Efekty sesji konkursowej "Jillian Westfield wyszła za mąż"

8 Marca odbyła się konkursowa sesja w stylu "Nowojorskim" w Warszawie. Miałam szczęście w niej uczestniczyć razem z Anną i Karo. Prezentowałyśmy się w naszych konkursowych stylizacjach bazujących na głównej bohaterce książki. Bardzo ciekawie wspominam cały dzień. Nie obyło się bez małych "urozmaiceń":P W 11cm butach wskakiwałam na betonowy "klomb" na jednej z bardziej ruchliwych ulic Warszawy, walczyłam z wiatrem, przez który łzawiły mi oczy i trzeba było ratować makijaż:P Gdyby nie cała przemiła ekipa i cierpliwy fotograf nie byłoby tylu pozytywnych wrażeń jakie zapamiętałam! Poniżej efekty moich zdjęć.

TUTAJ możecie przeczytać artykuł o nas na WP Kultura








22 komentarze:

  1. Genialne fotki! Zazdroszczę sesji! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna marynarka!! Fajne fotki!!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow you look fierce, I love the black and white look because there is so much going on. That jacket looks smashing. the stripes look so interesting.

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje są świetne! :* z moimi znacznie gorzej. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 podoba mi sie najbardziej!
    dobra ta sesja,musze zasiegnac do tej ksiazki, choc nie gustuje w takiej literaturze,alem ciekawa!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. 2, 4, 5 i 6 zdjęcie - PRZECUDNE!
    wyszłaś fantastycznie, gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Loooooove your photos !!!

    LOVE minnja

    http://minnja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. efekt sesji jest olśniewający, warto było sie tak poświęcić, bo zdjęcia są boskie!

    pozdrawiam
    http://mikalafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. przed ostatnie zdjęcie podoba mi się najbardziej :)
    troszkę za mocno Cię retuszowali, zupełnie niepotrzebnie

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie! bardzo mi się podoba ta transparentna bluzeczka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi Agnieszka Polańska,April here.I've created a group for bloggers cooperating with romwe on my personal facebook and I will public romwe info about all of you there ,but now I can't add you as friends:( So do you have a facebook personal profile?We sincerely hope you can join us,dear.
    here is the link: http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100001033078727

    OdpowiedzUsuń
  12. dawno nie widziałam tak idealnych zdjęć ;)
    jesteś śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe te zdjęcia ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. 3 JEST ŚLICZNE

    OdpowiedzUsuń
  15. Wrzuć jeszcze jakieś z drugiej stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy 15:16 niestety dostałam tylko jedno zdjęcie z drugiego zestawu:(

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna sesja! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion