Simple basic

Skórzane spodnie zastąpiły moje basicowe legginsy. Już się rozglądam za kolejnymi. Mam na sobie mój najlepszy zakup z second hand'u. Za całe 5PLN kupiłam nowy z metką cienki płaszczyk, na której widniała cena 180 euro! Torba, ciągle ta sama. Jak wcześniej pisałam, że się do mnie uczepiła, tak się to nie zmieniło. Ciągle z nią chodzę. Bluza to kolejny okazyjny zakup w Asosie. Spodobała mi się przez ciekawe rękawy. Potrzebując kolejnej zmiany przyciemniłam włosy. Ponad miesiąc temu sporo je obcięłam, teraz przyszła kolej na zmianę koloru. Z tego efektu jestem bardziej zadowolona:)






Coat Second Hand
Blouse Asos %
Faux leather pants Only %
Wedges Asos %
Rings Asos %, H&M
Bag Reserved %

36 komentarze:

  1. Jak zwykle genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie :)
    świetne są te spodnie/legi - poluję a takie, ale niestety albo są za krótkie albo za szerokie albo za wąskie... >.<

    OdpowiedzUsuń
  3. The rings are amazing!That bag makes me very jealous...is perfect for work! :)
    Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  4. hej. dzieki wiesz że kosztowały 35 zł w tk maxx ? ;) tez mi sie podobaja, ale po jednym wyjsciu z domu wygladaja juz jak kupa...

    fajny zestaw, i wlosy mi sie podobaja!
    pozdrawiam
    agata

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna bluzeczka,choruje na takie spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny zestaw, też kocham swoje skórzane spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 3cie zdjęcie jest mistrzowskie!
    Z Twojego zestawu podobaja mi się pierścionki..

    OdpowiedzUsuń
  8. wygladasz swietnie!
    calosc jest naprawde bardzo fajna.
    i zazdroszcze Ci tego płaszczyka no

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zawsze ciekawie. masz niesamowita urodę. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. i could never pull off pants like that...
    you look hot :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie. szczzególnie bluza mi się podoba. fajne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  12. I like it! :) super płaszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi there! Thanks for commenting on my blog : ) Love this outfit, especially the sweater. Love the sleeves! Follow each other?

    www.plentyforpennies.com

    OdpowiedzUsuń
  14. to zdecydowanie moja najwygodniejsza bluzka.
    świetna bluza, strasznie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  15. me gusta mucho el blog!! me encantan tus outfits, nueva seguidora!!

    http://elbasaez.blogspot.com/
    http://beyourselfp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. I am in looove with your sweater <3

    OdpowiedzUsuń
  17. nowa fryzurka świetna :) ,swietna bluza z asos, ja się zabieram od 2 lat żeby coś u nich zamówić ;]
    fajny blog, będę obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super są te ażurowe wstawki w bluzce;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Co do Twojego komentarzu u mnie: to akurat są spodnie :). Legginsy kiedyś nosiłam nagminnie... a od tego lata, jakoś mi się odmieniło i została mi chyba tylko jedna para :).

    A co do Twojego stroju- świetne spodnie, szukam takich szukam i jakoś na swój tyłek znaleźć nie mogę.. również płaszczyk bardzo mi się podoba, szczególnie w takiej cenie :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Like it,The combination of sweater and the pants is great

    OdpowiedzUsuń
  21. this outfit is unbeliveable I love your blog and just became your newest follower!

    xo,
    a-circus-are-our-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakoś nie mogę przekonać się do skórzanych spodni. Podobają mi się na wszystkich tylko nie na mnie.
    Bardzo fajny płaszczyk

    OdpowiedzUsuń
  23. w ktorym konkretnie sklepie kupilas spodnie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ssc, czy w centrum ? kojarze Cie z widzenia haha, dlatego pytam tak konkretnie :) huntery kupione w UK,po okazyjnej cenie :) choruje na takie portki, tylko obawiam sie ze nie bede ygladac za dobrze .. Ty prezentujesz sie w nich swietnie!

    OdpowiedzUsuń
  25. I love your rings and your top! lovley photos

    http://www.gingerrsnap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie ciuchy :) !
    I świetny blog.
    Jeśli lubisz czytać opowiadania zapraszam do siebie.
    Pozdrawiam !

    Ps. Jestem tu nowa :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne spodnie i siateczka na ramionach, bardzo mi się podoba set !
    zapraszam do obserwowania www.pozerki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj :)
    Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i komentarz :) Może poobserwujemy się wzajemnie? Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  29. You have great style so beautifull!!

    Love your clothes!!!

    XoXo

    Wearemarbled.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. that bag is awesome, so is the blouse! lovely photos :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  31. WONDERFUL POST!
    HI! my name's martina and I come from Italy... I'd like you visit my blog and if you want, follow me! I wait you and your tips! kiss kiss
    marti
    Glamour Marmalade
    http://glamourmarmalade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion