Black Red White + nowe logo!

 Edit: Wchodzę na swoją pocztę e-mail i widzę wiadomość od pewnej Olgi. Zrobiła dla mnie grafikę, która od razu powędrowała na logo! Bardzo mi się podoba, dziękuję Ci jeszcze raz!!!!!!! :) Wzorowane na tym zdjęciu: KLIK

 TUTAJ możecie podziwiać prace Olgi:)






Przypominam o prostym konkursie! KLIK

Poszukiwania czerwonej marynarki (chwilowo) zawieszone. Mam ją ze spotkania na SWAP-ie. Prawdziwy rarytas vintage, pewno ma więcej lat co ja. Mimo mojej traumatycznej nienawiści do czerwonego (jako mała dziewczynka ubierano mnie w czerwone sweterki, czerwone welurowe legginsy, czerwone kokardki na włosach) to od dłuższego czasu ubzdurałam sobie marynarkę właśnie w takim kolorze. Mimo, że teraz czerwony stoi obok neonowych barw na wystawach sklepowych- nie ułatwiło mi to poszukiwań. Tak więc zostanie mi zadowolić się tą.







Blazer Vintage
Shirt Cubus
Soft wet leggins Second Hand
Flats Calvin Klein
Clutch TK Maxx %


54 komentarze:

  1. świetnie wyglądasz :) marynarka jest idealna :)) pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. wonderful jacket

    kisses
    AzaharaJS

    OdpowiedzUsuń
  3. totally love this outfit, awesome <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta torebka to cudeńko wręcz.

    pozdrawiam,
    ownhanger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje nogi wyglądają cudownie w tych legginsach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz super, marynarka jest śliczna, podobają mi sie twoje pierścionki i kolor lakieru na paznokciach :)

    pozdrawiam
    http://mikalafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. nienwidzę czerwonego koloru :) jest u mnie tuż obok brązu i pomarańczy :) nie zmienia to jednak faktu, że do twarzy Ci w nim ;) nice set!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna koszula i marynarka!
    ja ostatnio też preferuje minimalizm- nie widać tego na zdjęciach, bo nie mam czasu i jestem chora :(
    ale mam nadzieje w przyszłym tyg wstawić nowe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolorystyka jest cudna-odgapię:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zestaw :) oczywiście obserwuję (liczę na to samo) i zapraszam do mnie: http://all-my-life-invicta.blogspot.com/
    pozdrawiam :]

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie. jak zwykle wszystko dobrane ze smakiem i nieprzesadzone.
    marynarka i torebka stanowią zgrany duet :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje ukochane kolory!! Bardzo fajnie wyglądasz!! Marynarka super!!

    OdpowiedzUsuń
  13. łał! w czerwieni wygladasz niesamowicie :D
    zestaw geniaaalny przez duze G

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wyglądasz! grafika boska!

    OdpowiedzUsuń
  15. Czyżby nowe logo? Od razu widać, że profesjonalne wykonanie i profesjonalna właścicielka bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Coś mi nie gra z włosami... obcięłaś? Mała zmiana oczywiście na +!

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy 20.49: tak obcięłam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. great look! I love that jacket! and your hair is soooo cool!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ma dziewczyna talent :)
    A Ty masz świetny styl!

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne, śliczne, śliczne! oczarowałaś mnie, kocham ten outfit !!! ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. I like that logo!
    and I love your outfit, especially the rings and blazer!

    OdpowiedzUsuń
  22. Marynarka jest świetna :)

    A co do zdjęć na moim blogu, ja robiłam zdjęcia, a pozowała i ubrała się dziewczyna, do której bloga podałam linka w notce :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. ciao,

    very nice outfit ! lovely red jacket

    come for a viit , and if you like we could follow each other


    ave

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi się podoba całość. Kolorystyka na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. swietny kolor ma ten zakiet- taki mocny i wyrazisty. Ja tez od dawna szukam idealnej czerwonej przez duze C marynarki i niestety chyba jeszcze nie bylo mi dane na taka trafic.

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny blog :)
    dodaję do obserwowanych i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Po pierwsze nie proszę się o obserwowanie mojego bloga.Konkurs skierowany jest do moich stałych czytelniczek, które śledzą mojego bloga dlatego w komentarzu prosiłam o podanie nicka.
    Mam sporą zniżkę na kosmetyki Oriflame i cieszę się że mogę się nimi z kimś podzielić.
    Zdaję sobie z tego sprawę, że większość osób dodało do obserwowanych tylko dlatego że chciało dostać tusz, jednak po ogłoszeniu werdyktu ponad połowa kasuje mnie z listy obserwujących.
    Nikogo nie zmuszam do oglądania mojego bloga, jeśli komuś się nie podoba to niech po prostu na niego nie wchodzi.

    OdpowiedzUsuń
  28. Beautiful color combination, love this blazer!
    xoxo
    S



    http://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam tę kolorystykę!
    Marynarka jest rewelacyjna !:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. EevvaStyle nie prosiłam Cię o tłumaczenie mi się:) Teraz tak to wygląda jakbyś się chciała obronić i jesteś oburzona. Nie miałam zamiaru Cię denerwować, wyraziłam swoje zdanie dot bezsensownego (oczywiście dla mnie) dodawania sobie obserwatorów na siłę bądź w zamian.

    OdpowiedzUsuń
  31. you look great. nice outfit. and i like the header
    hope you're having a good week so far
    x

    OdpowiedzUsuń
  32. logo - mega mega !!!!!!!
    zestaw bardzo mi sie podoba!
    fajnie przelamane czerwonym!
    marynarka zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  33. A ty maupo,poprawione,huhu. Swoją drogą świetny to chwyt marketingowy moja droga.Podziwiam profesjonalizm zdjęć(wyraźne,duże,detail photo obecne),co jest coraz rzadsze,a może inaczej-jest coraz więcej blogów,więc wydaje się to coraz rzadsze...Podobają mi się fasony,proporcje,ale kolorystyki White Stripes-ów nie łykam jakoś. Plus zazdrośnie spoglądam na Twą pozornie niedbałą fryzurę.
    Ukłony!

    OdpowiedzUsuń
  34. O bardzo przepraszam,to poproszę in private wyszczególnienie,bo się nie zgadzam,poza tym
    a)naprawiłam dwa,nie jeden
    b)jest jedno miejsce,gdzie można jeszcze wchrzanić znak,ale to jest opcjonalne myślę
    Także ten, mam związek z językiem emocjonalny(huehue)i zawodowy poniekąd,zatem ten.
    A ty moja droga masz błąd językowy,ale jestem dziewczęciem miłym i się nie przywalam,o!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. nice look...


    visit our blog at http://uhooi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Lalo,ja też żartobliwie,a nie bulwers jakiś.
    O tych spacjach to nawet bym nie pomyślała,także koniec-końców dzięki. Sweter MTWTFSS weekday, najbliższy w Berlinie.
    Pozdrawiam niezmiennie!

    OdpowiedzUsuń
  37. genialny look i naprawdę rewelacyjny nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  38. straaasznie mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  39. Super outfit:) I śliczny rysunek:)

    Zapraszam do mnie:)
    http://nikitasfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. rewelacyjna marynarka! świetny set, podobaja mi się w ogóle Twoje zestawy:) pozdrawiam serdecznie i zapraszam tu:
    http://mess-around-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. a ja nie mogę się napatrzeć na tą fryzurę, ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  42. to chyba twój najlepszy zestaw, prosty ale niby niebanalny!

    OdpowiedzUsuń
  43. Tak więc:

    - marynarka MEGA!! Jest tak niesamowicie w moim stylu, że aż mnie z zazdrości o nią ściska!

    - set pierwsza klasa!

    - no i ta grafika <3 Sama chcę zmienić swoje logo i marzy mi się taka niespodzianka na własnej poczcie. Więc powinnaś się czuć wyjątkowo :P

    Tak więc kończę, co by więcej nie zanudzać ;)

    Pozdrawiam, agNeSSka

    OdpowiedzUsuń
  44. Great pictures! I love your new logo :)

    OdpowiedzUsuń
  45. love, and i mean LOVE that red blazer!! <3 EverRubyGirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion