C.D.

Dzisiaj ciąg dalszy zestawu, który w częściach pokazałam wczoraj. Wiem, że takiego typu spodnie zniekształcają, są przeznaczone głównie dla wysokich osób. Ale co zrobię, że je uwielbiam! Żeby optycznie się wydłużyć, warto założyć buty w tym tym samym lub zbliżonym odcieniu i koniecznie wysokie. Chociaż trochę uniknie się efektu małego krasnala:) Płaszcz, który mam od Romwe cały czas mi służy, niestety słońce jest zdradzieckie i za wcześnie na chodzenie w cienkich okryciach wierzchnich. Wspominałam już o soczystych barwach występujących w roli głównej w tym sezonie. Łączenie różnych kolorów jest absolutnie dozwolone, niemal nie ma zabronionych kombinacji, co daje szersze pole do popisu. Dlatego do żółtego dodałam mocny czerwony akcent.

Jeśli podoba Wam się ta kreacja i macie Facebook'a to proszę o jedno kliknięcie, znajdziecie mnie: tutaj 



Jumper Mango
Harem pants H&M
Watch Asos %
Bracelet Opia
Wedges H&M
Clutch Tk Maxx %
Coat Romwe


46 komentarze:

  1. z tym sweterkiem i fajną torebką te spodnie mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny set ! Masz świetną fryzurkę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bosko

    http://pocahontas-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. You look really good!Love your watch!

    I hope you'll visit my latest post to ask me a couple of questions:>
    http://unasrandomfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ahh obiecany zestaw - bardzo fajny :)
    płaszcz na pierwszy rzut oka przywiódł mi na myśl... pelerynę Severusa Snape'a (HP) xD - ale świetny jest!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie. ;) spodnie i sweterek - mega! <3

    p.s - zdjęcia z backstage'u są na facebooku, ale tylko Twoje...:(

    OdpowiedzUsuń
  7. masz rewelacyjnie obcięte włosy ! A set idealny wręcz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. LOVE the whole set! especially the shoes and the clutch!
    x
    Cwithoutshoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Want your jumper! It looks really nice in combination with grey!

    x Je suis Sophie

    OdpowiedzUsuń
  10. That sweater is so cute, i love the colour too.

    http://www.gingerrsnap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. wiem, co to znaczy, kiedy coś co Ci się podoba, jest przeznaczone tylko wysokim :)) mam mniej niż 160 cm wzrostu :)) ten żółty sweterek jest absolutnie wspaniały. obserwuję i czekam na kolejnego posta :))

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo przyjemny zestaw i piękne połączenie kolorów!

    pozdrawiam
    http://mikalafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Czerwony z żółtym świetnie się tu przedstawia. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. You look great!

    love your bag!

    thanks for stopping by at our blog!

    Dan

    http://2matesandablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. The sweater is so beautiful ! :)
    Nice blog, and photos too.
    xoxo, Ève.

    OdpowiedzUsuń
  16. Thanks for your comment :)
    I'm addicted to nailpolish too.

    OdpowiedzUsuń
  17. O kurcze genialny płaszczyk! Możesz mi napisać czy go "dostałaś" czy kupiłaś?? Zazdroszczee!!

    OdpowiedzUsuń
  18. sh-girl, dostaję co miesiąc od Romwe pewną kwotę do wykorzystania i dzięki niej mam płaszcz

    OdpowiedzUsuń
  19. Sweterek i kopertówka bardzo mi się podobaję, jednak te spodnie nie wyglądają dobrze :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiesz Agi przejrzalam dzisiaj calego Twojego bloga i chociaz od poczatku bylo bardzo dobrze to musze stwierdzic ze bardzo sie rozwinelas i nadal rozwijasz.
    Cenie Cie przede wszystkim za to ze nie boisz sie ,,kombinowac" co swietnie Ci wychodzi.
    Slicznie wyglada ten sweterek na Tobie,
    a co do krasnali to nie ma nic zlego w tym zeby wygladac jak slodki krasnalek :D
    chudzino Ty moja!

    Siwciunio

    OdpowiedzUsuń
  21. Great outfit! I love the yellow jumper :-)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  22. kurcze, Kochana nie mam pojęcia gdzie podziały się te zdjęcia...były przez pewien czas na fanpage'u wydawnictwa otwrtego, ale teraz nie mogę ich znaleźć... :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne połączenie kolorów:)

    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. mogłabyś napisać mi kiedy kupiłaś koturny i z jakiego działu pochodzą?
    są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. great outfit! i love the color blocking in here ;)
    xoxo
    Catita

    OdpowiedzUsuń
  26. ninette- koturny były za 179,90zł kupione w wakacje, więc w sklepach ich nie dostaniesz już od dawna. Jeszcze szare ciężko było dostać i mi je kupiła dziewczyna znaleziona w internecie, która mieszka w Warszawie i tam je widziała. Jednak nie polecam ich, mimo, że nie są bardzo wysokie na cały dzień nie są zbytnio wygodne- źle wyprofilowane jak z resztą większość butów z H&M. W dodatku zaczyna mi się odklejać koturna, więc będę je reklamować.

    OdpowiedzUsuń
  27. jestes mistrzem,czarodziejka!
    nieziemsko dobry set!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jesteś fantastyczna i do tego świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  29. aaa, no i dodaje do obserwowanych,zeby nic nie przepczyc :) ! a co powiesz kiedys na wspolne łowy,myslimy zeby cos ogarnac na slasku moze jakies wspolne foty?
    z nią i nim

    chicmagic.blogspot.com
    grzegorz-porada.blogspot.com

    znasz kogos ze slaska na szafach ? mam nadzieje ze wrazie czego dołączysz do nas :))))

    OdpowiedzUsuń
  30. wow, love your use of colours! the yellow looks great on you!!

    OdpowiedzUsuń
  31. I really love this outfit and your style!

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny zestaw, piękne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  33. You look amazing!
    Thanks for your sweet comment <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Love how the orange clutch pops!! great look :)

    OdpowiedzUsuń
  35. superowo stylowo!

    OdpowiedzUsuń
  36. your haircut is amazing! love it a lot!

    xx, Sabinna and David

    broken-cookies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. powiem Ci, że naprawdę ZAJEBISTY zestaw! Wszystko mi się w nim podoba! a szczególnie zestawienie kolorów! oprócz tego świetna torebka :) a ja nigdy tk maxx nic nie znajduje.. mam za mało cierpliwości :D

    btw zapraszam jutro do siebie, bo pewnie bedzie nowa notka :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Przypadkiem trafiłam do Ciebie i muszę przyznać, że ten niby nijaki zestaw bardzo mi się podoba. Wszystko jest takie jakby "od niechcenia" dla mnie artystyczne. Podoba mi się połączenie kolorów i materiałów. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Love, love, love the yellow jumper!!!!!!

    Greetings from Germany!!!

    :) Celina

    OdpowiedzUsuń
  40. love the combination of the mustard yellow and the grey...it looks really good together...cool blog...will follow...

    Infinite Stylez

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion