Bazowy kombinezon

Rok temu szukałam kombinezonu i oczywiście go nie znalazłam. Niedawno na zakupach w second hand'zie (Magdalenko:*) nowy, beżowy kombinezon z TopShop sam wpadł mi w ręce. Ma piękny kolor, prosty krój i zalicza się do kolejnych bazowych rzeczy w mojej szafie.


Mam na sprzedaż taką samą torebkę (Pieces by Vero Moda) nową z metką w kolorze brązowym, zainteresowane- pisać na e-mail:)









Jumpsuit TopShop from Second hand (new)
Jeans jacket Second hand
Bag Vero Moda
Shoes Asos
Earrings H&M


38 komentarze:

  1. fajnie fajnie, dobre czarne akcenty w seciku..
    calosc zwiewna kobieca i powabna! i like it !pozdrawiam
    agata

    OdpowiedzUsuń
  2. jakiej szminki używasz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy 11:54- miałam na sobie pomarańczową szminkę Inglot odcień 401 ale w rzeczywistości ten kolor jest bardzo mocny, na zdjęciach na taki nie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda to co najmniej apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale mialaś szczęście! jest świetny!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie, podoba mi się, mimo tego, że ubrałabym wyższe buty:)

    OdpowiedzUsuń
  7. masz genialny styl!:)
    jaram się :D
    dodaję do obserwownych

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz!!!
    Super kombi i kurteczka, tylko chyba butki bym zmieniła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. udany zakup w sh. a jak się człowiek cieszy, jak taką perełkę znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. prawdziwa perełka :) I bardzo ciekawe buty :)
    Pzdr. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny kombinezon :)
    i w ogóle fajne oprawki! takie zabudowane, teraz trudno takie znaleźć, chyba ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. amazing sunnies!!

    http://styleaccordingtome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny kombinezon i kurtka :)

    http://worldonhighheels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny zakup!
    Pozdrawiam cieplutko. :)

    http://sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak jest zawsze, że jak się czegoś konkretnego szuka, to tego nigdy wtedy nie ma w sklepach:) Fajny set!

    Zapraszam do mnie:)
    http://nikitasfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. lovely
    http://it-blogirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty skracają Ci nogi. Całośc ogólnie niedobrana do figury....

    OdpowiedzUsuń
  18. jak mi się ta kurtka podoba!!!! ojjjj zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. very cool glasses! and I like the bag!

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę przyznać, że uwielbiam przeglądać Twoje posty, głównie z powodu stylu, który mi odpowiada, i Twojej ładnej buzi :-).
    Uroda jednak dodaje przyjemności w patrzeniu na stylizację. Tym razem najbardziej podoba mi się dżinsowa katanka, ale buty bym zmieniła :)

    http://lennylemonade1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Lenny: bardzo dziękuję za konkretną uwagę:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ile byś chciała za torebkę ;pp ? I masz może jej zdjęcia xDD ?

    OdpowiedzUsuń
  23. przepiękny zestaw. Sukienka i kurtka idealnie do siebie pasują, no i te buty<3

    OdpowiedzUsuń
  24. taka baza to jest to! super w nim wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  25. I love your denim jacket, great find in SH!

    OdpowiedzUsuń
  26. wyglądasz fantastycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna zdobycz!!Też poszukuję od dłuższego czasu kombinezonu, ale niestety nie trafiam na swój ideał.Jedyne co mnie razi w tej stylizacji to buty,ale może na żywo robią inne wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi sie zestaw ;) A katana jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  29. sophie: kochana nie mam na sobie żadnej bluzy:)

    OdpowiedzUsuń
  30. jaki jest twój naturalny kolor włosów?

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy 01:44- średni blond:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion