Dress up

Niedawno wspominałam, że poszukuję sukienki. Falbanki, kwiatuszki, serduszka, ptaszki zasypują półki sklepowe. Aż mdło mi się robi na myśl kupna takiej sukienki. Ta, którą dostałam od Romwe całkowicie spełniła moje oczekiwania. Jest panelowa, luźna i z wielkimi kieszeniami. W sam raz na co dzień oraz dzięki innym dodatkom- na wieczorne wyjście.

Z prawej strony do pobrania są zniżki na -25% do Mohito. Kolekcja utrzymana w klimatach retro ale nie tylko:)









Dress Romwe 
Flats Calvin Klein 
Clutch TkMaxx
Bracelets H&M
Sunglasses H&M


29 komentarze:

  1. Hyped your style girl! love love love the outfit

    Comments & ad views loved.
    amandawojtas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. really interesting dress; i like it

    http://styleaccordingtome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz piękne usta! :) i bardzo fajnie zgrały się z kolorem torebki.

    Sukienka trochę nie w moim typie, ale w tym zestawie mi się podoba.

    B U Z I A K I !

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw! sukienka i kopertówka - boskie! bardzo też podoba mi się połączenie z jeansową kurtką:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz, choć sama sukienka jakoś niespecjalnie przypadła mi do gustu :D za to Torebka oczywiście powala :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o bozee ! daj mi te okularyyyyyyy !

    OdpowiedzUsuń
  7. PIĘKNA SUKIENKA,ŚWIETNY KRÓJ:)JESZCZE LEPIEJ BĘDZIE Z OBCASEM;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kurteczka i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebka i sukienka mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ej tylko ćśśśś! to jest tajemnica :D to w co się bawię! :P

    + sukienka robi wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  11. great outfit love it especially paired with the denim jacket so cute!

    http://kc-citystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna kurteczka! Zapraszam do mnie : http://agnieszkowa-szafa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. wonderful outfit! love your dress and and clutch <3

    OdpowiedzUsuń
  14. torebka i sukienka są świetne! :) ogólnie fajny outfit :)

    http://worldonhighheels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna jest ta kopertówka!

    Pozdrawiam

    ...alkai...

    OdpowiedzUsuń
  16. sukienka jest bardzo ciekawa :) torebka i kurtka bardzo mi sie podobaja!

    OdpowiedzUsuń
  17. ladna kurteczka
    Pozdrawiam Julka :)
    mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny look.! A sukienka zachwyca, kocham kolor tej torebki.
    recette-du-bonheur.blogspot.com ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ach znam Twojego bloga :)) Zanim założyłam swojego, podglądałam i komentowałam Cię anonimowo - cieszę się, że napisałaś :)
    Prezentujesz bardzo fajny styl i będę odwiedzać na pewno :*
    A co do akurat tego zestawu, zazdroszczę sukienki z romwe (prezent?) no i buty CK! Wow.

    OdpowiedzUsuń
  20. really nice! I like your bracelets

    If you want follow me on blogger I will do the same!
    http://freakyfriday-sabrina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. What a great dress! Love the different fabrics that were used in the dress! You styled it really well with that beautiful red clutch & your red lipstick! Lovely look :)

    xoxo
    Alicia Mi Mundo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion