Powrót zimy

Stało się... Zima znowu w koło. Co prawda to normalne w Polsce zwłaszcza w Lutym ale jeszcze niedawno wydawało się, że zniknęła doszczętnie! Ani grama śniegu, słońce i temperatura ok +8stopni. Tak więc znowu zapadam w zimowy sen, przysypiam w autobusach, w wolne dni nie wstaję przed 12. Nic mi się nie chce a z domu wychodzę jak muszę. Chciałam wypróbować mój nowy płaszcz od Romwe. Zdał egzamin jako ciepłodajne okrycie wierzchnie na zimę. Zawsze miałam problem z kupieniem płaszcza albo był za cienki albo nie miał żadnych walorów cieszących oko. Ten jest idealny. Ma duży, ciekawy kołnierz i w parze ze swetrem spisuje się w minusowe temperatury. Marynarkę, którą mam na sobie kupiłam podczas dużych zakupów w Londynie, miałam ją na sobie może ze 2 razy i już miała iść na Allegro. Jednak zauroczyłam się w niej ponownie i ostatecznie ze mną zostanie. Co do spodni, tak wiem pogrubiają, tak wiem jestem niska, tak wiem, że nie dla mnie! Ale mam to w nosie, ja dobrze się w nich czuję. Dziękuję.





Coat Romwe
Zip jacket H&M
Harem pants Cubus
Wedges Asos %
Bag Reserved %
Scarf Iloko



38 komentarze:

  1. Twój zestaw jest boski i mega oryginalny, zazdroszcze Ci takiej odwagi w dobieraniu ciuszków.
    Dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. płaszcz i kurtka są rewelacyjne ;) pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. żakiet, płaszcz, buty i torebka - fantazyjne formy, świetny dobór kolorów, nie mogę się napatrzeć :))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie, spodnnie hipnotyzują !
    Zapraszam do wyrażenia opini na temat torebek i mojej nowej notki o nich, pozdrawiam, wilhelmina


    www.pozerki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz! spodnie, płaszczyk i marynarka są extra, wogóle wszystko mi sie podoba ;)

    pozdrawiam
    http://mikalafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. boski , boski , boski set! + obserwuję :)
    pozdrawiam cieplutko :>

    http://sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. płaszcz super ! mega fajnie wygladasz,bardzo to lubie!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój styl jest super! :O obserwuję i szperam w archiwum!

    OdpowiedzUsuń
  9. plaszcz od razu mnie urzekl, w ogole bardzo fajnie wszystko zestawilas, i torebka - pasuje Ci do kazdego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podoba! świetny płaszcz i zazdroszczę butów;)

    OdpowiedzUsuń
  11. love the pants!!
    follow you!if you want follow me back!!

    OdpowiedzUsuń
  12. So gorgeous! I love this! :)




    www.shevahh.blogspot.com
    xo

    OdpowiedzUsuń
  13. wow that pants has awesome patterns. i like how you wore it.

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny blog, zestawy rzeczywiście eleganckie ale z pewnym luzem, będę odwiedzać:)

    OdpowiedzUsuń
  15. this outfit is amazing and I love the fun shape of the bag :D

    www.theperfectplayground.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. I like ypur style
    I follow you

    kisses
    AzaharaJS

    OdpowiedzUsuń
  17. masz kapitalne spodnie.


    PS. takie sukienki odcinane pod biustem widziałam dziś w Stradivariusie, River Island i kilka w Pull&Bear. Nie wiem czy trafiłyby w Twój gust, ale zajrzeć zawsze warto. :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Love those pants! You look great.
    Thank you for your lovely comment on my blog!

    Fashion in the Fog: Love being a Copy Cat Carrie

    OdpowiedzUsuń
  19. Love your pants! very great outfit, darling :) xxx

    OdpowiedzUsuń
  20. Thanks for your comment!!! Great blog!!!
    I love your outfit, you look amazing!!!
    xoxo Cybelle & Fabi

    http://www.fromustwoyou.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Great outfit!

    With love, Samm
    @ www.afterstylecomesfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  22. te spodnie robią ogromne wrażenie, pięknie Ci w nich <3

    OdpowiedzUsuń
  23. swietny zestaw! uwielbiam warstwy
    genialne spodnie, nic dodac nic ujac

    behindblueeyes <3

    OdpowiedzUsuń
  24. just discovered your blog! You have an amazing style!

    Following you! Visit my blog,

    http://timeless-is-more.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. thanks for the comment!! I really like the pants and jacket, your blog is really nice! if you like our blog we could follow each other! kisses and see you soon ...

    OdpowiedzUsuń
  26. może i masz rację, ale mam straszny sentyment do tych spodenek ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. The trousers are so stunning. I like those...^^
    what about following each other?;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion