FASHION WEEK POLAND 2011 PART 2

Kolejna porcja zdjęć tym razem z niedzieli. Z racji, że nie planowałam przedłużać pobytu- nie miałam zaplanowanego stroju na następny dzień. Z pomocą przyszły szybkie zakupy w Warszawie (w przerwie na przesiadkę do pociągu do Łodzi) oraz Asia której zabrałam torebkę. Byłam tylko na kilku pokazach, jednak najbardziej spodobała mi się kolekcja Bereniki Czarnoty. Nie tylko stroje ale cała aranżacja, muzyka i żwawo przemieszczające się modelki. Był to chyba jedyny pokaz (widzianych przeze mnie) na którym nie miało się ochoty kopać modelek żeby szybciej szły! Zdecydowanie wolę takie widowisko niż mrocznie ubrane, powoli stąpające modelki w koło których gra psychodeliczna muzyka.

Poniżej mój nieprzemyślany zestaw z serii "wkładam co mam pod ręką" oraz zdjęcia z show room'ów i wyżej wspomniana kolekcja.




 Z panną Joanną :)


 Torebki Sabriny Pilewicz (ruda<3)






 Kolekcja Bereniki Czarnoty. Zdobione swetry, piękne, duże kominy, kolorowe skarpety, podkolanówki. Podobały mi się także delikatnie drapowane sukienki przełamane dużymi zip'ami.






To jest fartuch! :)

32 komentarze:

  1. genialnie wyglądasz !
    zresztą Joanna też :)
    świetne kolory !
    i super zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jechałaś z Sosnowca do Łodzi przez Warszawę?

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimie: Tak, ponieważ w ten dzień i o tych godzinach nie miałam innego połączenia. Wracałam za to bezpośrednio z Łodzi do Sosnowca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely outfit
    the collection is beautiful

    OdpowiedzUsuń
  5. boska koszula i torebka!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownie! :) w tym zestawie widziałam Ciebie na fashion :)


    http://styleincasamoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. hii ostatni 'fartuch' najlepszy ! piękna torba :)

    www.made-vogue.blogspot.com
    zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna torebeczka :)
    Pozdrawiam Julka :)
    mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłas? I jak ogólne wrażenia?
    Dodaję!

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastic pics,especially the one with gorgeous bags!!u looked excellent,i'm loving the yellow bag a lot!:)
    xoxoxo
    Jelena
    http://glamfabchameleon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny zestaw! Podoba mi się zwłaszcza torebka:)

    Zapraszam do mnie:)
    http://nikitasfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie wyglądasz:)torebka jest cudowna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatnia kreacja mega!! chce taką sukienke :) ta beżowa również wspaniała! aaa bloga daje do obserwowanych ! pozdrawiaaam

    OdpowiedzUsuń
  14. You both look so great!!! And I love the telphone! :) Your look is adorable, love the bag, I actually wanted to buy the blue one! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. co to za piekna zolta torba! zakochalam sie!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne komentarze ! żałuje że nie widziałam tej swetrowej kolekcji, na zdjęciach wygląda idealnie !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. te torebki są genialne!!! :) jak cenowo stały? :)
    fajny set :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna torebka !!!!!!!! :)

    http://beatta-beatta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ehhh...cudowna torebka! :D:D:D
    ślicznie wyglądasz :**

    OdpowiedzUsuń
  20. love all this pics! and those bags...mmmm...amazing!! :)


    A.

    http://fashionimperative.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. O kurczee, zupełnie Cię nie poznałam na fw! ;) Miło mi, że zagadałaś, fajnie było zamienić pare zdań. :)
    A co do 'mrocznych, psychodelicznych' pokazów to się w 100% zgodzę. Też wolę 'normalne' i żywe. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. so fresh and colorful...just one word: perfect!!

    OdpowiedzUsuń
  23. fenomenalnie wyglądasz ! świetny blog, często do niego wracam :)

    zapraszam do siebie
    http://undecided-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. These fashion week photos are just gorgous, especially love the outfits & bags!

    Thanks for your comment :)

    A.

    OdpowiedzUsuń
  25. ohhh koszula i torebka wspaniała!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Great Post and BLOG!!! lovely
    visit my blog!!!
    xx

    www.ilovenystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. thanks for your comment, I like your bag and pictures
    follow you
    xx

    lesimple.sk

    OdpowiedzUsuń
  28. love love love your blouse. the sleeves are amazing, the bow looks so 70's and i love the amazing print and color. although i am not a fan of the bags, it looks amazing because of the color. the yellow really pops out and it makes it ready for spring

    OdpowiedzUsuń
  29. torebki sa cudowne, gdybym miala na zbyciu 800 zlotych to ruda bylaby juz moja... eh...
    ale twoja żółta też bardzo mi sie podoba, kolor jest przesliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Zazdroszczę pobytu! tak te torebki... przepiękne :D

    Pozdrawiam

    ...alkai...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion