Czerwony frak

Niedawno weszłam do "babcinego" second handu, w którym można czasami znaleźć naprawdę oryginalny rarytas. Marynarka- frak (wiem, wiem wygląda na pomarańczową ale w rzeczywistości jest czerwona), którą stamtąd wyniosłam pewno jest starsza ode mnie. Zamierzam ją jednak trochę zmniejszyć. Wczoraj wraz z koleżanką zaczepili nas Dolce i Wiz z bloga SilesiaStreetLook. Fajnie, że u nas także takiego typu blogi funkcjonują!
Poniżej zdjęcie, które mi zrobili oraz kilka robionych na potrzebę tego posta.





Blazer Second Hand
Tank Top H&M
Leggins Orsay %
Boots Ebay
Bag Reserved
Ring Romwe



35 komentarze:

  1. aż się nie chce wierzyć, że w sh można znaleźć tak świetne rzeczy ;) marynarka jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  2. ciągle przewijają się te cudowne buty! mogłabyś się nimi podzielić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo! Prawdziwe cudo. Też takie chcę;>

    OdpowiedzUsuń
  4. omg I've been searchin for such a leather bag it this shape since forever! love it, and your shoes as well!

    x Je suis Sophie

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię Twój styl, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow....fantastyczną perełkę znalazłaś....zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. love the outfit and what a cute ring!

    amandawojtas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. What a great ring,love it1

    OdpowiedzUsuń
  9. Marynarka super. A jak rozpoznac ktory sh jest dla babc? Hehe ;p

    http://subiektywnie1606.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiktoria- ja nazywam tak stare lumpeksy w jakiś starych budkach, do których mało kto wchodzi;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej! bardzo mi się podoba Twój pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ta marynarka jest cudowna! zestaw prosty- na bazie 2 kolorów, ale bardzo mi się podoba :)

    http://worldonhighheels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. żakiet jest niesamowity:) gratuluję łupu hehe:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej kochana!!! Dziękuję za tak poooozytywny komentarz na moim blogu! Nawet nie wiesz jak mi miło, że Ci się strój podobał :)))

    Sama masz genialny styl, przeleciałam na prawdę sporo notek i jestem zachwycona :**** A ta marynarka - SUPER!!! <3 i buty, i okulary <3 A na ich bloga wchodzę często, super sprawa! :)

    Całusy!! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Super jest ta marynarka. I pierścionek uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Marynarka mega!! Super wyglądasz!! I świetne butki!!

    OdpowiedzUsuń
  17. That blazer and those shoes are awesome!

    OdpowiedzUsuń
  18. Great oiutfit! I like your red blazer and the sunglasses!)

    Big kiss

    OdpowiedzUsuń
  19. ja wczoraj upolowałam granatowo;p czarną ale tak wielką że muszę ją przerobić:P

    OdpowiedzUsuń
  20. I love I love I loooove! Your blazer is AMAZING! gorgeous xxx

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna marynara :) pięknie Ci w czerwieni!

    OdpowiedzUsuń
  22. ohhhh jak zazdroszczę Ci tej marynarki, jest cudna i świetnie w niej wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę Ci tej marynarki :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  24. no przyjmijmy ze to łososiowy :) niestety moj zasob kolorow nie jest az tak bogaty.
    http://files.hm.com/media/products/A55/DXLA55_81640_44015_34_4309.jpg tu masz zdjecie ze sklepu internetowego tych butow.
    a kiedy bylas w H&M? ja moje kupowalam jeszcze w marcu.
    ps. Marynarka i pierscionek- cudo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj tak, w sh można znaleźć prawdziwe perełki :)

    Annie

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne zestawy, ciekawy blog - chętnie poobserwuję !
    Ja też uwielbiam szperać w sh, a perełki tam znalezione cieszą o wiele bardziej niż te kupione w sieciówkach, nawet podczas wyprzedaży, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam Twój styl. Tą prostotę przełamaną ostrymi dodatkami.

    Zostałaś nominowana przeza mnie do akcji... więcej info u mnie

    Pozdrawiam i zapraszam

    ...alkai...

    OdpowiedzUsuń
  28. AGA JAK TY TO ROBISZ, ŻE TAK CUDNIE WYGLĄDASZ??!
    JAK ZAWSZE WSZYSTKO BAARDZO MI SIĘ PODOBA !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion