Wata cukrowa gumy balonowe i landrynki :)

To było przeznaczenie! Zobaczyłam ją przez szybę, jadąc tramwajem. W drodze powrotnej weszłam do sklepu. Przekroczywszy próg od razu po nią sięgnęłam. I mam idealnie skrojoną, białą marynarkę z Zary Woman za całe 34PLN. Wielbię sklepy Textile House za takie okazje. Na Śląsku jest ich sporo, mają naprawdę dobrze wyselekcjonowany towar. Połączyłam ją z landrynkowymi kolorami. Obok neonów, soczystych barw biały także zajmuje honorowe miejsce. Zawsze wraz z nowymi inspiracjami na nadchodzący sezon były jakieś zasady. Co z czym łączyć, co wypada a co mniej. Teraz praktycznie wszystko jest dozwolone! I to bardzo mi się podoba. Z przymróżeniem oka kombinuję. Żółty z czerwonym?- Czemu nie. Fioletowy z zielenią?- Proszę bardzo. Pomarańczowy z różowym?- Jak najbardziej tak- dlatego dzisiaj wyszło tak kolorowo.

Jeśli komuś się podoba ta stylizacja i ten ktoś ma Facebooka to Tutaj w zakładce Najnowsze biorę udział w konkursie InStyle:)









Blazer Zara Second hand
Top Cubus
Chinos H&M
Wedge Asos %
Watch Asos %


50 komentarze:

  1. Thankks for comment! :)

    Nice pictures!
    Love the colors..

    Shezonze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest wręcz przepysznie! :D
    Bardzo pozytywny zestaw - wprawia w radosny nastrój! :)))
    Połączenie bluzki ze spodniami - sama słodycz. I fajnie że nieco ostudziłaś całość jasną marynarką - dzięki temu jest też całkiem elegancko. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz genialnie! świetny zestaw! zapraszam do mnie ;* i dodaje do obs. ;)*

    OdpowiedzUsuń
  4. nice outfit!
    love the wedges and the blazer a lot!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely post ^^. If you like my blog, you follow me and I'll follow you too :D
    Alla moda e con stile

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne połączenie kolorów, a spodnie masz cudne! Dawno je kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! I love the colors of your outfit. Beautifully put together.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rysia one są cały czas w sklepach jeszcze za 49,90zł w różnych kolorach ale z prędkością światła zniknęły mniejsze rozmiary, ja kupiłam swoje od dziewczyny na stylio, która po zakupie się rozmyśliła

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi się podoba kolorystyka zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. thanks for the lovely comment! you look beautiful!
    Those colors suit you!

    love, selina

    OdpowiedzUsuń
  11. mega dobry set, podoba mi sie~!
    wow - i jest uśmiech ;) piekny ;)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. haha, nie nie to akurat jaworzno ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw, piękne kolory. A koturny... dziwna historia z nimi :D oglądałam na necie, przeglądałam, szukałam, mierzyłam jakieś w sklepie i nic, kompletnie nic!!! W końcu weszłam do tzw. "chińskiego sklepu" (potrzebowałam tanie sztuczne kwiatki), a tam stoją sobie kozaki na koturnach :O Ale kozaki!!! Do kolana :/ W dodatku z jakimiś obleśnymi błyszczącymi "cosiami". No, ale... mierzę i megawygodne. Kupiłam, obcięłam, wykończyłam i oto są :D

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie wyglądasz :) już Ci pisałam na LB :) a osttatnio mam problem z blogspotem dlatego mało komentuję.. nie mogę się zalogować, a czasmi nie mogę zostawić komenatrzu- też tak masz? :)w każdym razie super zestawienie kolorów i wyglądasz świetnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. I bought them already in 2008... too bad, but they have always shoes like this, maybe not with the 'wood' heel, but somehing similar...

    xo thefashionguitar

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna marynarka, ja ostatnio nabyłam w sh cudowną białą dwurzędową, wyprałam w pralce z lenistwa i jest teraz dobra na moją trzyletnią córkę...zazdroszczę zdobyczy

    OdpowiedzUsuń
  17. kasiaroni: nie miałam takiego problemu, więc nie wiem od czego to zależy:(

    kayaretro: ja także piorę marynarki w pralce i nic się z nimi nie dzieje, jedynie tą na razie traktuję "ręcznym praniem" żeby nic jej nie zafarbowało:)

    OdpowiedzUsuń
  18. aaa gdzie dokładnie kupiłaś tą marynarkę?

    OdpowiedzUsuń
  19. a bluzeczka z tej kolekcji?

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy 20.53: W Textile House w Katowicach

    Anonimowy 20.55: Tak z nowej kolekcji, jest luźna, na krótki rękaw, 49,90zł

    OdpowiedzUsuń
  21. Zmieniłabym kolor bluzki ale tak to SUPER !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. rewelacyjny mix kolorystyczny :) Pięknie to zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie podobają mi się takie zestawienia kolorystyczne ale na Tobie świetnie to wygląda ; )

    OdpowiedzUsuń
  24. spodnie najlepsze! reszta oczywiście też, zakochałam się również w butach :)

    zapraszam do mnie, www.skinnyvogue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Love pink orange grey white all mixed together!
    it look amazing on you!!




    hoping to see you on our blog. :)

    http://fashionimperative.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne zestawienie różu z pomarancza:)
    wymieniamy się, kiedy u Ciebie jest ostrzej u mniej słodziej i na odwrót :D
    mój ostatni look jest cały czarny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wyglądasz pięknie, świetne połączenie kolorów, a marynarka jest super, też musze kupić białą :)

    pozdrawiam
    http://mikalafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. I clicked HYPE, I LOVE this look ! 10/10 !!! Really ! These super colors in color block + a white blazer, PERFECT !!!


    Thanks for your comment BTW :)


    xxx



    www.coralieslooks.com - FRENCH FASHION BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. Pewnie nie jestem zbyt szybka....ale chyba zmieniłas w ostatnim czasie cięcię na
    asymetryczne, chyba , że sie myle. Bardzo fajna fryzura.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy 00.42: tak mam asymetrię... ale już od grudnia:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Idealne połączenie kolorów :)
    Świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialne połączenie kolorów! Pięknie!

    Zapraszam do mnie:)
    http://nikitasfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo podoba mi się całość. Świetne połączenie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne kolory i piękna marynara :)

    OdpowiedzUsuń
  35. czesc! love your blog!! xxo
    milego dnia

    THATGIRLKIP

    OdpowiedzUsuń
  36. czesc!! love the post and the blog!
    milego dnia xxo

    THATGIRLKIP

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyglądasz, jakbyś właśnie zeszła z wybiegu. bardzo podoba mi się zestawienie kolorów i Twoja fryzura! Makijaż też jest śliczny! :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie połączyłaś kolory :)
    Bardzo podobają mi się Twoje stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  39. tak mnie pochłoneło maturalne życie, że zapomniałam o tym wszystkim :< przepraszam najmocniej :< jeśli tylko się uda spróbuję coś wyczarować :<

    OdpowiedzUsuń
  40. Zdecydowanie jeden z najlepszych :)

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne połączenie marynarki ze spodniami!

    http://www.justblackpearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ależ mi się podoba! super kolory i biała marynarka, na którą choruję ostatnio!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. poluje na taka marynarke. fajny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. super blazer, zestawienie kolorów jest genialne:) a butki mmm<3

    OdpowiedzUsuń
  45. bardzo mi się podoba, ale jakoś jak przeglądam Twój blog to stwierdzam, że słabe buty nosisz, tzn. ten element stylizacji najmniej mi się podoba (bo wcale) ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion