Come back!

Wróciłam do szarej rzeczywistości. Dosłownie do szarej. Po tygodniowym wylegiwaniu się w najpiękniejszym miejscu w jakim byłam do tej pory nie mogę się przyzwyczaić do krajobrazu za oknem. Po szybkim przejrzeniu zaległości na blogach widzę, że wszyscy narzekali na pogodę! Ja także! Jednak w moim przypadku był to 40stopniowy upał. Korzystając dzisiaj ze słonecznej pogody zrobiłam szybko kilka zdjęć. Ostatnio dostałam paczkę od ROMWE. Były w niej miętowe platformy i asymetryczna tunika. To chyba najbardziej ekstrawagandzkie buty jakie mam.

Edit: zmieniłam zdjęcia:)

Na stronie Romwe, możecie dalej skorzystać z darmowej wysyłki!! 
SHOP ROMWE 











Tunic ROMWE
Heels ROMWE
Clutch Avon (old)
Sunglasses H&M



45 komentarze:

  1. świetnie wyglądasz:) buty i tunika są niesamowite!:) no i super opalenizna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie - buty mają wspaniały kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubię powrotów do "szarości" :)

    cudowna sukienka! A buty idealnie ożywiają całość, ach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. buty są świetne ! :)
    całość bardzo na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jest ta tunika, strasznie podoba mi się krój! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. BUTY PRZEPIĘKNE!

    Zapraszam także do mojego bloga.
    Jest to nowy blog, ale nie mój pierwszy
    ZAPRASZAM i oczywiście obserwuję

    stajlnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz zjawiskowo!!! uwielbiam Cię w takiej odsłonie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow beautiful outfit those shoes give it such a pop! I love those shoes.

    http://www.gingerrsnap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. oh my goodness, you're so beautiful! i looove your hair!

    OdpowiedzUsuń
  10. te buty sa śliczne, cały zestaw świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. buty śliczne ; )
    Dodasz zdjęcia z Turcji ?
    i w jakim mieście się zatrzymałas? ;d
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny masz nieład na głowie podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie wyglądasz, opalona i wypoczęta ;) bardzo fajny zestaw, buty śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Edyta: byłam w Konaliki obok Alanyi. Przepiękne miejsce, tydzień to stanowczo za krótko! Polecam tamte rejony. A co do zdjęć to nie wiem czy wrzucę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. buty są śliczne :)
    Pasują do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie wyglądasz ...mietowe buty są boskie ! :)


    pozdrawiam;]

    OdpowiedzUsuń
  17. Dodałabym coś jeszcze, żeby rozjaśnić stylizacje, ale i tak jest ładnie.

    Pozdrawiam,
    dominique-f.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dominique: ja nie chciałam nic dodawać przez to, że buty bardzo zwracają uwagę, do tego tunika jest asymetryczna:)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowna sukienka i śliczny kolor butów!:)

    pozdrawiam,
    www.a-paaulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Noo ja byłam rok temu ,ale w Gumbet okolicach Bodrum też bardzo ładnie ;)
    Dodaj dodaj zdjęcia , bo chętnie obejrze ;)
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  21. WSZYSTKO BYM SOBIE PRZYGARNĘŁA!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajnie :) pasuje Ci taki look.
    musimy kiedyś wybrać się na wspólne foty z MaryKate !

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz, sukienka jest idealna, a buty marzą mi się od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wątpię, że to najbardziej ekstrawaganckie buty, jakie masz. :P Mnie jednak jakoś niestety nie przekonuje krój tuniki :/

    Annie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię to! Całość i wszystko z osobna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. tunika bardzo mi się podoba! kolor butów też! buty wyglądają na wygodne:)

    pozdrawiam,

    http://curly-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. byłaś w Turcji? och kocham te miejsca! ja byłam 2x w Alanyi, oczywiscie mój chlopak znow chciał tam poleciec ;] ale tym razem może coś innego, zobaczymy ;)

    hehe, ja wariuję za tymi grubymi obcasami, najfajniejsze widzialam na asosie, ale ceny mnie nie zachęcają, te Twoje mają boski kolor <3 zerknę, może się skuszę :))

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne buty, mają idealny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Te cuda kosztowały 80 euro :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  30. AAAa!! Anies masz NIESAMOWITE te buty! Kolor mnie powala, jaki i Ty:*

    Greets

    ...alkai...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion