New gift

Dostałam kolejną paczkę od Romwe. Jestem zakochana w tym t-shircie! Jest idealnie w moim stylu, luźny z dużym nadrukiem i frędzlami. Z kolei pierścionek- królik to kolejny towarzysz do mojej kolekcji "zwierzaczkowych" pierścionków. Nie tylko mi "odbiło" na punkcie takich gadżetów, równie wielką ich adoratorką jest Zuza :) Niech będzie, że jestem infantylna... po prostu nie mogę się oprzeć takim małym rozweselaczom. Żeby nie było za ciemno, ożywiłam całość mocnym kolorem. Czasami zwykła kopertówka do takiego zadania spisuje się idealnie.







T-shirt Romwe
Bunny ring Romwe
Faux leather pants Only %
Ankle boots Ebay
Clutch TkMaxx %

64 komentarze:

  1. great T-shirt you look amazing!


    visit our blog at http://uhooi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham buty i torebkę !

    zapraszam do mnie.
    www.made-vogue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U-ła, naprawdę zajebisty tiszert!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym Cie chciala zobaczyc w zwiewnej słodkiej sukience :)
    set jest bardzo dobry,spodnie i buty rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. t-shirt zaiste świetny :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. bluzka wspaniała, fantastycznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  7. koszulka wymiata! jest oryginalna i taka rockowa! boska!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajna bluzka - rzeczywiście :)
    pierścionek jest uroczy :) też sobie kupiłam ostatnio króliczka i liska ;) może i to dziecinne, ale tak słodkie że trudno się powstrzymać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja zakochałam się w Twoich pięknych butach <3

    OdpowiedzUsuń
  10. świeetna bluzka!!


    P.S dopiero rozkiminiłam jak wrzucać większe zdjęcia na bloga..ale narazie są kiepskiej jakości,bo robione telefonem,czas zebrać się po akumulatorki do aparatu.. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam Julka :)

    mylifeisbrilliant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. your sunnnies are cute and i love your bag! :)
    btw, thanks for dropping by my blog and leaving a sweet comment :)

    http://shaveilachic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. That shirt is a stunner! Love the bag as well!

    OdpowiedzUsuń
  14. fenomenalnie wyglądasz!!!!jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak zawsze cudowny zestaw :)
    ładna torebka

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. co tu dużo mówić, bluzka jest cudowna !:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Łooo Matko !!!
    Rewelacyjnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  18. love your ring, so cute!
    bag^^

    A.

    OdpowiedzUsuń
  19. no bluzka jest fantastyczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. fantastyczny zestaw!!! buty tak bardzo mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  21. genialny tshirt i pierścionek!

    OdpowiedzUsuń
  22. The fringe top is amazing! AND how awesome is the rabbit ring?! Love it.

    xoxo,
    melrod

    OdpowiedzUsuń
  23. super rock!
    i love it ! (L)

    www.mirfashion.blogspot.com
    i have a new outfit post, maybe you can check?

    OdpowiedzUsuń
  24. Pretty ring!!!!
    http://lifeincurl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. I like your style!

    chloe-mia.blogspot.com x

    OdpowiedzUsuń
  26. Buty kocham są obłędne:)

    http://santhanaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. your top is tdf! love your boots, and the whole outfit <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Thanks for your comment! Lovely ring :)

    http://chicgeekblogger.blogspot.com

    Please take a minute to look at my boutique;
    http://bitsforboffins.bigcartel.com

    OdpowiedzUsuń
  29. jaki słodziutki pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  30. super królik :) pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow, you look so gorgeous! I love your top, bag and booties!!! Fantastic ring! Great blog, darling, I am now following!!! Maybe you'll have time to visit my blog:)

    Kisses,
    Annabelle
    http://vivaluxury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. girl i like your look
    rock and edgy!
    adore that
    good job girl

    www.mirfashion.blogspot.com

    i have a new outfit post, maybe you can check!?

    OdpowiedzUsuń
  33. T-shirt jest świetny <33 Zakochałam się w nim ;)). Ogólnie cały outfit mi się podoba - prosty i cholernie stylowy ;)).

    OdpowiedzUsuń
  34. i absolutely love your outfit!

    xoxo
    www.afashionhouseofcards.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Buty są absoultnie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow, ten króli genialny!

    Pozdrawiam
    Monika D
    z www.movsmo.net

    OdpowiedzUsuń
  37. witam, otóż chciałam jeszcze raz serdecznie podziekować za wyrożnienie mnie w swoim konkursie! nie miałam wcześniej okazji napisac jak to miło czasem zostać docenionym za to co się wyraża, bo bywaja i tacy ktorzy korzystają z generatorów które pomagaja im wylosowac numerek tego jedynego szcześliwca heh, wiec tym bardziej gratuluje pomysłu na konkurs, z resztą sam blog równiez jest interesujacy, zapraszam do siebie gugaflorez.blogspot.com, thx raz jeszcze, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. niesamowita stylizacja!! zakochałam się w twoich butach oraz bluzce!! obserwuję
    zapraszam:http://prettyincarmel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. wyglądasz super!
    wszystko mi się podoba.
    ja też mam słabość do słodkich dodatków, niedawno kupiłam pierścionek zwierzaczka :)

    no i wdzę, że zdecydowałaś się na te botki z ebuya, jak Ci się w nich chodzi? wygodne? też nad nimi myślałam (jako alternatywa dla asososwych)

    OdpowiedzUsuń
  40. 6roove mają 12cm i nie dało się w nich chodzić mimo, że często śmigam w 11cm z 3cm platformą. Skróciłam obcas o około 1,5-2cm i o niebo lepiej teraz. Przód buta nawet się nie podniósł bardzo, więc wygodnie się chodzi. I zaoszczędziłam 200zł na tych asosowych:D

    OdpowiedzUsuń
  41. O ja!ŚWIETNA bluzka!!!:)i buty tez...!:D

    OdpowiedzUsuń
  42. super wyglądasz, świetny zestaw ;) i ta torebka <3 ;)

    zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu (bizuteria) ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. rewelacyjne buty ! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Like your blog and post a good ♥

    Look and you will see me;)

    OdpowiedzUsuń
  45. I want your rings :). You look very beautiful and I love her hair :).
    If you like my blog, you follow me.
    I'll follow you too :D.
    Alla moda e con stile

    OdpowiedzUsuń
  46. pięknie! wszystko bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie każdemu musi się on podobać, nie do każdego ma trafiać. Skoro Ci nie przypadł do gustu - trudno, płakać nie będę.

    Wiesz po co są tumbrl'y?

    Zamieszczam inspiracje, może kiedyś własne stylizacje. Wrzucam zdjęcia, które zrobią na mnie wrażenie, w pewien sposób odzwierciedlam moje spojrzenie na modę. Nie mogę się spiąć, żeby powrzucać kilka własnych setów, a mam już dość ciągłego obiecywania.

    OdpowiedzUsuń
  48. z zazdrosci o tę bluzkę zaraz wydrapię sobie dziurę w ekranie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion