Rock me

Dzisiejszy zestaw trochę na przekór moim zasadom. Nie akceptuję krzyży na ciuchach, wielkich wisiorach, czym kol wiek do noszenia jako ozdobę. Zawsze było to dla mnie obsceniczne. A noszenie różańca niczym super modnego wisiorka już kompletnie mnie odrzuca. Ten T-shirt o kroju oversize znalazłam w second hand'zie. Miałam ochotę na coś niebanalnego, nieeleganckiego. Materiał ma fakturę "acid wash" i nadruk składa się ze świecących koralików. Kojarzy mi się trochę z underground'owym stylem. Zostaje mi nic innego jak zrobić wyjątek i przeboleć ten krzyż. Wiele rzeczy szybko mi się nudzi ale są pewne wyjątki. To skórzane spodnie i "sprana" katana jeansowa. Kupiłam ją w second hand'zie ponad rok temu i dalej mi służy. Jeśli macie na zbyciu ciemną, ciemniejszą kurtkę z jeansu, polecam odrobinę domestosu lub wybielacza (ostrożnie!) + tarka do warzyw lub pumeks i raz dwa macie odpicowaną nową rzecz:)

Moja wierna towarzyszka Fila:P

Jeans jacket Second hand
T-shirt Second hand
Faux leather pants Only %
Heels Stradivarius
Rings H&M
Watch Asos %

43 komentarze:

  1. Super! amazing jeans and shoes:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie !!!

    http://pocahontas-marta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny króliczek:)
    A zestaw ciekawy, sama też nie lubię krzyży na ciuchach.

    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super ci to wyszło :)

    a króliczek ♥ kocham go
    nie boi się wychodzić? mój się stresował strasznie

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie zakręciłaś włosy, t-shirt jest mega, a Twoja towarzyszka jest słodziakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne buty ! ... i uroczy króliczek :)

    pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Rabbit Hole: mój poprzedni nie uciekał, nie bał się od małego, a ona jeszcze się czasami boi ale oswaja się z przestrzenią na dworze:P

    OdpowiedzUsuń
  8. Noooo dzieki Ci kobito ! To co uwielbiam i blagam o wiecej!!
    A motyw krzyzy osobiscie mi sie bardzo podoba o czym pewnie wiesz...( poza stricte dewocjonaliami:P)

    btw.pic 2 fajna poopka;p


    siwcius

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczny królik :)
    zestaw również ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zestaw, a krzyż nie rzuca się w oczy ;)

    pozdrawiam
    http://mikalafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się bardzo koszulka i buty!!!
    król<3

    OdpowiedzUsuń
  12. buty bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  13. ahh your boots are so awesome:) lovely outfit!

    OdpowiedzUsuń
  14. ed hardy zawsze spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej, jaki uroczy królik!
    bardzo mi się podoba zestaw, lubię rockowe stylizacje:)
    może na razie tego nie widac u mnie, ale z czasem jak dodam zdjęcia to zobaczysz, że jest to jak najbardziej w moim stylu :)
    btw u mnie też jest nowy post, więc zaprasza do siebie i dodaje Cię do obserwowanych ! :)
    pozdrawiam
    Kej

    OdpowiedzUsuń
  16. Fila jest słodziutka.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie, właśnie! Ta koszulka z SH to ed hardy, prawda? Ja też bym nigdy nie założyła krzyżyka-wisiorka oblepionego cekinami albo innym świecidłem, ala modny gadżet, a w formie pierścionka, to już w ogóle odpada.

    Daj znać, czy zamówiłaś sweter!:))

    OdpowiedzUsuń
  18. fairy-cake:P Tak to ed hardy ale kopia, ja tego nie zauważyłam tylko znajoma;D Co do swetra jednak nie zamawiam, dostałam od nich kod rabatowy ale po ostatniej paczce z chin nie mam ochoty ryzykować rozprawy z urzędem celnym i ponoszenie sporych kosztów cła itp nie będąc wcześniej uprzedzona o tym

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny zestaw!!!
    a ta kurtka naprawdę Ci sie udala :)

    OdpowiedzUsuń
  20. całkiem fajnie to wygląda :))))) Nic to zazdrościć kurteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. a moze stroj kapielowy ? zapraszam do mnie :)
    agata

    OdpowiedzUsuń
  22. swietna koszulka i buty!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Dear,

    Have a nice day! Our facebook has a good news. If some one like our facebook, she can

    get a pair of tights only for $0.99. This is for facebook fans only, one person, one

    pair! It is really inspiring, right?

    If you like it, pls. share it with your friends, thanks!

    http://www.facebook.com/Romwe.Fashion?sk=app_4949752878

    I am sorry to post it here, just want to share the good news with you!

    OdpowiedzUsuń
  24. NIE UWIERZYSZ!!!! :) Przeczytałam Twój komentarz, zerkam przez okno a tam...pada śnieg! Masakra...

    OdpowiedzUsuń
  25. Super kurtka, też ostatnio widziałam fajną w sh ale czemu jej nie wzięłam to nie wiem. Widząc Twój zestaw żałuję
    Fajny zwierzaczek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. wszystkie elementy strasznie mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak moglam wczesniej nie zauwazyc Twojego bloga? ;d
    Swietnie wygladasz <3 obserwujemy sie;** ?

    OdpowiedzUsuń
  28. urzekły mnie spodnie!;)
    bardzo podoba mi się Twój blog !

    zapraszam do mnie - nowy post ;)
    http://mala-czarna90.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaki słodki królik!!! :D
    A co do koturn to nie miałam za dużo okazji w nich pochodzić przez pogodę, ale mam inne z H&Mu takie w panterkę i są świetne, mega wygodnie i nic mi się nie odkleja a dużo w nich chodzę. Te czarne jak na razie też są wygodne, ale na razie ciężko stwierdzić czy wytrzymałe.Może akurat trafiły ci się takie wadliwe?

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow, świetny zestaw ! :)
    Kurtka cudowna, bluzka i te buty <3
    Dodajemy do obserwowanych.
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. A widzisz tu sie mylisz bo bede cie obserwowac ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  32. O patrz nie miałam pojęcia :O te panterkowe widziałam właśnie ostatnio i nawet droższe były.
    Ja mam tylko dwie pary butów z H&M i jak na razie się trzymają, no ale tez nie mam ich bardzo długo.

    OdpowiedzUsuń
  33. Come here from Malaysia

    http://najib-razak-quote.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. katanka <333 z resztą całość jest bardzo dobra i bardzo mi się podoba i hmm bardzo w moim stylu ! zapraszam Cię do mnie i do wzięcia udziału w konkursie,pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  35. your little furry animal is so cozy and adorable. what a poser creature!

    ANDWHATELSEISTHERE

    SHOP

    OdpowiedzUsuń
  36. great outfit. love your jeansjacket, the heels and that cute little bunny :)

    thanks for the comment, btw!
    following you!

    OdpowiedzUsuń
  37. Fila jest przecudna, też miałam takiego małego słodziaka, Zuzka była miniaturką, o czarnym ubarwieniu tylko z krótszą nieco sierścią, niestety była...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion