Tak jakby na opak

Czy Wy też tak macie, że najpierw coś robicie potem dopiero to analizujecie (po fakcie...)? Ja tak mam i to za często! Odbywa się to także w strefie ubraniowej. Receptory w moim mózgu odbierają bodźce zbyt szybko i proces "muszę to mieć koniec kropka" staje się zakończony. W efekcie posiadam kolejną rzecz, której potem za nic nie mogę zestawić z zawartością mojej szafy. Tak jest w przypadku mojej złotej koszuli. Spodobała mi się bo: a) jest luźna, b) jest asymetryczna, c) jest złota, d) jest przeceniona o 30funtów. Nie wiem, który z tych czynników był najważniejszy... Zestawiłam ją w końcu z białą spódnicą. Z czarnym dołem wydawała mi się zbyt banalna. Z innymi kolorami- niemożliwa do zestawienia. Tak więc padło na biel.





Shirt Asos %
Skirt Zara
Wedge Asos %

38 komentarze:

  1. cudownie wyglądasz, wspaniała koszula ;o
    pięknie połączona ze spódniczką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi sie to połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna koszula, oj tak mam tak samo ale walczę z tym bo w szafie pełno ciuchów, których nie mam z czym zestawić...

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. mi podobają się te buty ! prezentują się świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  5. widocznie musiała być Twoja. a jest niezła:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym ją chyba założyła do czerwonych spodni ;> Ostatnio takowe kupiłam i już myślę nad stylizacją ;) A forma spódnicy jest cudna! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. ahh skad ja to znam ;)
    a zlota koszula to calkiem fajnay pomysl i mysle, ze na jakies wieczorne wyjscie do klubu sie nada ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Połowa mojej szafy, to nieprzemyślane zakupy. Ale teraz obiecałam sobie, że zanim coś kupię, przemyślę to sto razy.
    Szczerze mówiąc, nie przekonuje mnie to zestawienie. Może gdybyś zamiast spódniczki założyła np. białe szorty? Chociaż sama nie wiem. Rzeczywiście trudno zestawić z czymś tą koszulę. Świetne buty!

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula jest prześliczna, fajnie wygląd w połączeniu z bielą.

    OdpowiedzUsuń
  10. to Twoja najlepsza stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fason koszuli naprawdę przyciąga uwagę, ale ten kolor faktycznie trudny do zestawienia :P

    OdpowiedzUsuń
  12. What a wonderful outfit! The vest is so nice and your shoes are adorable as well ^-^

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi! I like this post so much, you look really great!
    If you want come and visit my blog, and if you like, follow me!

    http://cosamimetto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi! I like this post so much, you look really great!
    If you want come and visit my blog, and if you like, follow me!

    http://cosamimetto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. BOSKA TA KOSZULA! chcę ! (muszę się leczyć chyba :))

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny zestaw. połączenie złota i bieli idealne :) ja osobiście podwinęłabym rękawy w koszuli.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna koszula! lubię Cię w takich prostych zestawach!

    http://curly-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne buciki
    Zapraszam http://onelovenefretari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Great look !!!
    Love your blog !!
    Follow me i follow you back ;-)
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna spódnica:)

    pozdrawiam
    http://ladymadonnafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. nice look, i like it :)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajny look, koszula jest boska!

    zapraszam do nas new;)

    fashion-ache.blogspot.com
    K&M

    OdpowiedzUsuń
  23. nieziemska koszula :)
    xx

    www.sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawe połączenie :)

    pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  25. wspaniałe stylizacje!
    zapraszamy do siebie
    codwieglowytoniejedna.blogspot.com

    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Love this look!The Asos shirt looks great with the skirt!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion