Laureatki konkursu "Najbardziej Stylowa Mama" Kinga Lingerie de Femme

Edit: 30maja na funpage Kingi w galerii będą wszystkie nagrodzone stylizacje!!

Dzisiaj Dzień wszystkich Mam! Jedna zwyciężczyni zrobi sobie lub swojej mamie prezent, mianowicie komplet luksusowej bielizny Kinga Lingerie de Femme.


Przesyłane zdjęcia bardzo różniły się od siebie, dlatego wybór najlepszych był trudny. Nie brałam pod uwagi tylko doboru najnowszych trendów. Wybrałam kilka najciekawszych pod względem pomysłowości, oraz niezdefiniowanego "tego czegoś" :)

Finalistkę z pośród wybranych przeze mnie laureatek wybiorą jurorzy Kingi. Niestety ale wśród laureatów nie publikowałam tych samych zdjęć, które Panie wysyłały i do Kingi i do mnie.

roomnumber65@gmail.com


kpj11@wp.pl


agnieszkam_s@op.pl


kamyczek19@interia.eu



nikitasfashion@gmail.com

ka.leszczynska@gmail.com
Według Was, która stylizacja jest najlepsza? :)

18 komentarze:

  1. Same stylowe mamusie :)
    Dziękuję pięknie za wyróżnienie :) No to teraz czekamy na wybór jury. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, wszystkie stylizacje są przecudne :) Najbardziej podoba mi się pierwsze i przedostanie zdjecie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie pierwsza stylizacja jest najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. najbardziej stylowe? dwa ostatnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje Panią wyróżnienia! faktycznie zdjęcia i stylizacje są bardzo różne, ale wszystki są fajne ;) jury będzie miało ciężką decyzje do podjęcia

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie sa eleganckie, fajne ale najbardzie to 3:)

    OdpowiedzUsuń
  7. czwórka prezentuje szyk i elegancję w każdym wieku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jest szczęśliwa 7 mam, może tak wszystkie nagrodzić w ten wyjątkowy dla nich dzień...

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za wyróżnienie mojej mamy:) I gratuluję wszystkim Mamom:) Czekamy na wyniki:D

    http://nikitasfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza pani najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Love the first pic outfit! Blazer :))


    xoxo

    A.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaaaa dzięki za opublikowanie zdjęcia mojej Mamci :D Wszystkie Mamy, które wybrałaś są naprawdę stylowe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion