FASHION WEEK POLAND 2011 PART 1

Fashion Week dobiegł końca. Miałam okazję być tam przez sobotę i niedzielę. Wrażeń było mnóstwo. Dużo ludzi, dużo zdjęć, dużo pokazów, ciekawych showroom'ów. Jedyne do czego mogę się przyczepić (nie tylko ja) to organizacja, która siadła kompletnie. Brakowało miejsc na niektórych pokazach, a opóźnienia były o około 40minut. Żeby nie było za nudno, gdy z plamką dojechałyśmy do naszego hotelu okazało się, że nie mamy rezerwacji! Jednak litościwy pan z recepcji nas ugościł w pokojach. Od razu przepraszam za jakość niektórych zdjęć. Nie tylko mi aparat odmawiał posłuszeństwa, to był chyba zbiorowy pech.





Z widzianych przeze mnie pokazów z soboty, najbardziej podobały mi się propozycje na jesień zimę 2011 Nenukko. Oversize'owe fasony, skóra, panelowe spodnie i legginsy.



35 komentarze:

  1. super byłaś ubrana :)
    zapraszam do mnie http://miaugosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna foto relacja, zgadzam się z Tobą organizacja kompletnie siadła, ale ogólnie fajna impreza ;)

    pozdrawiam
    http://mikalafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądałaś :) zazdroszczę pobytu :)

    www.made-vogue.blogspot.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. cholera komentarz mi się usunął ;| moja ślicznotka <3 zabiję Cię za tę Plamkę z małej litery! :) i nie oddam baniek mydlanych! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę:)może następnym razem i mi się uda byc:)
    czarno białe połączenie jest zawsze świetne i trafne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie się prezentowałaś, miło było się poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. love the pieces you showed in the pics!
    and love your outfit as well!

    x Je suis Sophie

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli są tu fanki Yes albo W.Kruk na Facebooku'u proszę pomóżcie mi pracy magisterskiej:)
    Ankietka jest króciutka i anonimowa, i mam zgodę Anies:)
    http://www.kwiksurveys.com?s=NKMMLI_e943c4a9

    OdpowiedzUsuń
  9. Amazing outfit, you look great!
    I have just bought the same skirt!

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę!!!! fajna fotorelacja!!!
    zapraszam do mnie
    http://misscferreira.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. cute outfit! love your skirt. :)


    A.

    http://fashionimperative.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądałaś !:) bardzo lubie Twoja fryzure !:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. nie powiedziałam na żywo, ale napiszę- świetnie wyglądałaś :) miło było poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zazdroszczę CI, ze mogłaś tam być :))!

    OdpowiedzUsuń
  15. Love your top! Looking forward to more pics of PL fashion week!

    Infinite Stylez

    OdpowiedzUsuń
  16. miałaś bardzo fajną spódnicę i torebkę

    OdpowiedzUsuń
  17. You look amazing! The bag is a stunner!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie dziewczyny wyglądacie ;)

    http://allforalis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. dzięki:) dopiero zaczynam prace nad blogiem, muszę to wszystko ogarnąć, pozatym teraz co chwile przestaje mi działać blogger i nic nie mogę zrobić:< pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. wygladałas super :) fajny blog. pozdrawiam serdecznie i zapraszam w wolnej chwili:
    http://mess-around-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. wyglądałaś super! widziałam Ciebie :)

    tak w ogóle też mam tą spódnicę ale w kolorze czerwonym :) a bluzkę masz genialną :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny set, odpowiedni na tą okazję i przynajmniej się wyróżniałaś wśród tych kolorowo-neonowych stylizacji :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Weronika: Taki miałam zamiar:) Więc stwierdzam, że się udało, skoro ktoś to zauważył:)

    OdpowiedzUsuń
  24. wyglądałaś naprawdę pięknie:)
    masz świetnego bloga:)
    dodaję do obserwowanych i zapraszam do obserwacji mojego;):*

    OdpowiedzUsuń
  25. Po pierwsze: bardzo podoba mi się Twój blg i stylizacje, które prezentujesz :)
    Świetnie wyglądałaś na FW :)
    Oczywiście dodaję do obserwowanych...
    (btw.Czy Ty czasem nie mieszkasz w Sosnowcu, bo niektóre scenerie widoczne na blogu są mi chyba znajome :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wiem który to już blog gdzie oglądam zdjęcia z FW ale jestem ciągle pod wrażeniem:) Wspaniałe wydarzenie, wspaniale wyglądałaś Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyglądałaś!! Uwielbiam takie zestawy ;) wszystkie moje ukochane kolory!

    OdpowiedzUsuń
  28. A.: tak jestem z Sosnowca:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam taką samą spódnice z Zary tylko, że czerwną:)) Bardzo podoba mi się transparentność bluzki :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    ...alkai...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion