Bazowa spódnica

Przypominam o konkursie, który kończy się 26maja! Do wygrania luksusowy zestaw bielizny Kinga Lingerie de Femme KLIK

Białą spódnicę kupiłam w akcie desperacji (pt. co na siebie włożę?!!) na Fashion Week i byłam pewna, że rzadko będę po nią sięgać. Ku mojemu zdziwieniu stało się wręcz odwrotnie. Nie żałuję zakupu, ostatnimi czasy noszę ją naprawdę często. Biała spódnica stała się bazą do różnych strojów. Tak jak dzisiaj- na luzie. Do szpilek, koszuli- idealna na wieczorne wyjście. Z topem i dużym naszyjnikiem- na imprezę. Tak więc warto inwestować w bazowe, uniwersalne ubrania, które będą pasować do wielu stylizacji!






Skirt Zara
Top TopShop Second Hand (new)
Boots Ebay
Bag Reserved %
Sunglasses H&M


42 komentarze:

  1. ojj tak :) takie proste kroje i niezobowiązujące kolory zawsze się sprawdzają!
    bardzo ładnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyglądasz,a najbardziej podobają mi się buty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny top, całość wygląda swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw, a spódnica, tak jak piszesz, bardzo uniwersalna! :)
    recette-du-bonheur.blogspot.com ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne są te buty :) spódniczka najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny zestaw, spódniczka i buty extra!

    OdpowiedzUsuń
  7. UWIELBIAM TWOJE ZESTAWY:)JA BYM ZDJĘŁA RAJTY:)ALE I TAK JEST SUPER:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ta spódnica jest świetna! bardzo fajnie ją połączyłaś :)

    http://worldonhighheels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. I'm so in love with your skirt!!! Great wedges too! :)
    xx, K.

    OdpowiedzUsuń
  10. Od dawna choruję na tą spódniczkę, tylko ciągle nie mogę się zdecydować, który kolor wybrać. Świetny zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Room 65: Ja właśnie miałam ten sam problem dlatego poszłam na kompromis- i wybrałam uniwersalną białą ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny styl
    Podobają mi się bardzo buty.
    :-)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. Zestaw i buty genialne przede wszystkim.
    Dodaję ; >

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna torba! Ma bardzo fajny kształt :]
    XO

    OdpowiedzUsuń
  15. oo spódnica bardzo ładna :D
    Pozdrawiam Julka :)
    mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie.Bardzo podoba mi się ten set !! Spódniczka jest super !! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna torba i buty oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcie wysłane!! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świwtne buty i torebka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie warto inwestować w takie rzeczy, bo są uniwersalne i ponadczasowe. Nawet, jeśli taką prostą białą spódnicę odłożysz do szafy na kilka lat, to po upływie tego czasu nadal będzie ją można z powodzeniem założyć :)

    Pozdrawiam

    Monika Dawidowicz

    http://www.movsmo.net

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo mi się podoba, tak na marginesie masz bardzo fajne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. moja biała spodnica leży w szafie juz kilka lat, chyba nie doceniam jej potencjału:)

    OdpowiedzUsuń
  23. zestaw jest poprostu cudowny.!
    zapraszam do mnie
    http://princessanja13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczee bluzki,swietne polączenie.

    Zapraszam do mnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. jeej, te buty sa przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  26. o ! rzeczywiście to ta spódnica, którą macam codziennie w pracy :P robi wrażenie :)

    Pozdrawiam, wiz.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zostałaś wyróżniona przeze mnie w zabawie Sunshine Award ;))

    OdpowiedzUsuń
  28. ♥♥ Świetny blog.
    genialna stylizacja i te butki <333

    Zapraszam do mnie:
    http://cupsgilrs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. R u mad? These is the COOLEST outfit that I've seen on a blog for a long, long time dear! Wow LOVELOVELOVE it! That shirt is burning!
    I'm your new follower now - no question!
    ..thanks so much for your comment on my blog, perhaps u want to follow it 2.
    Thanks!
    Have a nice day, pretty, cool girl! :)
    XX,
    __________________
    CHRISTINAKEY.blogspot.com
    __________________

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam Twoje włosy!!
    http://misscferreira.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. haha, do klipu Neyo? czemu nie :D

    a spódnica jest świetna i założę się, że zestawisz ją jeszcze nie raz - lubię taki odstający fason, EKSTRA! :)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Też się zakochałam w tej spódnicy:) Na razie mam wersję koralową, ale na białą będę polować na wyprzedaży. I masz rację, że pasuje do wszystkiego!:)

    Zapraszam do mnie:)
    http://nikitasfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. przewspaniały outfit. letni, rockowy, luźny. a buty są magiczne!

    OdpowiedzUsuń
  34. gorgeous outfit, dear. I really love your tee! xx

    OdpowiedzUsuń
  35. Tak pracuję :P
    O zniżkach możemy porozmawiać :P
    Pozdrawiam,

    wiz.

    OdpowiedzUsuń
  36. Great post. I was checking constantly this blog and I am impressed!
    Very useful info specially the last part :) I care for such info much.
    I was looking for this particular information for a
    long time. Thank you and good luck.
    My web blog ... Abendmode

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion