Alison Winn Scotch "Jillian Westfield wyszła za mąż"

 Edit: Jedna laureatka głównej nagrody jaką jest sesja fotograficzna w Warszawie, nie może pojawić się w dniu zdjęć i szczęście w nieszczęściu ja zajmę jej miejsce. Tutaj podziękowania dla jurorów! Przeogromnie się cieszę, nigdy nie brałam udziału w takim przedsięwzięciu.

W ramach promocji książki Alison Winn Scotch "Jillian Westfield wyszła za mąż" zostałam zaproszona do wzięcia udziału w konkursie. Polega on na stworzeniu dwóch konkretnych stylizacji.

Pierwszy outfit konkursowy inspirowany byłby stylem młodej, podążającej za najgorętszymi trendami dziewczyny pracującej na co dzień w nowojorskiej agencji reklamowej.

Chciałam połączyć klasyczną elegancką biel z czernią. Żeby było trochę "po mojemu" czarne spodnie w kant zamieniłam na skórzane a żakiet na marynarkę w pionowe pasy. Czerwona kopertówka miała ożywić całość. Jako, że uwielbiam wysokie buty, na nogach mam ulubione koturny.





Drugi outfit stylizowany byłby na stylu wzorowej Pani domu, mieszkającej z rodziną na przedmieściach miasta, w eleganckiej dzielnicy.

W tej stylizacji postanowiłam spróbować czegoś nowego, czego do tej pory w życiu nie nosiłam. Są to szerokie spodnie w kant. Chciałam żeby odmieniły całość. W pierwszej wersji miało być dużo biżuterii ale w ostatecznej jest zamszowa kopertówka z łańcuchami.
Książka Alison Winn Scotch "Jillian Westfield wyszła za mąż" jest bestsellerem New York Timesa. Opisuje się ją jako znakomitą, wciągającą powieść, poruszającą takie problemy jak życie w związku, macierzyństwo i przyjaźń. Już do mnie leci, jak przeczytam, na pewno napiszę swoje wrażenia.

24 komentarze:

  1. pierwszy zestaw rewelacyjny - świetny kontrast :)

    spodnie w kant bardzo fajne,a le czy nie są troszkę za duże?
    cieszę się że takie fasony wracają do łask - toż to sama klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza stylizcja mi się bardziej podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super zestawy

    http://pocahontas-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba sety są fajne choć w drugim zmieniłabym koturny na czarne szpilki. Aczkolwiek ten z czarnymi spodniami bardziej pasuje do Ciebie więc i lepiej do mnie przemawia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie wyglądasz w obu stylizacjach, życze powodzenia w konkursie!

    pozdrawiam
    http://mikalafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Really great outfits!!

    There's a giveaway on my blog, come and check it out!

    http://thefashioninbox.blogspot.com/2011/02/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza stylizacja przepiękna, niesamowita!!! ;D
    Druga też świetna!! ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)
    http://allforalis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. I like every look!!!!!! You are amazing!!!!! :D

    XXX

    OdpowiedzUsuń
  9. two gorgeous outfit, but my fav is the first one <3

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwsza świetna, druga też (ale założyłabym inne buty;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Love the first pic! Really cool!
    Follow me? I'll be very happy if you do it!
    THank you so much!

    www.cipollainspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. thanks for lovely comment! love your style!nice blog! come follow me,i'll do the same!

    OdpowiedzUsuń
  13. buty są we wcześniejszym poście z stycznia chciałam Ci nawet wysłać linka,ale nie da rady;O

    OdpowiedzUsuń
  14. I love the combination of colours in the first photo. So sassy. Thanks for sharing the images and drop by me too, soon.

    Cheers.

    OdpowiedzUsuń
  15. Poluję na takie spodnie. Szykownie wyglądasz. I świetna fryzura. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super blog! Dodaję i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  17. również biorę udział w tym konkursie. :) Twoje zestawy są świetne. ;) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne spodnie! Dziewczyny, które jeszcze nie czytały książki, zapraszam do konkursu - można wygrać egzemplarz - http://www.emocje.net.pl/co-nas-powstrzymuje-przed-zmiana-konkurs/ (konkurs w poście na końcu).

    OdpowiedzUsuń
  19. wow!!! love ur looks!!!!
    http://oppositelipstick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. jajc, teraz gdzies wyczytalam ze wzielas udzial!
    przeoczylam ten post, rewelacja !!!
    x

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion