Pierwszy konkurs dla czytelników!

Dzisiaj mam dla Was mały konkurs. Jest on pierwszy na moim blogu i mam nadzieję, że znajdą się charyzmatyczne osoby! Jeśli lubisz dobrą książkę to konkurs jest właśnie dla Ciebie:) Bestseller "Jutro", którego autorem jest John Marsden może trafić do dwóch osób, które w komentarzu pod tym postem dokończą najciekawiej następujące słowa:

-"Moje marzenie na jutro to...". Chodzi tutaj o pojęcie "jutra" jako "przyszłości".
-oraz podadzą swoje imię oraz e-mail

Nie ma żadnego limitu słów, formy itp. Inwencję zostawiam Wam całkowicie. Na komentarze macie 2tygodnie, tj do 21.04, wyniki już w piątek 22.04.



Dodatkowo możecie wziąć udział w konkursie w którym do wygrania są bardzo atrakcyjne nagrody: wycieczkę z osobą towarzyszącą, aparaty fotograficzne, bony prezentowe oraz książki. Szczegóły na tej stronie.


45 komentarze:

  1. Czy trzeba mieć bloga żeby wziąć udział w konkursie? Angela

    OdpowiedzUsuń
  2. Angela: oczywiście, że nie trzeba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Angelika
    angellmel@o2.pl

    Moim marzeniem na jutro jest poczucie spełnienia siebie nie tylko zawodowo ale też rodzinnie. Chcę mieć pewność, że każdy "jutrzejszy dzień" wyczerpałam najlepiej jak mogłam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. moje marzenie na jutro to dostanie możliwości dalszego życia, jak to się mówi "byle do piątku", ale ja chcę jeszcze dłużej :)

    ssvintagess@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje marzenie na jutro to ... poradzić sobie z codziennymi problemami, zatopić się w ramionach ukochanego i podbić świat ;)

    thekariland@gmail.com
    Kalina

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje marzenie na jutro to przebić się przez gąszcz ludzi, którzy rażą moje oczy i kradną marzenia... Zdjąć maskę i przestać ukrywać duszę żyjącą we mnie... Ujrzeć trochę światła w innym człowieku...

    Angelika
    ana1131@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim marzeniem na jutro to... po prostu doczekać się kolejnego dnia, bo każdy jest darem i szczęściem, które trzeba wykorzystać!
    ayashei80@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Anies, singpost - po ok. 10dniach jest :) tym razem bez opłaty :D

    u mnie też wkrótce konkurs z tą książką ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. czy przechodzilas dzisiaj przez rynek w kato , i jadlas pączka ? :D widziałam Cie ;) !

    OdpowiedzUsuń
  10. aaagata Jeśli widziałaś na pewno pączka to nie ja;D Ale szłam przez Katowice i jadłam drożdżówkę;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje marzenie na jutro to...przebić się przez swoje lęki i dokonać tego czego bardzo pragnę. Znaleźć miłość i szczęście w życiu.

    Monika: monia6101@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje marzenie na jutro to... wykorzystać te dni jak najlepiej, bo już takich nie będzie nigdy, zaryzykować, spełnić marzenia i być najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi!:D

    wyszka22@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje marzenie na jutro to...zawsze pozostać soba!
    "Rodzimy się jako orginał nie umierajmy jako czyjać kopia"

    claire3327@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje marzenie na jutro to... żyć każdym dniem, cieszyć się pełnią życia, korzystać z niego póki się da! Ryzykować, spełniać marzenia bo żyje się tylko raz.

    sarches@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje marzenie na jutro to...potrafić nadal marzyć!

    fashioninthepot@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje marzenie na jutro to.. mieć siłę do pomagania innym. Uszczęśliwiania najbliższych, ale nie tylko. Spełniania ich marzeń. Bo przecież.. jeśli ich marzenie się spełni, to ich też. A nie ma nic lepszego jak satysfakcja z tego, że uszczęśliwiasz innych i sprawiasz radość również sobie. Prawda?

    mój e-mail: olka410@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje marzenie na jutro to.. nigdy się nie poddawać!

    Pozdrawiam,
    Magda.
    magda0804@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. moje marzenie na jutro to... obudzić się i mieć przy sobie nadal najbliższe mi osoby. To one dają mi siłę, ispiruję i nadają sens moim marzeniom. To z nimi chcę je realizować.

    Paula
    plosieq@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje marzenie na jutro to ranki pełne uśmiechów moich bliskich i wieczory pełne ciepłych słów mojego ukochanego.
    Kamila
    kamila.plucinska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje marzenie na jutro to...hmmm moim marzeniem w tech chwili jest znalezienie wymarzonej pracy dzięki której będę miała możliwości rozwinięcia swoich doświadczeń. Praca powinna być łatwa i przyjemna czyli na pewno związana z modą:) A dzięki wypłacie mogłabym zaopatrywać się w najnowsze trendy:)
    Katarzyna
    Katarzynach1991@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje marzenie na jutro to odnalezienie siebie. Chcę pewnego dnia wstać, spojrzeć na jasne, bezchmurne niebo i pomyśleć "chyba właśnie odnalazłam szczęście". Spełnienie i spokój ducha to moje największe marzenia. A marzenia są po to, aby je realizować...

    kasia433@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  22. Moje marzenie na jutro to... pokój między ludźmi i zwierzętami.

    Joanna
    konfacela@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje marzenie na jutro to wybrać się w jakąś ciekawą podróż pełną niespodzianek.

    Kinga

    kingus1992@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Moje marzenie na jutro to... obudzić się z uśmiechem na ustach, który będzie mi towarzyszysz w tych złych i dobrych chwilach mojego życia.
    Beata
    betka93_93@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Moje marzenie na jutro to być w pełni sił by osiągnąć swoje założone cele do których
    bede uporyczywie dążyła by stać się człowiekiem spełnionym i dzielić się z innymi swoim
    szczęściem.

    Ewa, ewiczek4@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Moje marzenie na jutro to ... pokonanie własnych słabości.Chciałabym uwierzyć w siebie, w swoje możliwości i nigdy się nie poddawać. W końcu w życiu chodzi o to, żeby spełniać marzenia i dążyć do szczęścia! Ale ciężko jest realizować swoje pasje,pomysły, gdy nie akceptujemy siebie. Chcę wstawać z uśmiechem na twarzy i cieszyć się każdą chwilą swojego życia!

    Gabriela
    gabriela.kruk90@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Moje marzenie na jutro, przeżyć noc, obudzić się z moim misiem, w ukochanej piżamce, pod fijołkową pościelą. poczuć zapach chociażby kanapki z dżemem truskawkowym i kawy zalanej mlekiem z łyżeczką cukru. Cieszyć się dniem, korzystać z niego, poczuć chwilę radości, chwile sam na sam z pragnieniami. Ubrać ulubione jeansy, t-shirt, marynarkę,trampki, założyć słuchawki na uszy, by łyszeć to co chce słyszeć, użyć ulubionych truskawkowych perfum i poczuć się piękniejszą, lepszą, by nakarmić pozytywną energią duszę. Spacerując po Częstochowie rankiem wspominać, cieszyć się, mimo, że zmierzam do szkoły. Głowa to najlepsza pamięć przenośna, zapis wspaniałych chwil, bezcennych. Jest tam wszystko co pożądane przez duszę w danej chwili. Każdy z nas ma swoje marzenia, każdy inaczej do nich dąży.
    Zwykłe marzenie. Nie wymagam wiele.

    OdpowiedzUsuń
  28. Oczywiście jak to ja po dodaniu komentarza, piszę raz jeszcze, zapomniałam podać imienia i maila - Magdalena , maggida@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Moje marzenie na jutro to bycie zadowolonym z tego, co minęło i nie żałowanie niczego.
    Kasia
    kasiagosia15@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Moje marzenie na jutro to... chciałabym, żeby moja mama wreszcie była zdrowa i szczęśliwa, i chciałabym ją częściej widzieć :)

    Kathrin
    kathrinjot@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. -"Moje marzenie na jutro to ugryźć chmurę "

    Paula ulka2097@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Moje marzenie na jutro to odkryć lekarstwo na raka.
    Katarzyna.

    kasiahebda9@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Moje marzenie na jutro to... odkrycie w sobie jeszcze nieodkrytego talentu :( i doprowadzenie go do perfekcji :)
    Natalia.
    runningwithmyscissors@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Marzenie na jutro : Doświadczyć nowe nieznane dotąd rzeczy :)

    paulaherman@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. moje marzenie na jutro jest dosyć proste:
    odpocząć.
    wyspać się, ucieszyć się jakimś drobiazgiem, uśmiechnąć się, wypić kakao wieczorem.
    ..i żeby nie padało!

    katarzyna_gala@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Moje marzenie na jutro to... pamięć o tym co było. z myślą o tym co będzie. o krok dalej niż dziś. z lekką taką niepewnością. wkroczyć chce w nieznaną mi przestrzeń świata, w którym przebywać mam zaszczyt aktualnie, i żyć...jutro marze by żyć.
    Aga.
    guggaflorez@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Moje marzenie na jutro to...pragnienie, aby liczyła się każda sekunda życia. Niech powoduje szybsze bicie serca, niech tętno pulsuje mocniej, niż kiedykolwiek. Niech każdy celebruje fakt, że JEST, że istnieje, że jest częścią tej sekundy...
    Niech uwierzy w siebie i... kąciki ust w górę, proszę ! ;-)

    Kasia, katielovee@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. moje marzenie na jutro to dzień który ma 25 godzin :)
    Julita
    utkaaa00@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Moje marzenie na jutro to... Brak rozczarowania, które towarzyszy mi codziennie, tuż po przebudzeniu... Rozczarowania, że to, co dla mnie jest źródłem szczęścia było snem, tylko snem... Brak bólu niefizycznego na skutek zderzenia się z rzeczywistością. Po prostu obudzić się i poczuć, że świat marzeń i snów w końcu się urzeczywistnił..

    Ewa, ewa.marchewa000@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Moje marzenie na jutro to zrobić coś co sprawi że moje życie stanie się wyjątkowe to ma być coś czego nikt nigdy nie będzie w stanie zrobić tak jak ja oczywiście znajdą się osoby usiłujące dokonać czegoś tak niesamowitego jak ja ale będą to robiły na swoje sposoby jednak to nie będzie przypominało mego sposobu jeszcze nie wiem co to będzie ale zrobię to na pewno muszę! bo inaczej nie będę sobą tylko szarą jednostką pozostającą w tłumie innych..."

    Weronika
    weronisia17@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Moje marzenie ? Mam wiele marzeń typu, chciałabym pojechać na fashion week, zwiedzis USA, przejechac się zołta nowojorska taksówką czy miec cały lumpeks dla siebie :) Ale mam inne, wazne marzenie. Chciałabym, aby moi rodzice żyli jak najdłużej, zebym mogla w koncu udowodnic jak bardzo ich kocham i ile dla mnie znacza, zebym przestala sie nareszcie z nimi klocic, a zaczela doceniac to co robia dla mnie. NIby takie marzenia typu szczescie, zdrowie czy rodzina sa dla wielu osób głupie, bo przeciez dla wielu z nas liczy sie tylko kasa. To jest moje marzenie i pragnę, żeby ono się spełniło <3!

    pozdrawiam :))!

    OdpowiedzUsuń
  42. wera
    werasknera13@buziaczek.pl
    Moje marzenie na jutro to nie zapomnieć o dążeniu po drodze którą sobie wybrałam by dojść do celu,by się nie zgubić po drodze, by nie żałować że właśnie tą drogę wybrałam, żeby się nie poddać będąc mały kawałek od celu, a najlepiej w ogóle się nie poddać i żeby w końcu osiągnąć cel!

    OdpowiedzUsuń
  43. Moje marzenie na jutro to przede wszystkim dostanie się wreszcie po wielu zmaganiach na wymarzone studia..Aby móc pomagać innym i po cichu liczyć, że to, co robisz jest dobre nie tylko dla siebie samej. Moje marzenie na jutro to przestać się tyle zamartwiać! Jest tyle ciekawszych rzeczy na głowie i w głowie niż przejmowanie się tym, czy sprostam licznym 'jutrzejszym' zadaniom - oczywiście, że sprostam, sprostamy! Wystarczy w to wierzyć :)

    Ercoire
    kajeczka.em@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Moje marzenie na jutro to odnieść mały sukces. Szczerze to chciałabym wygrać ten konkurs i przeczytać tą świetną książkę.

    Justyna
    justa953@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion