My wish comes true

Mam! Mój nowy kocyk czy worek na ziemniaki jak kto woli. To mój kolejny zakup z zimowej wyprzedaży. W sklepach nigdzie wcześniej nic takiego nie widziałam. Całkiem całkiem egzemplarze znalazłam w TopShop ale nie chciałam ryzykować znowu 2 miesięcy czekania i zastanawiania się czy tym razem moja paczka znowu zaginie w akcji. Planowałam już więc napad na niektóre bloggerki, będące szczęśliwymi posiadaczkami tego okrycia. Trafiłam jednak do Stradivariusa i o to wisiał sobie ostatni wciśnięty gdzieś między swetry a kurtki. Cena i tak była obniżona od pierwotnej ale ku mojemu zaskoczeniu przy kasie okazała się jeszcze o połowę niższa. Tak więc wyjąc z radości w końcu mam swoje poncho. "Naszyjnik", który mam na sobie to efekt nudy pewnego późnego wieczora. Zrobiłam go w 1 minutę z apaszki. Proszę nie zwracać uwagi na moje grymasy spowodowane świecącym mi po oczach słońcem : )







Poncho Stradivarius %
Jumper H&M %
Necklace made from scarf
Faux leather pants Only %
Shoes Stradivarius
Bag Reserved %


52 komentarze:

  1. Hej :) Spodnie są z aktualnej kolekcji, wiec napewno są jeszcze w sklepach. Jezeli chodzi o zakupy w TS-jbc pisz śmiało, pomogę w zakupie "w realu", bo jestem tam co najmniej raz w tyg.
    Poza tym dodaję do obserwowanych :)
    Od dawna mam chęc na skorzane spodnie, albo takie pół na pół z materiałem, ale nigdzie nie moge znalezc takich , ktore bedą dobrze lezały :(
    pozdro

    OdpowiedzUsuń
  2. I like your outfit!!!!!!!!!!! The cape is amazing!!! And the bag...i like everything!!!!!

    Did you find the cardigan at H&M at last????I hope yes!!!;D

    XXX

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne poncho, a naszyjnik bardzo pomysłowy! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz. "Kocyk" boski!! a gdzie wyrwałaś te super spodnie??? Dostane je jeszcze??

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz
    "worek na ziemniaki" jest całkiem fajny
    nawet chciałam go kupić, ale jakoś się rozmyśliłam
    dodaje do obserwowanych
    zapraszam do mnie fashionaccordingtoveronique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Od jakiegoś czasu śledzę Twojego bloga, masz świetny styl! Super źródło inspiracji. Tylko błagam, zrób coś z włosami... Totalnie nie pasuje Ci ta fryzura, zarówno cięcie jak i ten blod z ciemniejszymi końcówkami... Pozdrawiam! Aga

    OdpowiedzUsuń
  7. EWE: Spodnie kupiłam ponad tydzień temu na wyprzedaży w Vero Modzie. Jednak to był mój ostatni rozmiar. Zajrzyj, może jeszcze dorwiesz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę pytaj śmiało, chętnie pomogę :D a nóz bedziesz miała mozliwosc rewanzu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne! gratuluję "zdobyczy" :D
    bardzo fajnie wszystko zgrałaś kolorystycznie

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam twoje buty <3 szkoda ze u mnie juz takich nie ma :< dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I really like this outfit, and the poncho is extremely gorgeous :)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo bardzo fajnie, a poncho piękne, strasznie Ci zazdroszcze!

    pozdrawiam
    http://mikalafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. jeju!!! też chcę takie poncho. Jest idealne!
    P.S czy to pasemko na włosach jest czarne/brązowe.Sama robiłaś ?^

    pozdrawiam,
    www.fashionswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. So pretty!! I really love your poncho, it reminds me of DKNY for some reason
    <3
    http://reserveradefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ech, u mnie brak sieciówek inditexu i np. w tej chwili to jest ból, zdecydowanie chciałabym takie ponczo, jest świetne!
    no i super spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. kocyk zaiste imponujący

    OdpowiedzUsuń
  17. Libra: jestem nauczona, że w życiu już sama nic na włosach nie zrobię i od paru lat farbuję się u fryzjera. To nie jest pasemko, tylko spód grzywki i bok na brązowy rudy

    OdpowiedzUsuń
  18. pieknie wygladasz z tym naszyjnikiem!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz.Boska jest ta torba ; )
    Bardzo fajny blog.
    Będę tu zaglądać.
    Pozdrawiam, Inka

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne butyyy<3 super blog:)
    i' m watching u:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ile kosztowalo pancho? sliczne jest:)

    OdpowiedzUsuń
  22. WoWWWWWWWWW!!!! I love the post!!!

    visit.....follow :)
    www.jcatherinethoughts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Buty, ponczo i torba rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  24. megaa outfit ;)) w ogole bardzo ladna uroda :)
    dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie ;)

    http://aleksandradrzewiecka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Love the necklace you made out of a scarf. Such a great idea!

    x je suis Sophie

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny płaszczyk i naszyjnik <3

    OdpowiedzUsuń
  27. hey darling! you are very stylish! I adore this look! you are really fashionable! I'm going to hype you on LB!! The grey is an amzing colour on you!:)
    you have a great blog by the way! Im so happy I ran ino it! You are very stylish and i like reading your posts:)
    So i'm gonna follow you!
    Hope you visit me back and become a follower too!
    love,
    fashionfabrice.

    Have a fabulous day!

    OdpowiedzUsuń
  28. Oh these photos are beautiful, lovely outfit. I love your blog also im following :)

    http://www.gingerrsnap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. beautiful!!! love it:):)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  30. i love love love your outfit!!! that cape is gorgeous!! and you look sooo amazing!! you have such a great blog!!

    im following you.
    i hope you can follow me back ^-^

    katslovefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądasz niesamowicie ! wow !
    Świetny blog ! Trzymaj tak dalej ! :)
    PS Thank you or your lovely comment !
    xoxo,Kinga.

    OdpowiedzUsuń
  32. this outfit rocks!love the way you pull everything together!!
    u look stunning and this blog is great!so happy to follow!!looking forward to hearing from you!!kisses from greece!
    *i have the same ring on my last post!

    OdpowiedzUsuń
  33. love the shoes!
    Thanx for you comment :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Thanks so much for your lovely comment, i love simple outfits!! :D

    OdpowiedzUsuń
  35. poncho świetne, sama posiadam takie tylko w kolorze camelowym :) i mówiąc szczerze świetnie połączyło się z reszta outfitu :) Jasne kolory, w sam raz na dzisiejszą pogodę :) No i pewnie ciepły ..
    xx

    http://rigidgoddess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. That's great, I love it!
    Nice post!
    xx

    Henar
    ...OH MY VOGUE!

    OdpowiedzUsuń
  37. That's great, I love it!
    Nice post!
    xx

    Henar
    ...OH MY VOGUE!

    OdpowiedzUsuń
  38. AMAZING!! I love your look, your blonde hair and all that snow!!

    Kisses!

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  39. First time that I visit your blog. Beautiful pictures, beautiful outfit!

    OdpowiedzUsuń
  40. "Kocyk" wydaje się być bardzo przytulny, no i te karmelowe botki-cud,miód.;)

    OdpowiedzUsuń
  41. prześliczny ten twój "kocyk" :)
    Zapraszam na mojego bloga fashionnella, (dawniej emmciastyle) oraz do komentowania i obserwowania!

    Ja już obserwuję Twój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  42. your style is incredible this outfit is amazing! love your blog!

    xo,
    a-circus-are-our-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. i like ur shoes ! nice photos !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion