Comfy!

Jako, że nie stałam w kolejce po wzrost- nawet na co dzień nie rozstaję się z butami na obcasie. Jednak czasami gdy zależy mi na szybkim przemieszczaniu się po mieście- stawiam na wygodę. Niezawodne są wówczas płaskie cichobiegi! Jazzówki od Dash44 do takich wędrówek są idealne.

Dziękuję Przemkowi i Magdzie za użyczenie sprzętu i szybkie zdjęcia!:P

TUTAJ informowałam Was o sporym projekcie nad którym pracuję wraz z naszym kwartetem D.A.M.M.team. Przypomnę krótko, że organizujemy 26października w Katowicach pokaz mody młodych, zdolnych projektantów przy udziale osób medialnych z Polski. Przede wszystkim jednak chcemy zgromadzone pieniądze przeznaczyć na spełnienie marzenia dziecka z fundacji Mam Marzenie. Dzisiaj burzliwie obradowałyśmy nad wyłonieniem najlepszych zgłoszonych projektantów. Już niebawem zdradzę więcej szczegółów!!






Jumpsuit TopShop (second hand- new)
Shirt H&M
Clutch TkMaxx %
Shoes Dash44




23 komentarze:

  1. luźno i wygodnie:) bardzo fajnie:)

    http://www.justblackpearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mam słabość do tej torebki. Jest rewelacyjna !! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. just hyped your look on lookbook, love it

    come join my chanel giveaway

    amandawojtas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny luźny zestaw! bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. znajome rejony !
    fajnie na luzie i jest usmiech na buzce , lovely !
    pozdrawiam
    agata

    OdpowiedzUsuń
  6. famfaramfam: to nie sukienka tylko kombinezon:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach dziękuję Ci kochana!! :***

    Świetny zestaw, na luzaka i ze stylem, poza tym KOCHAM tą torebkę! bosko wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  8. cholera, masz szczęście do tych second handów! :)
    nic tylko pozazdrościć, bardzo fajnie zgrana całość.
    no i to absolutnie moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie wyglądasz ;)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. I love this outfit - it has such a nice combination of neutrals with a pop of color.You have a very nice blog and I'd love it if you liked to follow each other.Let me know:)
    Dora

    http://adropofindigo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne jazzówki. Cały zestaw bardzo przypadł mi do gustu. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. love the color combination! :)


    xoxo
    Antonia

    OdpowiedzUsuń
  13. torebka dodaje smaczku! bardzo fajnie!

    http://curly-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. na prawdę świetnie wyglądasz! :) podobają mi się te jazzówki, a torebka jest idealna do tego zestawu! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zestaw! :)
    Zapraszam też do mnie www.mewaworks.blogger.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion