Romwe shop

Jak pewno wiecie od jakiegoś czasu współpracuję ze sklepem Romwe. Przyznam, że jest to jeden z moich ulubionych sklepów internetowych. W krótkim czasie stał się bardzo popularny, to dzięki miłej polityce April, ciekawych ubraniach za niezbyt wygórowaną cenę. W sklepie można znaleźć pojedyncze rarytasy w stylu vintage oraz nowe rzeczy wyselekcjonowane z ciekawych kolekcji. Asortyment ciągle rośnie, już sama mam problem z wyborem! Co sądzicie o sklepie?

Ciągle możecie skorzystać z darmowej wysyłki, czeka się na nią około 7-10dni:)


As you know I cooperate with Romwe. I have to tell that it's one of my the most favourite online shops. In quite short time is became very popular. It's thanks nice April's store policy and very interesting items in good price. You can find there vintage and new great things. I like everything in this shop and I have a huge problem to chose something!:) What do you think about shopping in Romwe?
 

You can use a free worldwide delivery- I wait on my order about 7-10days:)

Poniżej moje ulubione rzeczy:

Below my fav. items:

Mint blouse



Cosmic tunic


Leopard tee

Oversize grey tee

Cosmic skirt

Retro bag

Block sandals

28 komentarze:

  1. ta z sercem i torebka - piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie! Ta kosmiczna spódnica jest cu - do - wna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci, że obtarły mnie na początku ale naprawdę jestem zadowolona:):) musy do Ciebie napisać priva o tym romwe bo ja Zaczęłam współpracę ale nie wiem co dalej:D

    OdpowiedzUsuń
  4. spódnica i szara bluzka - boskie!

    OdpowiedzUsuń
  5. mi sie tam wszystko podoba, ale moim zdaniem trochę jest jednak drogo...

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie, jak to jest z tą współpracą z Romwe? Czytałam ten regulamin chyba z 10 razy i i tak do końca nie rozumiem. Na jakiej zasadzie to działa? Ile ma się miesięcznie na wydanie w tym sklepie? Mogłabyś mi to jakoś wyjaśnić? Byłabym bardzo wdzięczna. Jeśli chcesz to odpisz mi na maila redzio153@vp.pl
    z góry dziękuję :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja podobnie jak Kasiulcowa chciałabym się dowiedzieć szczegółów odnośnie współpracy. Bardzo bym prosiła o przybliżenie temetu. Mój mail ana1131@wp.pl

    Jeszcze chciałabym się dowiedzieć do kiedy bd ta darmowa wysyła o której mówiłaś ostatnio? ;)

    z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ej no ciuszki fajne a np za taka bluske vintage ile by sie zaplacilo?

    OdpowiedzUsuń
  9. Olivia: nie wystawiłam tutaj żadnej vintage bluzki. Na Romwe vintage- to używane wyselekcjowane ciuchy. Wystarczy wejść na stronę, po prawej banner, lub kliknąć w odnośnik w poście żeby zobaczyć ceny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy mogłabyś wysłać mi e-mail, o co chodzi ze współpracą z tą stroną? Nie rozumiem tak bardzo angielskiego. Byłabym Ci wdzięczna.

    dominique-f@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham ten sklep! a o dziwo ubrania nie są takie drogie! nawet powiedziałbym że są one tańsze niż w polsce!

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba pójdę się leczyć. Nienawidziłam pomarańczu - teraz się nim zachwycam, nienawidziłam koronek - teraz gdy są dobrze zestawione rozpływam się na ich widok, nienawidziłam panterki - a w trzecim tiszercie się zakochałam. :P

    Będę nudna, ale liczę, że w końcu choć Ty będziesz kompetentna i opowiesz mi o współpracy z Romwe. Po prostu przyłączam się do pytań powyżej. Odpowiedz proszę na applelovesmint0@gmail.com :)

    Annie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziewczyny wysłałam Wam e-maile.

    OdpowiedzUsuń
  14. niektóre rzeczy mają świetne i oryginalne, ale inne-identyczne można dostać w PL dużo taniej ;)
    nie mniej jednak rozreklamowali się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. no to gratuluję wyróżnienia od SSL :D czekam na artykuł!

    OdpowiedzUsuń
  16. Rabbit Hole: Zgadzam się jeśli chodzi o ciuchy z H&M, ciekawa jestem czy ktoś je zamawia... Jednak innych taniej u nas nie widziałam, chyba, że te kopertówki na ebayu czy konkurencyjnych stronach- co sama zauważyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ach te kosmiczne wzory :))

    Pozdrawiam,
    rudsini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej czy moglabym sie dowiedziec rowniez o wspolpracy z romwe?:)
    Pozdrawiam

    parisienneblonde@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Mogłabyś napisać mi jak to jest ze współpracą z romwe? Byłabym bardzo wdzięczna:)
    alex_point@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy i ja mogę prosić o informacje na temat współpracy ze sklepem romwe? ;) Mój mail: m.fashion.blogspot@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. mogłabys mi też wysłać te informacje o wspolpracy z romwe? Lennonglasses@wp.pl z góry dzieki ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. kochana, bardzo ci zazdroszczę tej współpracy z ROMWE gdybyś mogła mi również wysłać na e-mail jak dokonalas tego, że z nimi współpracujesz będę bardzo wdzięczna pozdrawiam NG
    andziaaa158@wp.pl
    z góry dziękuję :*
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj !

    Jeśli byłaby taka możliwość również prosiłabym o e-mail jak wygląda współpraca z romwe :)

    second-hand-lia@o2.pl

    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion