Beige & Grey

W zimę zawzięcie szukałam kamizelki. Miała być ciepłodajna i nie futrzasta. Pokazując ją po raz pierwszy ktoś skomentował ją jako dywan. Niech będzie, że noszę kamizelkę z dywanu:P Jak już sobie coś ubzduram to w końcu to znajdę. Jednak po namysłach- chęć posiadania takiego ciucha była odwrotnie proporcjonalna do ilości wyciągnięć go z szafy. Efekt jest taki, że mam ją na sobie drugi raz. I po co było tyle krzyku?:P Moje nieszczęśliwe spodnie z Asosa w końcu do mnie dotarły po raz drugi. Te pierwsze zaginęły w czasoprzestrzeni. Teraz zaginęła mi kolejna paczka tym razem z torebką. Kolejna przesyłka od Dorothy Perkins od ponad 3tygodni także nie daje znaku życia. Jakaś czarna dziura panuje między Anglią i Polską?



Vest Bik Bok Second hand
Shirt Cubus
Harem pants Asos%
Wedge Asos%

42 komentarze:

  1. śliczne te buciki! jakoś je przegapiłam na stronie Asosa...
    kamizelka... nie pomyślałam o niej jako o "dywanie", dopóki o tym nie napisałaś (a mam taki dywan!) - może i jest niestandardowa, ale ciekawa i ładnie wygląda w takich delikatnych zestawieniach jak to :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hy, I'm new follow, look very cute!

    kiss

    www.myfashionsketchbook.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna kamizelka i buty:)

    Zapraszam do mnie:)
    http://nikitasfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. love this outfit!
    The shoes are gorgeous!


    tnQ for your cmnt on our blog.
    love yours so I'm following! :)

    http://fashionimperative.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie strasz mnie z tmyi przesyłkami, bo ja czekam na swoje:(
    w każdym razie, zestawienie naprawdę fajne, ponieważ jest to lekka klasyka :)
    ja dzisiaj sama mam zamiar zrobić zdjęcia swojej stylizacji również utrzymanej w klimacie nowoczesnej klasyki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam spodnie ze sciagaczem na dole!
    jakas magia w nim tkwi! buty sa swietne~!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne spodnie i dobre połączenie kolorów! Podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  8. jesli mozna wiedziec jaki jest rozmiar tego zakieciku w paski z poprzedniego posta? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. haa dokładnie taki jestem : D piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty i spodnie są rewelacyjne ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam nadzieję, że paczki się znajdą
    a co do kamizelki, to jest super! swoją drogą, też mam tony ciuchów, które były koniecznie potrzebne, a teraz czekają ;p taki już ich los

    OdpowiedzUsuń
  12. spodnie sa cudne, fajnie komponuja sie z zwiazana koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne buty! Koturny...ach:D Moje ulubione!

    OdpowiedzUsuń
  14. magnifiqe nie wiem po co Ci mój rozmiar, ale noszę S i taka też jest tamta marynarka w paski

    OdpowiedzUsuń
  15. love your fur and tailored pants!

    great look!

    OdpowiedzUsuń
  16. WSZYSTKO FAJNIE ZGRANE A NAJBARDZIEJ PODOBAJĄ MI SIĘ PORTECZKI:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny outfit. Kamizelka genialna!!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny zestaw!spodnie i kamizelka świetne!!

    OdpowiedzUsuń
  19. cześć z chęcią poobserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe te buty a spodnie pięękne

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładny stonowany zestaw, mnie najbardzije zachwycają twoje koturny ;)

    pozdrawiam
    http://mikalafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. wow, your pants are so amazing!
    X

    OdpowiedzUsuń
  23. Great outfit! Love your pants!
    Thanks for the lovely comment, dear!

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  24. great outfit! love the pants.
    thanks for your comment dear xx

    OdpowiedzUsuń
  25. swietna ta kamizelka! chociaz i tak najbardziej podobaja mi sie butki

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi się chociaż sama bym takiej kamizelki nie włożyła =P

    OdpowiedzUsuń
  27. Buty najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  28. It's been so long since I have commented on a blog and I have to say I'm glad it's yours!
    This post made me smile, keep up the great work

    Kendra
    xx

    Please come check mine out if you get the time :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion