SWAP

Dzisiaj miałam okazję uczestniczyć po raz pierwszy w SWAP- czyli wymianie "szafiarek". Spotkanie odbyło się w sklepie Galeria Retro w Katowicach. Tego typu imprezy są świetną alternatywą dla zakupów- nie uszczuplają zawartości portfela. Wyszłam stamtąd ze skórzaną kurtką i czerwoną marynarką. Moje wrażenia? Troszkę za dużo ludzi. Galeria jest świetnie urządzona, sklep naprawdę wyróżnia się wystrojem oraz asortymentem- można tam znaleźć prawdziwe perełki w stylu retro. Jednak tyle buszujących kobiet na jednej przestrzeni utrudniało swobodnemu poruszaniu się. Ilość zainteresowanych osób na takie spotkania ciągle rośnie, organizatorki i tak musiały zamknąć wcześniej listę gości- aż tylu było chętnych. Jak będzie następna okazja, na pewno postaram się pojawić:)



Mój strój z dzisiaj. Za zdjęcia dziękuję Madzi:*




Przypominam o konkursie klik

Shirt DIY
Pants H&M
Wedge Asos %
Cat ring Romwe
Black ring H&M


37 komentarze:

  1. Piekna stylizacja jak zawsze- najpiekniejsza tego dnia!:D
    i piekna Agi :*
    Dzisiejszy SWAP byl genialny i czekam na zdjecia w nowych zdobyczach!
    Tylko pogoda dala nam w kosc...

    Dziekuje za ten dzien:*

    Siw

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądałaś!
    ja jeszcze nie byłam na żadnym SWAPie :(

    przeglądając dziś pierścionki na Allegro widziałam identycznego "uszatka" :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga! Zakochałam się w 5 zdjęciu. jest takie strasznie klimatyczne. :)
    magazynu lounge Ci tylko brakuje. :D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Panna Anna, Ty lepiej zaprenumeruj Lounge bo Ci zabraknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula jest bomba, sama zrobiłaś... wow. Spodnie mi się nie podobają, ta gumka czy coś w pasie mi przeszkadza. Ale koturny i koszula odwracają, od tego szczegółu, uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zuza- nie, sama nie zrobiłam;D Znalazłam "napoczętą" w SH i z pomocą mamy i krawcowej została dokończona:)

    OdpowiedzUsuń
  7. spotkanie szafiarek to musi być naprawdę cudowna sprawa, zawsze chciałam wziąć udział w czymś takim, świetna koszula, urzekający kolor! zapraszam do nas!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia i cudowna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi też się koszula podoba.
    Obesrwuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny secik ; )

    http://sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Love the shirt the pics on the street are very cool!

    Infinite Stylez

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszczę swapiku:)genijalna koszula:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten SWAP wydaje się owocniejszy niż nasz Poznański, który niefortunnie uległ ostatnio pogorszeniu :( wyglądasz fantastycznie ! bardzo ekskluzywnie, koszula wygląda jak chloe !:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniała koszula!



    zapraszam w odwiedziny:
    http://thefashionreflections.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw. Bardzo podoba mi się bluzka, którą miałaś na sobie. Ma śliczny kolor. Z chęcią obczaję kiedy u mnie będzie jakiś swap. Nigdy nie brałam w czymś takim udziału, ale wydaje mi się, że warto :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz przepięknie:) Cudowne klimatyczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze kiedy tylko się dowiaduję o jakimś swap'iem to mam ogromną ochotę się wybrać, ale jak na razie nie udało mi się .. bardzo fajna koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny pomysł :) bardzo podoba mi się ta koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna koszula i spodnie!!! super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Liczę na to, że zaprezentujesz nam upolowane nowości na blogu! Super sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zdjęcia, wyglądasz super! pierścionki są piękne!

    pozdrawiam
    http://mikalafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. you are very class like that ! and nice photos !

    OdpowiedzUsuń
  23. Gorgeous photos and outfit!

    http://understarlitskies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. gorgeous outfit!!you look amazing!

    OdpowiedzUsuń
  25. wow,jakie swietne spodnie i koszula,a piescionki cudaaa :)

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta koszula jest genialna, ma piękne rękawy ; )

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie podobają mi się za bardzo spodnie ale koszula i buty cud miód i orzeszki;p

    OdpowiedzUsuń
  28. SWAP w kato hm hm muszę się wybrać następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion