Pastele

Tydzień temu robiąc zdjęcia było w słońcu +18stopni. Parę dni później- nie wiadomo skąd, nie wiadomo po co miasto zasypała śnieżyca. Dzisiaj śladu po śniegu już nie ma i znowu jest słońce. Mamy już kalendarzową wiosnę i mam nadzieję, że takie anomalia pogodowe już nie wystąpią. Mimo wielu soczystych kolorów zasypujących w nowych kolekcjach- pastele mi się nie znudziły. Uzależniłam się na dobre od zakupów w Asosie. Beżowe koturny kupiłam już jakiś temu i czekały na premierę. Już lecą do mnie kolejne wraz z torebką. Kurtkę znalazłam w... oczywiście sklepie z ciuchami z drugiej ręki. Styl vintage zawsze będzie ponadczasowy i nawet ja czasami lubię odziać się w ten deseń. Motywy z frędzlami z kolei dalej ozdabiają spodnie, torebki, kamizelki. Ja uparłam się na top- i mam koronkowy z frędzelkami. Nie wygląda trochę jak firanka?:P



Coat Second hand
Fringe top H&M
Pants Only %
Wedge Asos %
Watch Asos %
Ring H&M



42 komentarze:

  1. bardzo fajna kurteczka ,świetny ma fason:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw, bardzo podobają mi się buty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. koturny - cudo
    sama sobie muszę sprawić nową parę
    zapraszam do siebie na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja!
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. omg id die for those pants! where did you get them from? and those wedges are super cute!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudnie! ♥
    bardzo fajnie dobrane kolorystycznie. butki są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Weź no, teraz przez Ciebie będę żałowała że nie kupiłam tych butów. Myślałam, że są niższe ;/ Są cudne! Ile mają cm?

    OdpowiedzUsuń
  8. Zuza- na stronie pisało, że mają 8cm a w rzeczywistości mają 11,5cm +3,5cm platforma. Ja je właśnie kupiłam bo chciałam niższe koturny. Troszkę im się pomyliło:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna kurteczka !
    Całość oczywiście na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko twoje piękne ciuszki, komponują się w piękną całość ;) śliczna kurtka!

    pozdrawiam
    http://mikalafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny set! I jestem fanką tych butów <3

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowna płaszczyko-marynarka ;) pierścień też jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  13. anies masz może link do tych butów?
    piękne są, a nie mogę znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Wystarczyło wejść w wyprzedaż i buty. http://www.asos.com/Asos/Asos-Hotter-Suede-Ankle-Strap-Wedge-Shoes/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1292575&cid=1931&sh=0&pge=0&pgesize=200&sort=3&clr=Taupe

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję Ci pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne spodnie i buty:)

    Zapraszam do mnie:)
    http://nikitasfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. buty cudne :)
    ale - 11,5 - 3,5 = 8 :P może anglicy inaczej rozumują, pewnie chodziło im o to ile cm stopa będzie czuć różnicy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna kurtka!
    i to jeszcze w sh.. kurcze, czemu ja tam nigdy nie mogę na siebie znaleźć? szczególnie w moim rozmiarze:/
    ale naprawde bardzo mi sie podoba :)

    btw jak coś to jest u mnie nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy 21:53 dobre:P Ale chyba tak nie jest, kupując inne buty, wysokość się zgadzała z podanymi cm

    OdpowiedzUsuń
  20. kurtka jest po prostu genialna. uwielbiam takie oldschool'owe kroje. no i buty pasuja tu idealnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nice outfit!
    Thanks for your visit! Hope you'll visit again ;)
    xoxo from Italy

    OdpowiedzUsuń
  22. łaaaaaa.wydawało mi się że już wyrazałam swoj zachwyt na stylizacja, moj komentarz ulegl moderacji ? hehehe ;)
    genialnie,lubie twoj styl.. chodzisz w takich butach na codzien ? :)
    .. uwielbiam twoje komentarze u mnie, wiesz jestes jedyna osoba ktora pisze normalnie,obiektywnie - bez slodzenia.. (rzygi)zdaje sobie sprawe ze to wszystko jest przecietne ;) - aach,tak ciezko dzis o to !
    pozdrawiam,udanego likendu
    a

    OdpowiedzUsuń
  23. aaagata mam to samo jeśli chodzi o "sweetaśne" komentarze, które mnóstwo osób pisze po to aby ktoś w zamian zrobił to samo. A dopiski w stylu "może się wzajemnie poobserwujemy" już mnie totalnie odpychają- nie uznają blogowego towarzystwa wzajemnej adoracji. Dziękuję, za Twoje kulturalne podejście:)

    Co do komentarzy- owszem moderuję, ale umieszczam wszystko oprócz reklam. Dostaję sporo komentarzy w stylu linków na allegro, bo ktoś coś sprzedaje itp ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapomniałam- co do butów, tak jak takie włożę to w nich chodzę:)

    OdpowiedzUsuń
  25. hehe,respect sis !
    no to podziwiam Cie, ja nie chodze bom leniwa, i mam 175 wzrostu , zle mi tak patrzec z gory ;)
    pozdrawiam raz jeszcze/ bez słodzenia ;) !!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nawet w obcasach patrzę "z dołu":P

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie się strasznie podobają buty ! :)
    Zapraszam do mnie . ; *

    OdpowiedzUsuń
  28. i'm so very into this type of nude wedges. so cool and minimalistic!

    ANDWHATELSEISTHERE

    SHOP

    OdpowiedzUsuń
  29. will be visiting ASOS to look at those wedges. i love them x

    http://opinionslave.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. buty mi się podobają!

    zapraszam do mnie - nowa notka:
    http://mala-czarna90.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. mam te same koturny :) bardzo wygodne i sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. butyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Koturny rewelacja!! Cały zestaw bardzo mi się podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  34. I love this outfit...cute shoes, love the jacket!

    http://universaldreaming.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion