Asymetric

Mam słabość do asymetrycznych krojów. Mimo, że staram się bardziej racjonalnie podchodzić do zakupów (zadając sobie pytanie 328901456 razy czy na pewno danej rzeczy potrzebuję)- nie mogłam się oprzeć tej koszuli. Niewątpliwie należy do bazowych, uniwersalnych rzeczy w mojej szafie. A takich nie sposób sobie odmówić! Wyratuje z obsesji podczas egzaminu- z marynarką, na spacery po plaży- z kostiumem kąpielowym, na imprezę- ze skórzanymi spodniami. Lub na co dzień w bardziej eleganckim wydaniu ze szpilkami od LUULUU i kopertówką od ROMWE- jak dzisiaj. Swoją drogą nie pamiętam kiedy miałam spięte wszystkie włosy. Dzisiaj z nudów wyszedł mi taki artystyczny nieład:)

P.S Na stronie sklepu ROMWE cały czas możecie skorzystać z darmowej wysyłki!!






Shirt Stradivarius %
Leggins River Island
Heels LUULUU
Bag ROMWE

53 komentarze:

  1. ślicznie Ci w takiej fryzurce:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie Twój najlepszy zestaw! Szpilki Mega!!
    Z profilu ze spiętymi włoskami przypominasz trochę Dodę;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://blonddiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful outfilt, you look so pretty
    Love your shirt
    Bisou bisous
    Yuli

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie Ci w spiętych włosach :)
    koszula jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna koszula, nie dziwie się, że nie mogłaś się oprzeć! Rewelacyjnie wyglądasz! Pasuje Ci ta fryzura, jest urocza!

    Pozdrawiam!
    http://panna-perelka.blogspot.com ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny outfit jednak osobiście wolała bym taką w wersji mniej prześwitującej :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Eh, ja też mam słabość do asymetrii, zwłaszcza bluzek/sukienek na jedno ramię:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Your hair looks lovely, and i adore your outfit!

    http://www.gingerrsnap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja za to namiętnie staram się oduczyć tej racjonalności swoją mamę :)świetnę masz koszulę, no i włosy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw, a fryzurka boska!

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastycznie!!!mam podobną koszulę tylko czarną:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz super! piękne szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. He! wonderul clutch, and I love the hair

    kisses
    AJS

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie wyglądasz!!! rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  15. zakochałam się w tej stylizacji ! :) mam koszulę w tym stylu , tylko jest żółta w białe ktopki :) Także zawsze przed zakupem muszę zastanowic się dłuższą chwilę czy rzeczywiście potrzebuję danej rzeczy i czy będę ją nosic. :)


    GENIALNA STYLIZACJA .

    http://thanhpaulo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny zestaw i super fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny set :) Lubię takie :) Torebka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prawda, taka koszula jest bardzo uniwersalna, wspanialy zakup! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. dobrze, że masz do nich słabość, bo jest Ci w takich krojach świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. genialna koszula ! ;-)
    podobają mi się buty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna na koszula! ;o torebka mi sie cholernie podoba! ;ddddd
    i fryzura piękna, ładnie Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. super zestaw, koszula faktycznie do wszystkiego się nadaje!

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjna baza z tej koszuli ;) Dobry zakup! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. fantastyczny zestaw! koszula jest cudowna, idealna chyba na każdą okazję

    OdpowiedzUsuń
  25. taka asymetria wyglada genialnie :) podobnie jak i szpilki

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialnie!

    u mnie nowy post- www.gold-lady.blogspot.com zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna ta koszula. Zestaw na wielki PLUS :)


    u mnie nowy post- www.gold-lady.blogspot.com zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super zdjęcia! Dzięki za odwiedziny, proszę częściej!Obserwuję!
    www.mayapresents.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. FANTASTIC!!!!;D

    http://paolinasspace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. ah! mistrzostwo :)! Koszula genialna i świetnie się na Tobie prezentuje więc zdecydowanie była warta aby zgarnąć ją ze sklepowego wieszaka ;). Kopertówka również świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak już kiedyś mówiłam...Uwielbiam Twoje sety!

    OdpowiedzUsuń
  32. no ładny zestaw, ładny. a fryzura CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  33. I love your shoes and braid! =)

    http://pinkchampagnefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. przejrzalam bloga i bardzoo mi sie podoba jak sie ubierasz :) z poprzedniego posta łupy z sh są swietne! a tutaj podobają mi się buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. I'm a big fan of asymmetry. Great top! Also love your bright clutch.

    http://thefoolishaesthete.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Uroczo wyglądasz:)super okulary i kopertówka

    pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. aaa koszula jest genialna! a jakie szpileczki hmmm <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Genialny zestaw! Ale fryzurkę też masz uroczą:)

    Zapraszam do mnie:)
    http://nikitasfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Wzięłaś swój rozmiar tych szpilek? Czy rozmiar większy bądź mniejszy?

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy- na stronie zapewniają, że numeracja jest standardowa, więc wybrałam swój rozmiar jednak są bardzo wąskie i sztywne i przez to wolałabym rozmiar większy :(

    OdpowiedzUsuń
  41. Hej mam pytanko jaki masz rozmiar tej koszuli? Ona jest trochę oversize, ale pytam bo mam możliwość zakupu takiej czarnej i nie wiem czy będzie mi dobra.

    OdpowiedzUsuń
  42. Addicted to fashion- noszę S.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion