Cooperate with Silesia Street Look

Moja znajomość z duetem z Silesia Street Look rozpoczęła się całkiem przypadkowo. Wraz ze znajomą pędziłyśmy na panel dyskusyjny na Uniwersytet Śląski i pod drodze zaczepili nas Wiz i Dolce z aparatem w ręku. Okazało się, że na swoje blogi trafiliśmy dzień przed naszym spotkaniem. Cyknęli nam kilka zdjęć do swojego cyklu o śląskiej modzie ulicznej. Teraz miałam przyjemność wyżyć się lirycznie w krótkim wywiadzie przygotowanym przez SSL. Możecie go przeczytać tutaj. Niedawno na ich blogu ruszył cykl o śląskich bloggerkach. Bardzo się cieszę, że istnieją także u nas takie blogi, które mają coś więcej do pokazania. Dolce i Wiz to połączenie zamiłowania do architektury oraz mody. Idealna mieszanka wybuchowa i towarzyska! Jeszcze raz dziękuję za wspólnie spędzony czas podczas robienia zdjęć:)




Tunic H&M %
Sleveless Levis SH
Necklace Swarovski (gift from InStyle)
Bag Reserved
Wedge H&M


42 komentarze:

  1. o rany zazdroszczę ja jednak nie lecę i jestem bardzo zła . Miłego dnia !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wywiad czytałam już na SSL :) Jesteś świetna! Moje miasto jest niestety za małe na takie akcje.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna stylizacja :)
    gratuluję wywiadu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne buty ;)

    pozdrawiam!

    www.annabartosik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. i love your sunglasses so much!

    http://styleaccordingtome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny blog :) .
    Trudno znaleźć szminkę w pomarańczowym kolorze, więc jeśli się jakaś znajdzie to bierzemy :D, jest ich mało, więc nie wszystkie muszą być perfekcyjne ;] . Moja trochę szybko się ściera ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne buty i sukienka!

    dziękuje bardzo za opinię!Ale myślę,że ten top jest dosyć prosty,no pomijając te 2 czy 3 różyczki,które są dość minimalistyczne!:-)

    Pozdrawiam
    MademoisellePoisson
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. kochane Katowice ! ;))
    fajny outfit

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne buty :)
    Fantastycznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. UWIELBIAM TAKIE TORBY:)FAJOWO WYGLĄDASZ:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ukrywam, że też nie przepadam za tego typu podeszwami, ale buty kupiłam w zasadzie z ostateczności. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. boska tunika:)

    zapraszam www.magdarling.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojj jak miło! Znajomość z Tobą to sama przyjemność :D
    Ps: Fajna torba ;) Pozdrawiam Gabanka :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje! Otrzymałaś nagrodę One Lovely Blog Awards! Informacje na (http://lubieczern.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna tunika, zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj,

    Chcesz zgarnąć perfumy?
    Jeśli tak,to zapraszam do mnie na stronę :)

    http://bmagazyn.blogspot.com

    Pozdrawiam, BMagazyn

    OdpowiedzUsuń
  17. Loving your tunic!!



    xoxo
    Antonia

    OdpowiedzUsuń
  18. rewelacyjna tunika!!:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukienka jest fenomenalna !! :>

    OdpowiedzUsuń
  20. wow, uwielbiam Cię :D

    świetna sukienka ;).

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluje wyróżnienia :) piękna ta tunika!

    OdpowiedzUsuń
  22. Mogłabyś powiedzieć w jakim mieście mieszkasz, bo jestem z Dąbrowy Górniczej i poprostu jestem ciekawa skad jestes ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy 18:03 jestem z Sosnowca.

    OdpowiedzUsuń
  24. lovely dress, I like the way it flows in the wind!

    OdpowiedzUsuń
  25. fajny blog
    obserwuje i licze na to samo

    OdpowiedzUsuń
  26. i LOVE this tunic!
    its amazing!
    wow:)love the look

    New outfit post - Get your rock on
    www.mirfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. He! wonderful tunic

    kisses
    AzaharaJS

    OdpowiedzUsuń
  28. really nice look

    xx
    Rosa

    My Stylish Little Secret
    http://mystylishlittlesecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Nice tunic
    I follow you now, see tou seen
    Bisous
    Yuli

    OdpowiedzUsuń
  30. Buty bardzo mi się podobają! :D

    DODAJĘ CIĘ DO OBSERWOWANYCH

    Zapraszam do mnie,
    www.diane-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. aa, świetny zestaw ! a sukienka to już w ogóle miodzio (:

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion