New obsession- skirts!

Zawartość mojej szafy ostatnio przeżywa rewolucję, ataki i oblężenia. Co jest temu winne? Spódnice! Napływają z różnych stron i śmiało zajmują miejsca zdezertowanych spodni. Tak więc oficjalnie przyznaję, przekonałam się do spódnic. Ba, nawet do dłuższych fasonów! Może nie od razu będę latać z długością maxi- chociaż kto wie. Idzie lato, jako, że tylko my kobiety możemy pozwolić sobie na tą przewiewną formę odzienia- korzystajmy z tego przywileju śmiało:)





Skirt H&M
Tank top H&M
Clutch TkMaxx %
Wedge Asos %
Sunglasses H&M

44 komentarze:

  1. This look is stunning! Love the wedges and the skirt... perfect match! :)
    xx, K.

    OdpowiedzUsuń
  2. spodniczka jest swietna, ale buty jeszcze lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie! Najlepszy Twoj zestaw do tej pory, tak trzymaj!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ta spódniczka jest super, zakochałam się w niej od kiedy zobaczyłam ją w h&M :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz :)już prawie lato jest to co będziemy się grzać w spodniach, spódnice górą !

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz w czerwieni :)
    boska torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że z Twoją szafą dzieją się podobne rzeczy- ja też w końcu przekonałam się do spódnic;)
    Zestaw rewelacja, uwielbiam taki minimalizm.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie Ci w czerwonym, fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna jest, faktycznie. ja też dzisiaj śmigam w spódnicy :) przewiewnie, lekko i kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochane spódnica nie jest czerwona tylko pomarańczowa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks for your comment! ciao

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba twój najlepszy outfit ;)) Wyglądasz przeuroczo, tak trzymaj! ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. no i super, że się przekonałaś - od razu jest tak jakoś... inaczej. nie lepiej i nie gorzej - po prostu ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. so lovely! great styling

    http://styleaccordingtome.blogspot.com
    http://marylouisephotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. yeaa that skirt is soo adorable! i have wedges just like that :)

    amandawojtas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. w zarze jest podobna , tylko niebieska z większym plisem ;p
    ale ten pomarańcz jak najbardziej ok :)
    w.

    OdpowiedzUsuń
  17. super!
    Tzrecia fota boska!(:

    OdpowiedzUsuń
  18. spódnica przepiękna <3

    http://angelikastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna spódniczka
    Pozdrawiam Julka :)
    mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. I bardzo dobrze, że przerzuciłaś się na spódnice, bo moim zdaniem wyglądasz świetnie!

    Zapraszam do mnie:)
    http://nikitasfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. pięknie wyglądasz! bardzo podoba mi się ta spódnica.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. widziałam ją dzisiaj w h&m jest świetna,super wygląda z ramonką:)

    OdpowiedzUsuń
  23. spódnica jest śliczna, zwłaszcza jej faktura

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowna stylizacja! :)
    jestem zachwycona!!! :))))

    OdpowiedzUsuń
  25. cudna spodnica i swietne buty , ramonka tu idealnie pasuje!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. nie mogę się zdecydować co jest lepsze buty czy spódnica;)
    http://florencegoddess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Noo, spódnice w tym okresie są bardzo fajne i potrzebne. :) muszę przyznać, że śliczny zestawik! Jestem zakochana w twoich butach. No i dodaję do obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  28. Spódnica i kurtka - jak marzenie!
    recette-du-bonheur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. cudowna jest ta spodnica. Chyba mam jakies zboczenie na tle czerwonych ubran :)

    OdpowiedzUsuń
  30. piękna spódnica! korzystnie wyglądasz:)
    a co do Twojego komentarza - czuję się dobrze w neonach i staram się je łączyć na swój sposób - dlatego nie dodałam do marynarki różowej bluzki w kolorze pomarańczowym :) i nie uważam, żebym traciłam swój styl ubierając się cała w intensywne barwy.

    OdpowiedzUsuń
  31. Czy ja dobrze kojarzę, że też jesteś z Sosnowca?? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Alcyna- ja jestem z Sosnowca.

    OdpowiedzUsuń
  33. Idealnie..:) Dzisiaj widziałam w sh spódnicę o bardzo podobnej fakturze, piękna głęboka zieleń i była za duża. A przy moich zdolnościach krawieckich nie byłoby nic dobrego z próby zwężania. Twoja świetnie na Tobie leży.

    OdpowiedzUsuń
  34. No nareszcie się przekonałaś! Ja to bym tylko w spódnicach/sukienkach chodziła! :D Cudnie!!!

    Pozdrawiam

    ...alkai...

    OdpowiedzUsuń
  35. nie będę oryginalna - spódniczka jest super :) i fajnie ją zestawiłaś z tą kurtką

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna jest ta spódnica, na wieszaku tak bardzo mi się nie podobała, a teraz widzę,że warto ją mieć!:P
    Pozdrawiam i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. ależ pięknie! spódnica śliczna, a do tego jeszcze te buty.. :)))

    OdpowiedzUsuń
  38. really nice :)
    http://aqua-marinia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion