Przemiana Magdy

Dzisiaj post nie będzie poświęcony mojej stylizacji. Przedstawiam Wam Magdę. Mowa o niej, ponieważ może być inspiracją i wzorem dla innych. Schudła do tej pory 36kg! Z każdym kilogramem wraca jej odrobinę więcej pewności siebie. Kiedyś nie mieściła się w ubrania jakie chciała nosić, nie wyróżniała się. Spinała długie włosy i chowała się za luźnymi sukienkami. Dzisiaj wkłada obcisłe topy, szorty, czerwone spodnie czy tak jak poniżej neonową marynarkę! Oceńcie same, czy to ta sama osoba? Mi aż trudno uwierzyć!

Fotograficzny blog Magdy KLIK

P.S Ten blog powstał w dużej mierze dzięki Magdzie, to ona namawiała mnie gdy ja się ociągałam. Dziękuję!!

These pics show my friend Magda. She lost 36kg!! Today she is more confident and she's experimenting with fashion. Before she was wearing loose dresses. Now she's wearing shorts, red pants, tight tops and like on these photos- neon orange blazer! I think Magda can be an inspiration for other people. Can you see the same person on these pictures? For me it's unbelieveable!


P.S Thank you Magda for support to create this blog!








47 komentarze:

  1. jestem pod wrażeniem! super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Duża odmiana, gratuluję! Do takich rzeczy potrzeba ogromnych pokładów cierpliwości i wytrwałości :) zazdroszczę każdej takiej cechy! I marynarka jest cudna :) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaje! Naprawde jest w szoku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaje! Naprawde jestem w szoku! Gratuluje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Megi Megi :* chudzinko! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś śliczna Magdo !

    OdpowiedzUsuń
  7. Magda jest najlepszym przykładem na to, że trzeba chcieć, a wszystko można osiągnąć.
    Marynarka świetna!

    http://vintagesrintage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. nie powiedziałabym, że to ta sama dziewczyna! wygląda pięknie, śliczne włosy i ładna buźka, tak trzymaj :*!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pozytywnie zaskoczona :)
    Kolejny przykład na to ,że chcieć to móc!
    Powodzenia i utrzymania wagi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh-my-god. Does she look amazing or what? :D
    Love it! Congratz:D

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje, idealny przykład, że ciężką pracą wiele możemy osiągnąć. :)

    ma ona bloga? :) chetnie zobacze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja kochana Agi.. dziekuje Ci za wszystko!!!
    Za to że wspieralas mnie tak mocno i dalej to czynisz,nie tylo w kwestii odchudzania.
    Za to że pokierowałaś mną i dodałaś mi wiele odwagi, za to ze potrafisz mnie postawic do pionu!:)
    Jestes moim małym WIELKIM aniolkiem.

    Siwek


    :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:**:*:

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, gratulacje samozaparcia!!!:)
    marynarka cudowna! wlasnie na taka poluje

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjna przemiana :)
    dowód na to że "chcieć", to "móc"

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow wielki szacun dla Magdy! Pozazdrościć silnej woli!

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowny post dający nadzieję. A Ty Magda, wyglądasz fantastycznie!



    http://curly-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciało ciałem i gratuluje wytrwałości, ale twarz! Magda masz cudowny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka Megi! ;* spróbuj jeszcze raz powiedzieć, że jesteś grubaskiem!!!!

    Megi

    OdpowiedzUsuń
  19. wow!
    uklon w strone Madzi
    rewelacyjna przemiana!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  20. Brawa dla Magdy! Śliczna dziewczyna! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jestem w szoku! przecudownie wygląda! tak trzymać! pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  22. wielkie brawa ! jestem pod ogromnym wrazeniem ! dziewczyny powinnyscie sie uczyc od niej, zamiast zamykac sie w sobie i wmawiac sobie, ze wy nie dacie rady !! odrobina zaparcia i wytrwalosci i prosze ile mozna osiagnac !

    OdpowiedzUsuń
  23. robi wrażenie, śliczna dziewczyna

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za wszystkie uwagi, wzięłam je sobie do serca :) A zdjęcia robione wlustrze, po prostu były robione z tego powodu iż na inne czasu nie miałam, ale i takie wyeliminuję z bloga w przyszłych notkach. Dziękuję :)

    Gratuluję takim osobom jak Magda, brawo i trzymaj tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wow gratuluję jej!! śliczna dziewczyna!

    OdpowiedzUsuń
  26. wooow, she looks amazing now!!
    love her blazer! :)


    xoxo

    Antonia

    OdpowiedzUsuń
  27. Twoja znajoma wygląda rewelacyjnie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. przemiana wielka ale nawet z dodatkowymi kilogramami widać bardzo ładną twarz

    OdpowiedzUsuń
  29. That is such an accomplishment to have lost the weight, and she looks absolutely amazing!

    Carmen Ri.

    OdpowiedzUsuń
  30. niesamowita przemiana! gratuluje odwagi i samozaparcia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. kawaii !.
    podziwiam takich ludzi ;DDD
    zapraszam cie na mojego bloga:
    POPPY
    pozdrawiam poppy xoxo

    OdpowiedzUsuń
  32. wielkie wow! i gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  33. gratuluję wytrwałości. jestem pod wrażeniem.
    pozdrawiam Ciebie i koleżankę :)

    http://worldonhighheels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. To się nazywa metamorfoza! :)

    http://styleincasamoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. jest piękna :)
    PAULA

    OdpowiedzUsuń
  36. Rewelacja!!!Normalnie jestem w szoku. Przepięknie wygląda.Wielki szacun

    OdpowiedzUsuń
  37. świetnie! :) gratuluję wytrwałości ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. oo tak ! ona jest przeee ! :** <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Kochana tylko ze ja mam ustawione na "duze" za kazdym razem.. a sa jak widac.. jakies male i nie umiem tego zmienic :((

    OdpowiedzUsuń
  40. ma bardzo ładną buziunię i włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. pogratuluj koleżance, musi mieć niesamowitą siłę woli :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow wow wow!!
    Jestem pod wrażeniem ogromnym!
    Jak widac chcieć to móc.;D
    koleżanka wyglada przeslicznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion