Panterkowy kapturek

Ani dwa sezony temu, ani poprzedniego nie opętał mnie panterkowy szał. Już wcześniej pisałam, że uważam, że to niebezpieczny motyw- łatwo może wyglądać tandetnie. Dopiero teraz postanowiłam sprawić sobie owy wzór do mojej garderoby. Zaczęło się od t-shirtu, potem zrobiłam naszyjnik z chustki. Teraz przyszła kolej na pelerynę. Ma ciekawy kształt i zdecydowanie należy do jednych z bardziej pstrokatych rzeczy jakie posiadam. W każdej szafie powinny znaleźć się takie egzemplarze, które ożywiłyby całość bez zbędnego kombinowania:)





Cape H&M Divided
Blouse Cubus %
Leggins Orsay %
Boots Stradivarius
Ring H&M %


40 komentarze:

  1. a ja uwielbiam motywy panterkowe:)świetna bluza i buty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. taak, pantera to jest to. super!
    pozdrawiam

    http://mybabymydarlig.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wonderful and diferent cape

    kisses
    AzaharaJS

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowita ta peleryna. Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochałam się w tej pelerynce jak zobaczyłam ją w h&m :)

    http://pocahontas-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. You look amazing dear!

    Thanks for your sweet comment! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglasz nisamowicie :)Masz swietny styl

    OdpowiedzUsuń
  8. Megaa !! ;D Zapraszam do mnie :)

    http://marcin-molendowski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. great cape!!! Thanks for your comment

    OdpowiedzUsuń
  10. Wonderful! I like your jacket!
    Follow me? I'd be very happy if you do!
    Thank you so much!
    www.cipollainspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja do tej pory miałam podobne odczucia jeśli chodzi o Reserved, ale ta nowa kolekcja bardzo mi się spodobała, jest naprawdę fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej! :) Miło Cię poznać. :) o włosach post wkrótce, więc wszystko opiszę. ale naturalne w 100 %. ;)

    p.s jestem pod wrażeniem Twojego bloga!
    p.s 1 - świetne stylizacje konkursowe! :)
    p.s 2 - masz nową obserwatorkę. ;)

    buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  13. peleryna jest świetna, nie widziałam jej wcześniej...

    OdpowiedzUsuń
  14. Pantera jest świetna:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny blog ;)


    I ta panterka <33 :)


    pozdrawiam

    http://onemoreprice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna peleryna ! Całość również bardzo mi się podoba :)

    pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  17. fajna bluzka.
    fajny blog.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie centki raczej nie pociągają, co nie zmienia faktu, że pelerynka prezentuje się całkiem fajnie ;) Dodaje do "Czytanych"

    OdpowiedzUsuń
  19. Heh, dobre - niebezpieczny motyw :D Niedługo pewnie to juz bedzie najbardziej popularny motyw.

    OdpowiedzUsuń
  20. ta peleryna jest genialna, mozna wiedziec ile za nia zaplacilas?
    swietny zestaw, dodaje do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  21. Miss Headband: są po 99,90zł

    OdpowiedzUsuń
  22. what a gorgeous cape!! i'm totally loving it!

    OdpowiedzUsuń
  23. ślicznie wyglądasz! bardzo podoba mi się ta panterkowa peleryna!

    pozdrawiam
    http://mikalafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. love it!


    http://oppositelipstick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgadzam się, panterka w nieodpowiedniej stylizacji w momencie staje się kiczowata i tandetna, u Ciebie wygląda to super;) Peleryna świetna;) Jestem u Cb pierwszy raz, dodaje do obserwowanych i pozdrawiam;)

    http://blonddiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. beautiful post!!!!
    love your style!!
    follow u now
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  27. Oxford street wciąga aż nazbyt, wiem z autopsji! a automatów do zdjęć niestety też nie spotkałam. Ta sklejka fot, na których jestem z moją siostrą jest zrobiona przeze mnie, własnoręcznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Thank you for your lovely comment on my blog! It made my day!
    You're amazing!
    Following you!
    Hope you follow me too!
    http://cutenerdglasses.blogspot.com/
    xox

    OdpowiedzUsuń
  29. o jaki ladny kapturek! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Love the outfit! I'm following you now, I hope you follow me too! xx
    ilikeitfast.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. ja cały czas czuję awersję do panterki, pomimo wielu prób zaprzyjaźnienia się z tym motywem ;)
    chociaż zdradziłam moje antypanterkowe nastawienie z koturnami z Asosa - i coś czuję że to będą moje ulubione wiosenne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. This outfit is amazing, I love it !
    The H&M cape is gorgeous *-*.

    OdpowiedzUsuń
  33. Agi jestes piekna..!!

    s

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion