VJ-STYLE

Od niedawna współpracuję ze sklepem VJ-STYLE. Koszulową sukienkę, którą od nich dostałam pokazywałam już tutaj. Być może wiele z Was nawet nie wie o tym sklepem i post o nich robię z własnej nieprzymuszonej woli- po prostu chcę się tą małą skarbnicą ciekawych (i tanich) rzeczy podzielić. Do tej pory z jakości jestem naprawdę zadowolona, co do wysyłki, kosztuje od około 5$- więc naprawdę mało. Czas dostawy to około 7-10dni. Poniżej kilka przykładowych propozycji. M.in jedna z nich już do mnie leci, może któraś z Was wytupuje co to będzie?:)

I cooperate with VJ-STYLE shop. I think that a lot of you don't know about this shop. I'd like to share with you these interesting (and cheap) items. My first dress from this shop I showed here. In my opinion things are in really good quality so I can reccomend you shopping. Below you can see only a part of collection. One of these things will be mine. What do you think which one?:)







16 komentarze:

  1. strasznie podoba mi się klimat ich ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooj, najchętniej wykupiłabym cały asortyment tego sklepu! Mi podoba mi się miętowa sukienka, ale nie mam pojęcia, co Ty wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że to ta miętowa :) Mnie bynajmniej się najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a na czym konkretnie ta współpraca polega??

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet ciekawe:)
    Ja stawiam, że wybrałaś loose tunic.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Marta: w zamian za rzeczy ze sklepu, pokazuję je w zestawach na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  7. myślę, że asymertyczna spódnica;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Love that skirt! Great color!^^

    xoxo
    antonia

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, great pieces!! Totally love the mint dress!!:D

    Stop by some time:D

    xxx

    OdpowiedzUsuń
  10. thanks for your comment at my blog ! Feel free to stop by anytime again ^^ i love those dresses, i'd be so happy to own this mint dress, cute ! <3

    xx indie by heart

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion