Marc by Marc Jacobs

Przeżywam chyba przesyt jeśli chodzi o zakupy. Nic mi się nie podoba! Chodzenie po galeriach mnie męczy. Może w końcu do głosu dochodzi rozsądek. Jak już coś mi się spodoba to w sklepie internetowym czy na Ebay'u. Tu pojawia się ryzyko kupowania przez internet. Z kolei ten portal aukcyjny to prawdziwa skarbnica. Moją bluzkę Marc by Marc Jacobs (nową) kupiłam właśnie na licytacji i to za niewielkie pieniądze. A Wy jak tam- korzystacie z zaczynających się letnich wyprzedaży?






Blouse Marc by Marc Jacobs (Ebay)
Faux leather pants Only %
Bag House (% old)
Block heels Ebay




Klikając w baner dostaniecie gwarantowane -30% na zakupy w Answear oraz szansę na zdobycie nagród!!

42 komentarze:

  1. ojj ja generalnie w ogóle nie lubię zakupów, męczy mnie wchodzenie do więcej niż dwóch sklepów na raz ;p

    nie oszalałam na punkcie wyprzedaży i mój jedyny letni zakup do tej pory to bikini ;p i może lepiej nich tak zostanie... ;)

    poza tym jak zawsze ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja na ogół kupuję w second handach i jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka jest rewelacyjna ! Żałuję, że nie kupiłam jej w housie za swoich czasów :D
    fajny set :)

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnie absolutnie mnie urzekły! świetny zestaw!

    Pozdrawiam,
    rudsini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka jest świetna, ale wyglądasz na tych zdjęciach tak, jakbyś zaraz miała się przewrócić ze zmęczenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. oj nie nieee, nie mam sily stac w kolejce w inditex-ie.. ja poczekam do samego konca wyprzedazy,przynajmniej jak bedzie ok 70 % w dol ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz!

    http://curly-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny zestaw!!!
    jak dla mnie jest idealnie,a bluzka to cudo!!!
    tez już mam dosyć galerii !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. jesteś śliczna ;)
    i stylizacja idealna ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. ja poluję na ubrania, które wiem, że będę nosiła też jesienią :) u ciebie bardzo ładnie, bluzka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  11. mam pytanie odnośnie romwe. czy ta bezpłatna przesyłka jest polecona? może się tak zdarzyć, że zaginie? ;) z góry b. dziękuję za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz!
    w torebce jestem zakochana !

    http://jeilliebean.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba mi się bluzeczka nie podoba, ale sama nie wiem :P

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny zestaw!! bardzo podoba mi się bluzka, w dodatku masz genialnie zrobione włosy. Ta ciemniejsza grzywka wygląda bosko, bardzo pasuje to do Twojej urody!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam to samo, ostatnio spodobało mi się mnóstwo rzeczy, ale każda z nich była ze sklepów internetowych... Niestety, na razie nie stać mnie na płacenie po 5 funtów za przesyłkę, więc tylko oglądam i wzdycham :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mesmerize: to nie ciemniejsza grzywka tylko pozostałości po brązowej farbie, kiedyś miałam spód grzywki i spód po boku farbowany na brąz i o dziwo wówczas miałam mnóstwo komentarzy, że wyglądam jak nienormalna:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy 12:17- mi paczki przychodziły różnie, raz od kuriera, raz jako zwykły list a raz jako polecony. Nie wiem dlaczego. Ale mi nigdy nic nie zginęło.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta bluzka jest dla Ciebie stworzona! Wyglądasz w niej genialnie. A pierwsze zdjęcie-boskie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie raz, nie dwa mówiłam że jesteś świetna!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochałam się w tej bluzce!

    Pozdrawiam,
    dominique-f.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. te brązowe ozdóbki się ściąga bez problemu, bo nie są przyklejane;)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna ta bluzka:)
    bardzo podoba mi się torebka i buty:)

    OdpowiedzUsuń
  23. swietna stylizacja ;) ostatnio mam pociag ku ciemnym kolorom!

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam chyba ten sam problem co Ty, chodząc po galeriach wracam bez niczego, bo nic mnie nie przekonuje. A to mnie zmotywowało do tego, żeby samej coś zrobić:)
    Bluzka ma ciekawy krój!A spodnie bym Ci chętnie zabrała, bo sama nie znalazłam takich, a chciałam!;/

    OdpowiedzUsuń
  25. nie nie, czekam na większe przeceny, zdecydowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mogę zapytać jakiej firmy są te buty? Jestem nimi zafascynowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Alien- napisałam pod zdjęciami, że są z Ebay'a nie są z jakiejś firmy. Wpisz block heels albo ankle boots i je znajdziesz. Jednak pierwotnie były cholernie niewygodne, mimo, że często chodzę na wysokich obcasach- w tych nie dało się chodzić. Skróciłam troszkę obcas u szewca i jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję Ci bardzo :***
    Powiem szczerze, że się absolutnie zgadzam, u nas to, ze ktoś eksperymentuje ze swoim wyglądem jest traktowane jako coś złego, w najlepszym przypadku 'śmiesznego' (mówię tu oczywiście o zwykłych ludziach na ulicy). Gdybym miała zliczyć ile razy spotkałam się z drwiącymi 'chichotami', to chyba by mi dni w roku nie starczyło :D

    Ale zlać to, głowa do góry i do przodu nie Kochana? :) Wyglądasz świetnie, a buty naprawdę robią wrażenie - szkoda, że nie są bardziej wygodne. Co do wyprzedaży, to ja na razie jestem spłukana, więc uprawiam 'window shopping' :P

    OdpowiedzUsuń
  29. fajne spodnie:) zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne buty i niesamowita torebka!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny zestaw. Podoba mi się połączenie różnych odcieni szarości i czerni, a także materiałów. Buty (szkoda, że są niewygodne) wyglądają obłędnie! <3

    Ja jeszcze nie zaczęłam wyprzedażowego szaleństwa, ale zamierzam wybrać się do Silesii i pobuszować po sklepach. Irytuje mnie wprawdzie nadmiar ludzi, kolejki do przymierzalni i kas, a także walające się wszędzie ubrania. Ale cóż, zawsze można trafić na jakąś inspirację. :)

    Annie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie!


    www.patiness.blogspot.com

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. cool outfit!
    rock chic. :)


    xoxo
    Antonia

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow you have a very special and not so ordinary look. I love your bone structure and adore your outfit. the combination is really awesome.You get prettier like everyday! Love your blog, hehe!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion