Łamać zasady!

Moda rządzi się swoimi prawami. Mi często zdarza się popełniać przestępstwa. Mimo niskiego wzrostu wkładam luźne haremki, noszę pogrubiające bluzki. Na eleganckie spotkanie wkładam skórzane spodnie. Podobno zasady są po to aby je łamać. Czy w przypadku mody jest to dopuszczalne? Zdania są podzielone. Ja jednak uważam, że tak! Dzięki temu kształtują się indywidualne style. Modowe przykazania, nowe trendy powinny być po to aby ułatwiać, inspirować a nie ograniczać!







Blouse Romwe
Bag Romwe
Panel leggins River Island
Shoes Asos
Sunglasses H&M





37 komentarze:

  1. też lubię łamać zasady! :) mnie się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko masz tuyaj fenomenalne! ;o
    i torebka! i bluzka! zwłaszcza <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkowicie Cię popieram :) Piękna bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Te kopertówki są świetne! Mam dwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oczywiście, że zasady są żeby je łamać, ale trzeba robić to z głową ;)

    ciekawe butki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakbyś wyjeła mi to z ust.. :) Poziome paski pogrubiają? No i co z tego skoro je lubię?;p No i kolejny świetny set :) mullanstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Okularki mega! a torebka ma śliczny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja bym tylko buty inne założyła
    (dla siebie)
    ale tak to ekstra !

    OdpowiedzUsuń
  9. święte słowa :) i świetna kopertówka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Amazing combination! Pink bag and mint nails...perfect! ;)
    xx,K.

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna jest ta kopertówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo podoba mi się ta malinowa koperta w tym zesatwie... bluzka też niczego sobie:)

    http://curly-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie! ta torba jest cudowna! podoba mi się właśnie takie połączenie, stonowane kolory, aż tu nagle patrzy i BUM piękny elementy w neonowych kolorach.. cudooo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Łamać, łamać, nonkonformizm rządzi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trafiłaś w sedno tym postem! Dobrze piszesz. A czy ja już Ci mówiłam, że uwielbiam twoją różową kopertówę?? Zdaje się, że tak. Ale i tak będę to powtarzać do znudzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Co do notki: zgadzam się z tobą w 100%. Gdyby każdy trzymał się sztywnych reguł byłoby nudno. :)
    Podoba mi się strasznie kopertówka. Pewnie przez jej kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jasne, że zasadyu trzeba łamać. KLażdy jest, kim jest i zakłada co chce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny outfit! kopertówka jest boska tak samo jak top:)

    OdpowiedzUsuń
  19. codziennie łamię jakieś zasady:))
    p.s. niezła kopertówka

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna jest ta torebka i pięknie to połączyłas!

    OdpowiedzUsuń
  21. jestem za łamaniem zasad:)zazdroszczę koperty:)

    OdpowiedzUsuń
  22. W 100% się z Tobą zgadzam. Sama uwielbiam nosić haremki, chociaż mam szerokie biodra. I co z tego, że pogrubiają, ale ja czuję się w nich fantastycznie :) Świetna bluzka. A kopertówką cały czas się zachwycam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Love your glasses and your bag!


    We've great Giveaways for 650€ (Ray Ban Wayfarer, Costume National, Le Coq Sportif) for our readers on our blog Schöngeist!

    http://schongeist.blogspot.com/2011/01/giveaway-for-650-women-men-costume.html

    Burcu

    OdpowiedzUsuń
  24. Thank you !
    I love the color of your purse/bag ! (:
    x

    OdpowiedzUsuń
  25. piękna torebka ! i jakie kontrowersyjne buty ! szał!

    OdpowiedzUsuń
  26. Torebka jest swietna ale buty mi zupelnie nie pasuja. Katerina

    OdpowiedzUsuń
  27. super, kopertówka nieziemska!
    u mnie konkurs DO WYGRANIA DWIE DOWOLNIE WYBRANE RZECZY Z MUSKATO :) ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  28. jak najbardziej dopinguję takie podejście - bo tak naprawdę, co mnie obchodzą konwenanse? że "nie wypada", "powinno się"...nigdy nie założę mundurku w żadnej postaci, bo nie widzę w tym sensu. fakt, że nieraz zbierałam ochrzan albo miałam problemy, że ubieram się nie tak jak przystoi w danych okolicznościach. i kiedy w podstawówce odmawiałam przebierania się za pingwina na zakończenie roku, nauczyciele patrzyli na mnie krzywo. ale co tam - uważam, że to, jak się ubieram, nie robi nikomu krzywdy. i dopóki nie obrażam kogoś swoim strojem (np. nosząc koszulkę z napisem "White Power", wszystko jest ok). a jeśli komuś się nie podobam? trudno, mnie też nie wszyscy się podobają.

    btw bardzo fajna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. tattwa: dzięki za mądry komentarz:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie mogę oderwać oczu od tej torby!

    OdpowiedzUsuń
  31. okulary, torebka i Ty ;) super wyglądają ;D.

    :*** kisses .

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne są te kopertówki z romwe <3 Chyba muszę się w jedną zaopatrzyć:)

    Zapraszam do mnie:)
    http://nikitasfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion