wiem musiałabyś poszukać na stronie Asosa:) Ja zamawiając nawet nie wiedziałam, że jest darmowa wysyłka, przy okazji zobaczyłam:) Ale nie przypominam sobie, żebym widziała do kiedy.

    OdpowiedzUsuń
  15. ojej, jakie masz słodkie spodenki!

    OdpowiedzUsuń
  16. hihih fajne buciki ;P

    Pony ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna stylizacja!
    super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  18. masz rację, zawsze się dziwnie patrzą, a ja czuję się mało komfortowo :-( ale na to nie ma rady, trzeba robić swoje hehe ;-))

    OdpowiedzUsuń
  19. love ur outfit !!!


    follow me !
    http://rosapelsblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. dziękuje bardzo ;)

    rzeczywiście masz szczęście... zazdroszczę bucików :)

    OdpowiedzUsuń
  21. gatki masz świetne ; )
    do futerek jakoś nigdy nie mogłam się przekonać, ale Tobie pasuje.

    Sukienkę kupiłam właśnie w M1 jakiś tydzień temu... generalnie zimowe przeceny sa już na wyczerpaniu :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna ta kamizelka. I fajne koturny ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nesstyle dzięki za odpowiedź. Ale w notce do setu podkreśliłam, że nie lubię futerek i kamizelka nim nie jest! :) Bardziej przypomina włochaty dywan:P

    OdpowiedzUsuń
  24. dzieki wielkie za wpis, nawet nie wiesz ile znaczy to dla mnie teraz, poczatki sa straszne..
    ja zakochalam sie w Twoich koturnach, mm :(

    OdpowiedzUsuń
  25. masz świetne spodenki!
    koturny super, mialam je w koszyku, ale zrezygnowałam na rzecz innych butków :))

    OdpowiedzUsuń
  26. I really love that vest!! I guess I love everything with fur, not so much with the real ones, just faux fur. I guess I'm the same as you, I use to not too confident on wearing fur, but now I love it so much that I have couple collection of them
    <3
    http://reserveradefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Totally digging the furry vest girl!

    I followed, follow me back? :)

    xoxo

    www.bouffantsandbarnacles.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Tu też mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  29. oh I have serious shoe envy xxx gorgeous

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion